تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821261971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه رشت: ملت ايران تسليم ظلم نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه رشت: ملت ايران تسليم ظلم نخواهد شد
امام جمعه رشت با محكوم كردن تلاش اخير آمريكا و غرب براي اعمال تحريم عليه ملت ايران گفت: آنها بدانند كه ملت ايران درس آزادگي را از سرور آزادگان امام حسين(ع) فرا گرفته است و هيچگاه تسليم ظلم نخواهد شد.

آيت‌الله زين‌العابدين قرباني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه رشت افزود:
آمريكاييها و غربيها در همين حال خوب مي‌دانند كه اين تحريمها عليه ملت ايران كارساز نخواهد بود.

وي همچنين با محكوم كردن اقدامات ضدانساني و ضد بشري آمريكا عليه ملل مظلوم جهان گفت: سقوط هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي توسط ناو آمريكايي در ‪ ۱۲‬تير سال ‪ ۱۳۶۷‬نشانگر روح درنده‌خويي و ضدانساني حاكمان واشنگتن است.

او همچنين در بخش ديگري از خطبه‌ها با گراميداشت و تجليل از دكتر شهيد بهشتي و يارانش گفت: خون شهيد بهشتي باعث قوام و تحكيم انقلاب اسلامي شد.

وي افزود: منافقين و دشمنان انقلاب مي‌خواستند بهشتي و امثال وي نباشند تا بتوانند حاكميت و نظام را به قبضه خود درآورند اما متوجه شدند كه ايران پر از بهشتي است.

او افزود: خون شهيد بهشتي جمهوري اسلامي ايران را قوام بخشيد و مظلوميت وي سبب گرايش بيشتر مردم دنيا به اسلام شد.

وي اضافه كرد: بدرستي همانطور كه امام راحل فرمودند بهشتي يك فرد نبود بلكه يك امت بود.

او دشمن‌شناسي و پرورش نيروهاي صالح و كارآمد براي انقلاب را از جمله ويژگيهاي شهيد بهشتي برشمرد و گفت: شهيد بهشتي خدمات ارزنده‌اي براي به ثمر رساندن اين انقلاب انجام داد و شاگردان برجسته‌اي نيز تحويل انقلاب داد.

امام جمعه رشت گفت: هم‌اينك نيز دشمنان بيكار نيستند و درصدد تخريب چهره‌هاي ارزشمند جمهوري اسلامي هستند لذا مردم بايستي در اين‌باره هوشيار باشند.

وي همچنين با گراميداشت روز قوه قضاييه از تلاش دست‌اندركاران امر قضا قدرداني كرد.

امام جمعه رشت در بخشي ديگري از خطبه‌ها با گراميداشت ياد و خاطره علماي گرانقدر و استوانه‌هاي علمي و مرجعيت مرحوم آيت‌الله گلپايگاني، مرحوم آيت الله اراكي، مرحوم علامه اميني و شهيد صدوقي گفت: ما هرچه داريم از علماي بزرگ داريم.كد‪۲‬
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن