تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821302087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازپرس جنايي در جريان مجرم شناختن دختر 19 ساله: خانواده‌ها با ايفاي نقش صحيح تربيتي خود مانع بروز قتل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بازپرس جنايي در جريان مجرم شناختن دختر 19 ساله: خانواده‌ها با ايفاي نقش صحيح تربيتي خود مانع بروز قتل شوند
خبرگزاري فارس: بازپرس جنايي تهران با اشاره به پرونده مجرم شدن نوعروس 19 ساله گفت: خانواده‌ها با ايفاي صحيح نقش تربيتي خود مي‌توانند مانع از بروز برخي از قتلها شوند.


يبه گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، شامگاه 18 آذر ماه سال 86 مأموران كلانتري خاني آباد از وقوع يك فقره درگيري منجر به ضرب و جرح ميان يك زوج با خبر شدند.
مأموران با حضور در صحنه دريافتند مرد جوان 30 ساله‌اي بر اثر وارد شدن يك چاقو به كتفش دچار مجروحيت شده و پيش از رسيدن به بيمارستان به قتل رسيده است.
شهرياري بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران درخصوص اين پرونده گفت: بررسي نشان داد اين فرد توسط همسرش به نام سحر 19 ساله مجروح و سپس به قتل رسيده است.
وي ادامه داد: سحر نو عروس 19 ساله در بازجويي به ارتكاب قتل اعتراف كرده و مدعي شد طي مدت 3 ماه زندگي مشترك هميشه با مقتول درگير بوده و در روز حادثه بر اثر شدت گرفتن درگيري وي را به قتل رسانده است.
شهرياري گفت: سحر مدعي شد پدرش كارمند شركت واحد بوده و با مقتول نيز در همان شركت و در جريان يك ملاقات آشنا شده و وي را به ازدواج با مقتول مجبور كرده است.
سحر مدعي شد مقتول اهل مسافرت نبوده در حالي كه وي به مسافرت و همچنين معاشرت با دوستان دوران مجرديش علاقه زيادي داشته و همين امر نقطه شروع درگيري اين زوج بوده است.
شهرياري با اشاره به اين مطلب كه عوامل زيادي در بروز اين حادثه نقش داشته است گفت: بزرگترين مقصر اين پرونده پدر و مادر مقتول و قاتل بوده‌اند كه فرزندانشان را براي ورود به زندگي مشترك آماده نكرده‌اند.
وي گفت: با توجه به اين مطلب كه دليل بروز حادثه در نوع اتهام سحر نقشي نداشته است اين فرد با تكميل شدن پرونده مجرم شناخته شد و به اين ترتيب روانه دادگاه شد.
انتهاي پيام/ز
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن