تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816735848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميسيون اقتصادي ،ميزبان رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: كميسيون اقتصادي ،ميزبان رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: كميسيون اقتصادي مجلس امروز ساعت 10 صبح ضمن نشست اعضاي كميسيون با رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به اهتمام گزارش در ارتباط با مسايل اقتصادي روز و برنامه هاي آتي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران خواهند پرداخت.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار امور مجلس باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس امروز صبح پس از بررسي آخرين اخبار و تحولات كشورهاي منطقه و جهان در ارتباط با جمهوري اسلامي ايران لايحه موافقت نامه اجتناب از اخذ ماليات مضاعف در مورد ماليات هاي بردرآمد و سرمايه بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت كويت را بررسي مي كند.
شور اول طرح تدوين و تنقيح قوانين و مقررات كشور در دستور جلسه امروز كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس قرار دارد.
كميسيون آموزش و تحقيقات امروز پس از تبادل نظر و بررسي اخبار به بررسي لايحه اصلاح قانون تاسيس مدارس غير انتفاعي از سوي شوراي نگهبان اعاده شده خواهد پرداخت.
بررسي لايحه موافقتنامه اجتناب از اخذ ماليات مضاعف در مورد ماليات هاي بردرآمد و سرمايه بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت كويت امروز در كميسيون آموزش و تحقيقات بررسي مي شود.
بررسي شور اول طرح تدوين و تنقيح قوانين و مقررات كشور همچنين تعيين اعضاي كميته هاي تخصصي و نشست هيات رييسه كميسيون آموزش و تحقيقات، امروز در اين كميسيون انجام مي شود.
كميسيون اجتماعي امروز به بررسي طرح و لوايح ارجاعي به اين كميسيون خواهد پرداخت.
اعضاي كميسيون نفت و گاز كميسيون انرژي امروز ساعت 14 پس از تعيين هيات رييسه الويت هاي كاري كميته و خط مشي آن را بررسي مي كنند.
كميته برق و انرژي كميسيون انرژي نيز امروز پس از تعيين هيات رييسه بررسي الويت هاي كاري كميته و خط مشي آن را در دستور كار دارد.
كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات امروز پس از بررسي الويت هاي كاري كميسيون به گزارش مركز پژوهش هاي مجلس پيرامون چالش هاي كشور در حوزه هاي برنامه وبودجه و فرصت هاي پيش رو خواهد پرداخت.
كميسيون بهداشت و درمان امروز صبح تا ظهر وقت خود را به جلسه معارفه وزير و معاونين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و ارايه گزارش و برنامه هاي آينده بين كميسيون و وزارت بهداشت اختصاص داده است.
كميسيون صنايع و معادن امروز صبح ضمن بررسي اخبار و رويدادها لايحه تصويب احكام و مصوبات بيست و سومين كنگره اتحاديه جهاني پست (UPU) منعقد شده در بخارست سال 2004 كه از سوي شوراي نگهبان اعاده شده را بررسي مي كند.
لايحه يك شوري موافقتنامه اجتناب از اخذ ماليات مضاعف در مورد ماليات هاي بردرآمد و سرمايه بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت كويت امروز در كميسيون صنايع و معادن بررسي مي شود.
وزير صنايع و معادن امروز ضمن حضور در كميسيون صنايع و معادن گزارشي از عملكرد و برنامه هاي بخش هاي صنعت و معدن اين وزارتخانه را به استماع اعضاي كميسيون صنايع و معادن خواهد رساند.
امروز ساعت 30/11 دقيقه نيز اعضاي كميسيون صنايع و معادن جلسه هيات رييسه را برگزار خواهند كرد.
نشست هيات رييسه كميسيون عمران امروز ساعت 30/12 اعلام خواهد شد ضمنا اعضاي اين كميسيون پس از بررسي اخبار و اطلاعات واصله با دعوت از وزير راه و ترابري و معاونين وي جلسه معارفه و ارايه گزارشي از عملكرد سال هاي 86 و 87 و برنامه هاي آتي وزارت راه و ترابري را در دستور كار خود دارند.
كميسيون فرهنگي مجلس به بحث و بررسي پيرامون تعيين الويت هاي كارگروه هاي كميسيون فرهنگي و تنظيم آن جهت ارايه به كميسيون فرهنگي مي پردازند.
ساعت 10 تا 12 امروز اعضاي كميسيون فرهنگي بحث و بررسي پيرامون الويت هاي كميسيون فرهنگي و جمع بندي آن را ادامه خواهند داد.
كميسيون قضايي و حقوقي امروز پس از ادامه دستور جلسه روز دوشنبه رسيدگي به لايحه موافقتنامه همكاري حقوقي در امور مدني و كشوري بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت ارمنستان كه از سوي شوراي نگهبان اعاده شده در دستور كار خود دارند.
بررسي شور اول طرح الحاق يك تبصره به ماده (881) مكرر قانون اصلاح موادي از قانون مدني و نشست اعضاي هيات رييسه قضايي كميسيون حقوقي جزء برنامه هاي اين كميسيون است.
كميسيون كشاورزي امروز ساعت 9 تا 30/10 با دعوت از دكتر نوريان معاون وزير راه و ترابري و رييس سازمان هواشناسي كشور جهت آشنايي با اعضاي كميسيون و استماع گزارش درخصوص ميزان بارندگي در كشور خواهد پرداخت.
نشست هيات رييسه كميسيون كشاورزي و روساي كميته هاي تخصصي درخصوص بررسي الويت هاي كاري كميسيون و كميته هاي چهارگانه نيز در زمره برنامه هاي امروز كميسيون كشاورزي قرار دارد.
كميسيون اصل 90 قانون اساسي امروز به بررسي امور ارجاعي به اين كميسيون خواهد پرداخت./07
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن