تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816897843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
براي مسئولان اين كتابخانه متاسفم‌

دو جلد كتاب مرجع و گران قيمت كامپيوتر دخترم را كه ديگر به آنها نياز نداشت، به كتابخانه علامه طرشتي واقع در جنب پارك طرشت كه متعلق به شهرداري است، بردم تا تحويل دهم تا مورد استفاده نيازمندان قرار گيرد.

اما با كمال تاسف به من گفتند كه از كسي كتاب اهدايي پذيرفته نمي‌شود و در برابر اصرار من، حتي حاضر نشدند كتاب‌ها را ببينند.

رزاقي‌

بودجه ندارند وام بدهند

زني هستم كه با فرزندي بيمار و همسري كه اعتيادش را ترك كرده است، با مشقت و سختي‌هاي بسيار در يك زيرزمين اجاره‌اي زندگي مي‌كنيم و نياز مبرم به وام براي وديعه اجاره مسكن داريم. مشكل من روز 25/11/86 در ستون خط ارتباطي چاپ شد و پس از آن، از بنياد مسكن لطف كردند و با من تماس گرفتند تا كمكم كنند.

پس از مدتي، در تاريخ 5/3/87 طي نامه شماره 2310 اطلاع دادند كه وام مسكن من آماده است و بايد با شماره تلفن‌هايي كه اعلام كرده‌اند تماس بگيرم تا تاريخ آن را بگويند. اما در مراجعه به بنياد مسكن واقع در خيابان ستارخان، نبش نيايش پاسخ دادند فعلاً بودجه ندارند كه به من وام بدهند.

با شماره تلفن آنجا هم كه تماس مي‌گيرم،‌ يا دائماً اشغال است و يا شماره خانه ديگران مي‌افتد. از مسئولان امر تقاضا دارم با رسيدگي به مشكل ما، آرامش را به خانواده‌مان باز گردانند.

عهديه جواد (قنبري)

آموزش و پرورش از استخدام پذيرفته شدگان‌ خودداري مي‌كند

پارسال حدود 10 هزار نفر در آزمون كتبي و مصاحبه وزارت آموزش و پرورش قبول شدند و قرار شد پس از اخذ مجوز از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي سابق و انجام گزينش،‌ استخدام و در مدارس مشغول كار شوند. اما با تغيير و تحولاتي كه در وزارت آموزش و پرورش روي داده است، اعلام كرده‌اند موضوع استخدام منتفي است، و اين در حالي است كه هزاران جوان به استخدام در آموزش و پرورش اميدوار شده و براي آن، برنامه‌ريزي كرده بودند.

از داوطلبان استخدام‌

طلب ما را بپردازند

يك سال و نيم پيش براي گروهي از فرهنگيان كرج كلاس‌هاي كامپيوتر داير و تدريس كرديم، اما سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران هنوز طلب ما را نپرداخته است و چون نياز مالي داريم، تقاضايمان اين است كه طلب‌مان زودتر پرداخت شود.‌

علي‌پور - كرج‌

قدرداني از زحمات ماموران نيروي انتظامي‌

فرمانده محترم نيروي انتظامي در گفتگو با شبكه 3 سيما پيشنهاد داده بود خانواده‌ها سر شب به پارك‌هاي نزديك محل سكونت خود بروند تا ضمن استفاده از فضاي سبز و دلنشين آنها، به كاهش مصرف برق در اوج اين مصرف كمك كنند. با تاييد و قدرداني از اين پيشنهاد قابل اجرا، جا دارد از ماموران زحمتكش نيروي انتظامي كه با جمع‌آوري اوباش و بخصوص فروشندگان مواد مخدر از پارك شفق يوسف‌آباد، موجبات آسايش و امنيت خاطر خانواده‌هاي استفاده كننده از پارك مزبور و همچنين ساكنان اطراف آن را فراهم ساخته‌اند، به نحو مقتضي تقدير به عمل آيد.

خواننده هميشگي روزنامه اطلاعات‌

اقدام ارزشمند بهزيستي استان تهران‌

اخيراً سازمان بهزيستي استان تهران گروه‌هاي پزشكي را به منازل بيماران مزمن رواني مي‌فرستد و در همانجا به معاينه و مداواي اين بيماران مظلوم و فراموش شده مي‌پردازد و به اين ترتيب خانواده‌هايشان را از مشكلات انتقال بيماران مزمن رواني به مراكز درماني،‌بي‌نياز مي‌كند. به سهم خود از اين اقدام ارزشمند و انساني بهزيستي تشكر و قدرداني مي‌كنم و سلامت و موفقيت اعضاي گروه‌هاي پزشكي اين سازمان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد شهرجردي‌

واردات از تركيه بهتر از آسياي جنوب شرقي است‌

به نظر من به جاي آن كه لوازم خانگي مانند تلويزيون از كشورهاي آسياي جنوب شرقي مانند كره‌جنوبي با هزينه حمل و نقل زياد وارد شود، بهتر است واردات آنها از تركيه كه همسايه ما است و توليدات مرغوبي هم دارد، انجام شود كه ضمن صرفه اقتصادي، گامي در راه توسعه و تقويت روابط همجواري به حساب مي‌آيد.‌

تلفن به خط ارتباطي‌

پاسخ مشروط به تقاضاي آمريكا

هر ماه عده‌اي از پدران و مادران براي دريافت ويزاي آمريكا و ديدار فرزندانشان، ناچارند با صرف وقت و هزينه زياد عازم تركيه و امارات شوند. با توجه به تقاضاي آمريكا براي تاسيس كنسولگري در ايران بهتر است با رعايت تمامي جوانب امر به اين تقاضا پاسخ مثبت داده شود تا آمريكا صرفاً در سفارت سوئيس به صدور ويزا و يا گرين‌كارت براي والدين ايراني بپردازد و به اين ترتيب از انتقال مبالغ قابل توجهي ارز از كشور به كشورهايي مانند تركيه و امارات جلوگيري به عمل آيد.

پدر يكي از ايرانيان ساكن آمريكا

قطع مكرر آب و برق در كرمان‌

از كرمان تماس مي‌گيرم. از اواسط خردادماه برق خانه‌هايمان قطع مي‌شد كه از اول تير قطع آب منازل هم اضافه شده است. شايد قطع آب را بتوان به كاهش نزولات آسماني نسبت داد، اما آيا در مورد برق كه توليد بشري است، امكان سرمايه‌گذاري و اجراي طرح‌هايي وجود نداشت كه با پيش‌بيني‌هاي لازم، از قطع برق در تابستان پيشگيري شود؟

شهروند كرماني‌

پاسخ مسئولان‌

پاسخ وزارت آموزش و پرورش‌درباره خدمات رفاهي‌

در خصوص مطلب مندرج در آن روزنامه با عنوان، مورخ 22/3/87 به استحضار مي‌رساند:‌

براساس قانون برنامه چهارم توسعه، كليه خدمات رفاهي شامل مركز درماني --- رفاهي، سلف سرويس، مهدهاي كودك، سرويس اياب و ذهاب و وام‌هاي صندوق ضروري در مناطق و نواحي تابعه است كه طبق برنامه سازمان بندي و بودجه بندي اعمال مي‌گردد.

در خبر فوق ضمن اينكه منبع آمار مشخص نشده منظور از خدمات رفاهي نيز معلوم نيست و در صورتي كه آمار ارائه شده به صورت كلي باشد اين آمار به هيچ عنوان مورد تاييد اين وزارتخانه نمي‌باشد.

همچنين در خصوص مطلب ديگري با عنوان : مورخ 22/3/87 به استحضار مي‌رساند كتابخانه زكرياي رازي شهرري زير نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت مي‌نمايد.

احمد مرادي‌

مديركل روابط عمومي‌

پاسخ وزارت بازرگاني در مورد تلفن 124

نظر به درج مطلبي با مضمون در شماره 24215 آن روزنامه، روابط عمومي وزارت بازرگاني، خود را نسبت به پي‌گيري موضوع از مرجع مسوول، موظف دانست كه نتيجه امر جهت رعايت مراتب احترام تماس گيرنده ارجمند و ساير مخاطبان گرامي آن نشريه، به اطلاع مي‌رسد:‌

لازم به ذكر است از سال 1373 كه سامانه 124 به منظور دريافت شكايات صنفي مردم، نصب و راه‌اندازي شده تاكنون، هدف مسئولان سابق و كنوني سازمان بازرگاني استان تهران، بهبود كيفيت اين سامانه در جهت ارتقاء خدمت‌رساني به مردم شريف بوده است. هم اكنون نيز اين سامانه در ساعات اداري توسط 10 اپراتور و در ساير ساعات بوسيله پيغامگير دريافت كننده سوالات و مشكلات صنفي مردم مي‌باشد.

شايان ذكر است خط تلفن 124 داراي 10 خط مي‌باشد و بوسيله آن مي‌توان همزمان پاسخگوي 10 تماس تلفني بود ولي امكان ضبط پيامهاي همشهريان نيز در ساعات غيراداري بصورت نامحدود وجود دارد و در صورت قطع ارتباط تلفني، مسلماً از سوي شركت مخابرات مشكل فني موقت حادث گرديده است زيرا اپراتورها و پيغامگير اين سامانه، روزانه بطور متوسط 300 گزارش دريافت و ثبت مي‌كنند كه اين حاكي از كارايي و كارآمدي سيستم شكايت‌گيري در سازمان (بازرگاني استان تهران) مي‌باشد.

حسين پرسان‌

مديركل دفتر وزارتي و روابط عمومي‌




 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن