تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سريال‌هاي ماه رمضان دو شبكه‌ي ديگر سرانجام كليد خوردند گزارش ايسنا از تكرار نگراني‌هاي هر ساله


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سريال‌هاي ماه رمضان دو شبكه‌ي ديگر سرانجام كليد خوردند گزارش ايسنا از تكرار نگراني‌هاي هر ساله
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

تنها دو ماه مانده به آغاز ماه مبارك رمضان، سريال‌هاي مناسبتي شبكه‌هاي اول و تهران كليد خوردند. تصويربرداري سريال شبكه سه سيما نيز چند روز است كه آغاز شده و از تصويربرداري سريال ماه رمضان شبكه دو سيما چهار ماه مي‌گذرد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، شبكه‌ي اول سيما كه با وجود اعلام قبلي تا روز گذشته تمايلي به معرفي سريال ماه رمضان خود نداشت، سرانجام 11 تيرماه به طور قطع اعلام كرد كه اين سريال به كارگرداني سيروس مقدم كليد خورده است. مقدم كه سريال ماه رمضان سال گذشته شبكه‌ي اول را هم كارگرداني كرده بود، باز هم با همكاري عليرضا افخمي در سمت فيلمنامه‌نويس و البته با مشاركت سجاد ابوالحسني (ديگر نويسنده‌ي خواب‌زده) سريال امسال را مي‌سازد.

در سريال «خواب‌زده» كه مهران رسام در سمت تهيه‌كننده ترجيح مي‌دهد قصه‌ي آن لو نرود، فرامرز قريبيان، افسانه بايگان، مهرآوه شريفي‌نيا و پوريا پورسرخ به عنوان بازيگران اصلي ايفاي نقش مي‌كنند.

اما آن‌طور كه گفته مي‌شود سه قسمت نخست «خواب‌زده» با اشكالاتي در فيلمنامه همراه بوده است كه بنابراعلام عليرضا افخمي اين اشكالات برطرف و فيلمنامه مجددا بازنويسي و به شبكه تحويل داده شده است. «خواب‌زده» در لوكيشن خيابان كليد مي‌خورد و آن‌طور كه مهران رسام اعلام كرده‌است تصويربرداري تا اواسط ماه رمضان ادامه خواهد يافت؛ هم‌چنين تدوين و ساير مراحل فني اين سريال هم به‌طور همزمان انجام خواهد شد.

سريال شبكه‌ي تهران با عنوان «مامور بدرقه» نيز يازدهم تير ماه در منطقه‌ي شهر آراي تهران كليد مي‌خورد.

دراين سريال به كارگرداني سعيد سلطاني و تهيه‌كنندگي اسماعيل عفيفه، سيروس گرجستاني، مهرانه مهين‌ترابي، جواد رضويان، بهاره رهنما و محسن طنابنده بازي مي‌كنند. فيلمنامه‌ي «مامور بدرقه» براساس طرحي از خشايار الوند و توسط اميرعباس پيام نوشته مي‌شود و مضموني كمدي دارد. اين سريال داستان استواري را روايت مي‌كند كه يك روز مانده به بازنشستگي متهم از دست او فرار مي‌كند.

بر اساس اين گزارش ايسنا، سريال‌هاي شبكه‌ي تهران و اول سيما در حالي به عنوان آخرين سريال‌هاي كليد خورده ماه رمضان معرفي مي‌شوند كه مدتي طولاني از كليد خوردن سريال شبكه سه سيما نيز نمي‌گذرد.

«بزنگاه» به كارگرداني رضا عطاران سه روز پيش (هشتم تير ماه) در منطقه ازگل كليد خورد تا نگراني كمبود وقت براي اين سريال نيز مطرح باشد. اين سريال كه همانند «مامور بدرقه» در بستر طنز و بر اساس فيلمنامه‌اي از سروش صحت به تصوير كشيد مي‌شود، روايت خانواده‌اي است كه پدرشان از نانوايان قديمي شهر است؛ او فوت مي‌كند و پس از آن بر سر ارث و ميراث ميان اعضاء خانواده اختلاف ايجاد مي‌شود.

شبكه دو سيما كه سرانجام به طور قطع «مثل هيچ كس» را سريال ماه رمضان خود معرفي كرد، وضعيت بهتري نسبت به ساير شبكه‌ها دارد. اين سريال به كارگرداني عبدالحسن برزيده و با بازي حسين ياري، پرويز پورحسيني، پروانه معصومي و اصغر همت بر اساس فيلمنامه‌اي از علي‌اكبر محلوجيان ساخته مي‌شود. «مثل هيچ كس» در نخستين روزهاي سال با نام «دادشي» در پاساژي در منطقه جمهوري تهران كليد خورد و تاكنون چند لوكيشن كه تمامي آن‌ها خانه‌هاي قديمي تهران بوده‌اند را پشت سر گذاشته و همزمان تدوين را نيز آغاز كرده است.

به گزارش ايسنا، سريال‌هاي «خواب‌زده»، «مامور بدرقه» و «بزنگاه» در حالي تنها دوماه مانده به آغاز ماه رمضان كليد خورده‌اند كه معاون سيما در آخرين روزهاي سال‌گذشته و همزمان با پخش سريال‌هاي نوروزي سيما اعلام كرد كه از اين پس تنها سريال‌هايي براي پخش در مناسبت‌ها انتخاب مي‌شوند كه 10 قسمت آن‌ها همزمان با آغاز مناسبت آماده‌ي پخش شده باشد؛ اما با كليد‌خوردن سريال‌هاي ماه رمضان امسال در دقيقه‌ي 90 به نظر مي‌رسد بازهم نگراني هر ساله مسوولان تلويزيون و دست‌اندركاران اين مجموعه‌ها براي رسيدن تك تك قسمت‌ها به پخش ادامه داشته باشد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن