تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با پيام رئيس جمهور ؛ المپياد ورزشي ايرانيان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: با پيام رئيس جمهور ؛ المپياد ورزشي ايرانيان آغاز شد
دومين دوره رقابت هاي ورزشي المپياد ايرانيان با پيام رئيس جمهور،بطور رسمي آغاز شد.
به گزارش شبكه خبر ، اين مسابقات از امروز با حضور دهها هزار نفر از ورزشكاران كشور در رده هاي مختلف سني آغاز مي شود و شهرهاي مختلف كشور ميزبان رشته هاي گوناگون خواهند بود.

مراسم افتتاحيه اين بازي ها ديشب در مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار شد و كامران دانشجو استاندار تهران با قرائت پيام دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهور كشورمان آغاز رسمي اين رقابت ها را اعلام كرد.

در پيام رييس جمهور آمده است : برگزاري اين المپياد يك خيزش عظيم براي پرورش استعدادهاي خدادادي فرزندان اين سرزمين و كوششي در جهت ترويج فرهنگ جوانمردي و مروت و ايجاد همبستگي و وحدت در ميان همه اقشار و آحاد جامعه است .
هدف ازبرگزاري اين المپيادفرهنگي و ورزشي تنهابرگزاري يك دوره مسابقات ورقابت هاي صرفا ورزشي و جسماني نيست بلكه نمادي است از اراده و آمادگي ملت با فرهنگ و متمدن ايران اسلامي براي شركت در مسابقات بزرگ و رقابت هاي سنگيني كه در عرصه خير و خدمت و برپايه فرمان الهي و دستور وحياني صورت مي گيرد.
رييس جمهور در اين پيام خطاب به تمامي حاضران در اين المپياد اظهار داشت : من از همه دست اندركاران ، مديران ، جوانان
و نوجوانان عزيزي كه با همكاري و همدلي اين اقدام ارزشمند را به سامان رساندند صميمانه تشكر و قدرداني مي كنم و از درگاه خداوند قادر متعال موفقيت و سربلندي شما عزيزان و آحاد ملت بزرگ و نجيب ايران اسلامي را مسالت دارم .

پس ازقرائت پيام رببس جمهور ، محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني در سخناني ضمن تقدر و تشكر از حمايت گسترده رياست جمهوري از اين بازي ها اظهار داشت : دولت نهم با اعتباراتي كه به امر ورزش اختصاص داده است ، زمينه فتح قله ها و اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي ايران را در ميادين مختلف توسط ورزشكاران به وجود آورده است .
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن