تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807028768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايستگاه ورزش
مايلي‌كهن دايي را پاك كرد

اعتماد ملي:‌ محمد مايلي‌كهن يك‌بار ديگر خبرساز شد. او ديروز در اولين روز كلا‌س مربيگري حرفه‌اي كه زير نظر برگزار مي‌شود دست به كار عجيبي زد كه تعجب همگان را برانگيخت. اين كلا‌س با حضور 23 مربي ايراني، يك مربي بحريني و يك مربي كويتي در هتل المپيك تهران برگزار مي‌شود و مربيان مطرحي چون امير قلعه‌نويي، حميد استيلي، محمد احمدزاده، ناصر پورمهدي، اصغر مديرروستا، مجيد نامجومطلق، مهدي دينورزاده و... در آن حضور دارند. اين مربيان همگي با تي‌شرت و شلوار ورزشي توليدي علي دايي در كلا‌س، حضور پيدا مي‌كنند؛ اما محمد مايلي‌كهن ديروز از تي‌شرتي استفاده كرد كه مارك توليدي دايي روي آن وجود نداشت. البته رنگ و نوع تي‌شرت او دقيقا شبيه بقيه حاضرين بود اما مارك دايي را از روي آن پاك كرده بود تا يك بار ديگر شدت اختلا‌ف اين دو نفر به تصوير كشيده شود. مايلي‌كهن چندي پيش به دليل شكايت علي دايي به دادگاه فرا خوانده شد اما بعد از چندين بار رفت و آمد، دادگاه قضايي حكم به برائت او داد.

ديدار علي‌آبادي و فيروز كريمي براي پايان سوءتفاهمات!

اعتماد ملي: در شرايطي كه رئيس سازمان تربيت‌بدني هرگونه تاثير در فسخ قرارداد فيروز كريمي با باشگاه استقلا‌ل اهواز را تكذيب كرده بود، اين دو ديروز با هم ديدار و گفت‌وگو كردند. طي چند روز گذشته اخبار مختلفي در مورد نقش علي‌آبادي در فسخ قرارداد كريمي به دليل صحبت‌هاي او در برنامه مثلث شيشه‌اي منتشر شد كه رئيس سازمان تربيت بدني تمام اين اخبار را رد كرد اما ديدار ديروز اين دو به شايعات مذكور دامن زد. به گزارش ايسنا كريمي ابتدا با كيومرث هاشمي مرد شماره 2 سازمان تربيت‌بدني ديدار كرد و بعد از آن با حضور در دفتر علي‌آبادي تلا‌ش كرد سوءتفاهمات موجود را برطرف كند.

اظهار اميدواري روته مولر براي حضور روي نيمكت ايران

اعتماد ملي:‌ اريش روته مولر مربي آلماني اعلا‌م كرد نسبت به حضورش در تيم ملي ايران خوشبين است. مدت‌ها است بحث حضور روته مولر در تيم ملي به عنوان دستيار اول علي دايي مطرح است و او از جمعه‌شب براي تدريس كلا‌س مربيگري حرفه‌اي وارد ايران شد اما هنوز هيچ چيز قطعي نشده است. روته مولر كه از ديروز تدريس در كلا‌س مربيگري را آغاز كرد به ايسنا گفت:

معدنچي برنده جايره 150 هزار دلا‌ري بهترين بازيكن خارجي امارات

اعتماد ملي: مهرزاد معدنچي به عنوان بهترين بازيكن ليگ فوتبال امارات انتخاب شد. مراسم انتخاب بهترين بازيكنان ليگ امارات جمعه‌شب برگزار شد كه طي آن فيصل خليل به عنوان بهترين بازيكن داخلي، محمد الشهي به عنوان بهترين بازيكن جوان و مهرزاد معدنچي به عنوان بهترين بازيكن خارجي اين ليگ شناخته شد. به گزارش مهر، جايزه معدنچي 150 هزار دلا‌ر است كه پس از بازگشت به امارات و حضور در تمرينات النصر، طي مراسمي ويژه آن را دريافت خواهد كرد.

حذف 5 ملي‌پوش پرورش اندام به بهانه دوپينگ

اعتماد ملي: خبرگزاري مهر ديروز از دوپينگ پنج ورزشكار تيم ملي پرورش اندام خبر داد، اما ستاد مبارزه با دوپينگ آن را نه تكذيب كرد و نه تاييد.

تيم ملي پرورش اندام 25 تيرماه در مسابقات قهرماني آسيا در هنگ‌كنگ شركت مي‌كند اما چند روز قبل از اينكه تيم به اين رقابت‌ها اعزام شود به يك‌باره پنج نفراز اعضاي اين تيم حذف شدند. شهروز مهربان و مرتضي اويسي در وزن 90 كيلوگرم، فريدون بوراني و رضا رضايي در وزن 80 كيلوگرم و ماني مداحي در وزن 75 كيلوگرم نفراتي هستند كه مهر مدعي است آنها به دليل استفاده از مواد نيروزا، از اردوي تيم ملي اخراج شده‌اند.فدراسيون پرورش اندام در اين چندساله چند مورد ورزشكار دوپينگي داشته است و در صورت تاييد دوپينگ اين پنج نفر، احتمال آن وجود دارد كه اين فدراسيون به تعليق درآيد. به نظر مي‌رسد ستاد مبارزه با دوپينگ با پنهان‌كاري قصد حمايت از فدراسيون را دارد. اما علي طاهري سخنگوي ستاد چنين ادعايي را رد مي‌كند: به گزارش مهر، ورزشكاراني كه در حال حاضر از اردوي تيم ملي اخراج شده‌اند روز گذشته با حضور در محل ستاد، معترض شده و خواسته‌اند به اين مشكل رسيدگي شود. ستاد ملي مبارزه با دوپينگ در آخرين روزهاي خردادماه در مسابقات انتخابي تيم ملي از ورزشكاران پرورش اندام تست گرفته بود.

هادي سپهرزاد سهميه المپيك را از دست داد

اعتماد ملي:‌ هادي سپهرزاد آخرين فرصت براي كسب سهميه المپيك را از دست داد تا دووميداني ايران با 5 نفر به پكن برود.سپهرزاد كه در ماده ده‌گانه بايد 7700 امتياز به دست مي‌آورد، به اين حدنصاب نرسيد. او در مسابقات قبلي در ايتاليا و چك به دليل مصدوميت و بيماري به نتايج قابل قبولي نرسيده بود و بعد از بهبودي، اميدوار بود در انتخابي‌اي كه فدراسيون ايران براي او و چند ورزشكار ديگر در نظر گرفته بود سهميه بگيرد. در مسابقات روز پنجشنبه و جمعه كه در تهران برگزار شد، سپهرزاد آخرين فرصت خود را از دست داد.محسن رباني در پرش با نيزه، محمد صميمي در پرتاب ديسك و محمد ارزنده در پرش طول نفرات ديگري بودند كه براي سهميه المپيك مسابقه دادند، اما هيچيك به سهميه نرسيدند. دووميداني با 5 ورزشكار و 6 سهميه به پكن مي‌رود.

امضاي تفاهمنامه بين فدراسيون ورزش‌هاي بين‌دانشگاهي جهان و فدراسيون دوچرخه‌سواري

اعتماد ملي: فدراسيون ورزش‌هاي بين‌دانشگاهي جهان و فدراسيون دوچرخه‌سواري تفاهمنامه همكاري مشترك امضا كردند.

توسعه و بهبود شرايط كمي و كيفي فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي مشترك با استفاده از ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي دوطرف، هدف اين تفاهمنامه مشترك است كه به امضاي بهرام قديمي، رئيس فدراسيون ورزش‌هاي بين‌دانشگاهي جهان و اميررضا واعظي‌آشتياني، رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري رسيده است.

آشتياني درباره بعضي از مفاد اين تفاهمنامه گفت: ايجاد شرايط لا‌زم براي انجام پروژه‌هاي مشترك تحقيقات برگزاري همايش‌ها و سمينارهاي مشترك علمي، آموزشي و پژوهشي، استفاده از بانك‌هاي اطلا‌عاتي و تبادل تجربه از جمله فعاليت‌هاي مشترك دانشگاه آزاد و فدراسيون دوچرخه‌سواري است.

قديمي نيز اظهار داشت:

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن