تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801771934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک سوال در مورد Texture دادن


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: b 3dnet25-09-2008, 11:55 PMبا سلام به همگی اینشاالله که همهگی خوب هستید.... خوب سوال من اینه که میخوام بدونم برای اینکه texture که به Object دادیم چه شکلی باید در Z-Brush بیاریمش ..... و دوم اینکه اگه texture بهش بدیم با زیاد کردن Segment ها اون texture به هم نمیریزه؟ و سوم اینکه Normal Map چرا استفاده میشه مگه ما خودمون روی یه Object چزئیات نمیدیم پس دیگه چه احتیاجی به Normal Map داریم؟ ممنون از همگی hadi66526-09-2008, 12:02 AMخوب سوال من اینه که میخوام بدونم برای اینکه texture که به Object دادیم چه شکلی باید در Z-Brush بیاریمش ..... وقتی داری به obj تبدیل میکنی فایلتو ، باید تیک uv زده باشه همین و دوم اینکه اگه texture بهش بدیم با زیاد کردن Segment ها اون texture به هم نمیریزه؟ اگه آبجکتو توی زیبراش تبدیل به پلی گان نکنی و فقط اسموتش کنی uv بهم نمیریزه و وقتی توی مکس میاد بازم داره و سوم اینکه Normal Map چرا استفاده میشه مگه ما خودمون روی یه Object چزئیات نمیدیم پس دیگه چه احتیاجی به Normal Map داریم؟ وقتی به آبجکت جزئیات میدی باید اسموتشم زیاد باشه و در این حالت خیلی سنگین میشه برای کاهش سنگینی این جزئیاتو از این طریق به مپ میدن http://qsmile.com/qsimages/72.gif b 3dnet26-09-2008, 12:18 AMممنون هادی جان دستت درد نکنه بازم در این باره سوال دارم اینارو امتحان کنم اونا رو هم میپرسم... سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن