تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812906502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين تمرين پرسپوليس بدون سرمربي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اولين تمرين پرسپوليس بدون سرمربي


فوتبال- كريم اعظمي:
پرسپوليس باز هم شروع كرد اما بدون سرمربي. باز هم مجموعه ورزشي انقلاب ميزبان سرخ‌هاي تهران بود، درست مثل دوازدهم تير ۱۳۸۶ كه حميد استيلي سوت آغاز تمرين را به صدا درآورد.

آن روز استيلي، مرزبان، كماسي، عزيزيان، واعظي، فرشيد كريمي، حاجي‌زاده، پژمان نوري، ماماني، آشوبي، خرسندي و مسعود زارعي در اولين تمرين پرسپوليس حاضر شدند ولي اين بار خبري از بازيكنان سرشناس نبود و گويا ستاره‌هاي اين تيم هم تصميم به جدايي گرفته‌اند.

تمرينات پرسپوليس براي شروع فصل جديد آغاز شد ولي اين بار نه خبري از افشين قطبي بود، نه استيلي ونه مرزبان.

حالا افشين پيرواني بازيگر نقش استيلي است و احمدرضا عابدزاده و پرويز كماسي هم اضافه شده‌اند.

اين در حالي است كه هنوز سرمربي انتخاب نشده و مسئولان باشگاه همچنان تلاش مي‌كنند تا هرچه زودتر مرد اول كادرفني را مشخص كنند.

اولين تمرين با ۱۰ بازيكن

اولين تمرين سرخپوشان ساعت ۹:۳۰ روز شنبه در مجموعه ورزشي انقلاب آغاز شد. سپهر حيدري، باقري‌ها، علي عسگري، فرضيات، حقيقي، نيك‌نفس، فرهاد خيرخواه، و ايپكچي از بازيكنان فصل گذشته در تمرين ديروز حاضر بودند ضمن اينكه عليرضا محمد و محمد منصوري دو بازيكن جديد پرسپوليس هم با اين تيم تمرين كردند.

از اعضاي كادر فني هم افشين پيرواني، احمدرضا عابدزاده و پرويز كماسي در تمرين حضور داشتند و نكته قابل توجه حاضر شدن داريوش مصطفوي بر سر تمرينات بود.

او دقايقي با پيرواني و بازيكنان تيم حرف زد و پس از آن تمرينات زيرنظر پرويز كماسي آغاز شد كه همه چيز به بدنسازي و كارهاي هوازي ختم شد.

مصطفوي: پرونده قطبي هنوز باز است

مديرعامل پرسپوليس قبل از شروع تمرين، اعضاي كادرفني را به بازيكنان معرفي كرد و ضمن خوشامدگويي به آنها گفت: «از امروز بايد تمام تلاش خود را به كار ببنديد تا انتظارات و توقعاتي كه مردم دارند را برآورده كنيد.

مطمئن باشيد اگر در ته جدول هم باشيم ولي كارمان را درست انجام بدهيم، هيچكس از ما ايراد نمي‌گيرد.» وقتي مصطفوي اين جمله را بر زبان آورد چهره چند بازيكن پرسپوليس ديدني بود.

مصطفوي در ادامه حرف‌هايش افزود: «اعتقاد دارم پرسپوليس نسبت به سال‌هاي گذشته بهتر خواهد بود چون براي جذب بازيكنان تعمق زيادي كرديم. فقط از شما مي‌خواهم كه حرف مربيان جديد را گوش كنيد و براي مسائل اداري و مالي هم به من مراجعه كنيد.»

مديرعامل پرسپوليس در پايان حرف‌هايش گفت: «اگر شما با جديت كار كنيد، اطمينان دارم كه مي‌توانيد با اختلاف ۳ گل تمام تيم‌هاي ليگ برتر را شكست بدهيد.»

مصطفوي در پاسخ به سئوالات خبرنگاران كه سرمربي پرسپوليس چه زماني انتخاب مي‌شود، گفت: «تا ۳، ۴ روز آينده بايد سرمربي را انتخاب كنيم.

چند گزينه خارجي در ليست ما هستند، در ضمن پرونده افشين قطبي هم براي بازگشت به پرسپوليس همچنان باز است.»

مذاكره با قطبي از طريق ويدئوكنفرانس

مدير عامل باشگاه پرسپوليس از مذاكره با افشين قطبي از طريق ويدئوكنفرانس خبر داد.
به گزارش فارس، داريوش مصطفوي تمايل زيادي براي بازگرداندن افشين قطبي به پرسپوليس دارد و به همين دليل در حال مذاكره جهت متقاعد كردن وي براي بازگشت است.

قطبي گزينه اصلي براي سرمربيگري پرسپوليس است، اگر چه تاكنون مصطفوي به طورمستقيم هيچ صحبتي با وي نكرده است.

مدير عامل پرسپوليس اعلام كرد براي برقراري ارتباط مستقيم با قطبي كه در اروپا به سرمي‌برد، به وسيله ويدئوكنفرانس مذاكرات را انجام خواهد داد و اين كار تا ۲ روز آينده صورت مي‌گيرد.

آخرين اخبار از انتخاب سرمربي حاكي از آن است كه مسئولان پرسپوليس همچنان تلاش مي‌كنند تا افشين قطبي به اين تيم بازگردد.

آنها از طريق يك واسطه كه رابطه نزديكي با مصطفوي دارد، چند گزينه خارجي را هم مدنظر دارند ولي در مورد انتخاب مرد اول كادرفني فعلاً همه چيز به قطبي خلاصه مي‌شود.

فرخزادي عضو هيأت‌مديره باشگاه در پاسخ به اين سئوال كه آيا موفق شديد با قطبي مذاكره كنيد، به همشهري مي‌گويد: «ما هركس را بخواهيم پيدا مي‌كنيم ولي بهتر است كه تا آخر هفته صبر كنيد.

فشار رسانه‌ها و هواداران پرسپوليس در مورد بازگشت قطبي زياد است و با اين شرايط او يكي ازگزينه‌هاي مهم ما است.»

فرخزادي ادامه مي‌دهد: «گزينه‌هايي از آلمان، اسپانيا، ايتاليا و تركيه مدنظر ما هستند و به طور حتم تا روز جمعه سرمربي را انتخاب خواهيم كرد.» صحبت‌هاي فرخزادي نشان مي‌دهد كه پرسپوليسي‌ها در انتظار تصميم قطبي هستند، در ضمن گفته مي‌شود كه اگر مذاكره با قطبي به‌‌نتيجه نرسد، مسئولان باشگاه با مصطفي دنيزلي صحبت خواهند كرد.

تلاش براي تمديد قرارداد ستاره‌ها

در شرايطي كه تمرينات پرسپوليس آغاز شده، هنوز تكليف ستاره‌هاي اين تيم از جمله عباس آقايي، محسن خليلي، نيكبخت و حسين كعبي مشخص نشده است.

مصطفوي طي اين چند روز با اين ۴ بازيكن مذاكره نكرده، ضمن اينكه شايعاتي هم در مورد اختلافات مالي اين بازيكنان با باشگاه شنيده مي‌شود.

از طرفي قرارداد نصرتي، واعظي، بادامكي و باقري هم به پايان رسيده و وضعيت آنها براي فصل آينده مشخص نشده است. البته گفته مي‌شود كه خليلي، آقايي و نصرتي به طور قطع تصميم به جدايي گرفته‌اند و بادامكي و واعظي هم با پيشنهاد مالي مسئولان باشگاه موافقت نكرده‌اند.

مذاكره با رحمتي، حسيني و توره

پس از اضافه شدن عليرضا محمد و منصوري به ليست پرسپوليس، اين باشگاه فقط مي‌تواند 3 بازيكن ديگر از ليگ برتر بگيرد.

اين در حالي است كه عباسفرد هم قرارداد داخلي را امضا كرده و اگر قرارداد رسمي او ثبت شود، پرسپوليس فقط دو جاي خالي براي جذب بازيكنان ليگ برتري خواهد داشت.

طبق آخرين اخبار، مسئولان باشگاه با مهدي رحمتي، جلال حسيني، عمادرضا، مجتبي شيري، ابراهيم توره و داود حقي در حال مذاكره هستند تا از اين جمع ۳ بازيكن را به ليست خود اضافه كنند.

گفته مي‌شود كه احتمال پيوستن رحمتي، شيري و عمادرضا به پرسپوليس زياد است.

تاريخ درج: 8 تير 1387 ساعت 18:29 تاريخ تاييد: 8 تير 1387 ساعت 21:30 تاريخ به روز رساني: 8 تير 1387 ساعت 21:25
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن