تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804577242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از بازی با پروین،حجازی،قلعه نویی و گده


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: پس از بازی با پروین،حجازی،قلعه نویی و گده

ناصرحجازى : استقلال تهران فقط دفاع مى كرداستقلال در بازى با استقلال اهواز كاملاً آرایش دفاعى داشت.ناصر حجازى مدیر فنى استقلال اهواز مى گوید: متأسفانه در این بازى تیم استقلال اهواز به حق خودش نرسید و با بدشانسى امتیازات این بازى را از دست داد. البته استقلال تهران در این بازى فقط به فكر دفاع كردن بود و روى دو ضد حمله دروازه ما را باز كرد در حالى كه موقعیتهاى ما با بدشانسى و با برخورد به مدافعان گل نشد.در این بازى شانس یار استقلال تهران بود چون مهاجمان ما یا با بى دقتى یا با بدشانسى توپشان وارد دروازه حریف نشد. استقلال اهواز در نیمه اول خوب بازى نكرد ولى در نیمه دوم در زمین استقلال تهران خیمه زده بود و اگر مدافعان استقلال كوچكترین اشتباهى مى كردند دروازه خود را باز شده مى دیدند. باید اقرار كنم فوتبال همین است.اگر تیمى گل نزدند ، گل مى خورد و استقلال اهواز هم با هدر دادن موقعیتهاى خود روى دو ضد حمله دروازه اش باز شد.

دو تا به تور، سه تك به تك، یكى به تیرقلعه نویى: این بازى اسمش دفاعى است؟بازگشت به بالاى جدول پس از برد استقلال اهواز و حجازى ارزش این را دارد كه امیر قلعه نویى برخلاف بازیكنانش تمرین امروز جمعه را تعطیل كند و كنار خانواده باشد. امیر هفته اى پر استرس را با برد به پایان رسانده و حالا با آرامش كامل به راه آهن فكر مى كند.**از بازى و جو آبادان بگویید؟برخلاف پیش بینى ما همه چیز خوب بود، از آقایان خلیلى و مظفرى تشكر مى كنم. آنها با نیروى انتظامى شرایط و بستر مناسبى براى بازى آماده كردند اما استقلال اهواز یك تیم خوب و با امكانات عالى است. آنها كادر فنى خوبى دارند و حتى مى توانند قهرمان لیگ شوند چرا كه مدیرعامل این تیم همه چیز را براى كادر فنى و بازیكنان مهیا كرده است. درباره سیستم و نوع بازى هم بازى استقلال اهواز مقابل صبا را آنالیز كرده بودیم و مى دانستیم كه آنها بر چه اساسى بازى مى كنند كه اتفاقاً پیش بینى هاى ما درست بود و توانستیم بازى را ببریم.**اینكه استقلال اهواز لیاقت قهرمانى دارد بزرگ كردن برد خودتان و... نیست؟نه جدى مى گویم. هیچ كدام از باشگاه ها به غیر از حقوق به بازیكنانشان چیزى نداده اند. خود ما (استقلال تهران) یك پاداش داده و2ماه حقوق، من واقعیت را مى گویم.**اما بازى زیبا و جذاب نبود.2گل و چند صحنه تك به تك آن هم در زمینى كه زیاد مناسب نبود، دیگر چه مى خواهید؟**مصاحبه هاى شما و حجازى باعث استرس بین بازیكنان نشده بود؟نه اتفاقاً. من به خاطر همین موضوع درباره بازى حرف نزدم كه باید حتماً ببریم و...**ناصرخان از بازى دفاعى شما انتقاد كرده است؟این نظر اوست. من بیشتر درباره تیم خودم حرف مى زنم. بازى دفاعى به بازى ابومسلم مقابل ما مى گویند كه رحمتى حتى یك بار هم زمین نخورد.2گل و3صحنه تك به تك كه اكبرپور حتى گلر اهوازى ها را هم دریبل زد، یك توپ هم به تیر زدیم، كجاى این بازى دفاعى بوده است؟**بازى كردن رحمتى در حالى كه وحید خوب كار كرده بود آیا به دلیل در پیش بودن فراخوانى برانكو براى تیم ملى است؟وحید در دو بازى عالى كار كرد اما براساس حریفان و شرایط تیم مقابل گلر خود را انتخاب مى كنیم. شما به شروع مجددهاى رحمتى در مقابل استقلال اهواز دقت كنید. من او را بازى دادم چون طول زمین آبادان زیاد بود و مى خواستم توپ هاى اول درون18یا نزدیك محوطه جریمه پایین بیاید و گل اول را هم از روى شروع مجدد رحمتى زدیم.**درباره ثابت بودن عنایتى، اكبرپور و تعویض نشدن آنها ابومسلم باز هم این شائبه وجود دارد كه شما مى خواهید با بازى دادن به رحمتى و این3بازیكن آنها به تیم ملى دعوت شوند.من فقط به فكر منافع استقلال و هوادارانش هستم و هیچ وقت به خودم اجازه نمى دهم كه به خاطر احساسات و عواطف حق استقلال یا بازیكنى را ضایع كنم.

پروین: برانكو باقرى را دعوت نكند، ضرر مى كندقندى بد موقعى به پست ما خوردعلى پروین دیروز خیلى خوشحال بود. از همه بازیكنان تشكر مى كرد و با دوربین هاى تلویزیونى هم حرف مى زد. او بیشتر از همه از بازى كریم باقرى راضى بود: «كریم خیلى خوب بود. او باید در تیم ملى باشد. برانكو اگر دعوتش نكند خودش ضرر مى كند. او خیلى خوب تیم را جمع مى كرد. حالا دیگر خیالمان از خط دفاعى راحت است. البته كاظمیان هم خوب بازى كرد.»پروین در مورد تیم قندى هم گفت: «بچه هاى ما براى برد بى تابى مى كردند چون فشار مطبوعات خیلى زیاد شده بود. پورحیدرى تیم قلدرى ساخته و خیلى خوب بازى مى كند اما آنها بد موقعى به پست ما خوردند.»

گده: باخت ما ربطى به تعویض یاور زاده نداشتقندى درست یك دقیقه پس از تعویض یاورزاده از همان جایى كه او بازى مى كرد گل خورد تا بازى را به پرسپولیس ببازد. یورگن گده در پایان بازى درباره علت تعویض یاورزاده گفت: «او خسته شده بود. پرسپولیس حملات زیادى را از سمت راست روى دروازه ما داشت و دفاع ما هم مجبور به خطا مى شد. شاید اگر یاورزاده هم در آن لحظه در زمین بود روى بازیكن پرسپولیس خطا مى كرد و این ربطى به تعویض یاورزاده نداشت.» گده درباره نحوه تقسیم كار در قندى گفت: «من و منصوردر همه كارها با هم تفاهم و همفكرى مى كنیم.»او درباره تفاوت هاى پرسپولیس كنونى با پرسپولیس خودش گفت: «همه چیز در پرسپولیس عوض شده، فقط از آن تیم یك كریم باقرى مانده است.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن