تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پیشنهاد یک تیم اروپایی به کریم باقری


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: تیم ملی نیاز به آرامش داردکریم باقری: از یک تیم اروپایی پیشنهاد دارم

کریم باقری در واکنش به قرار نگرفتن در لیست برانکو ایوانکوویچ بر خلاف بعضی از آنهایی که از پوشیدن پیراهن تیم ملی محروم می شوند، اعتراض نکرده و به زمین و زمان ایراد نمی گیرد، بلکه می گوید: چیزی خاصی نمی توانم بگویم و نظر خاصی هم ندارم. مربی تیم ملی من را دعوت نکرده. حالا آسمان که به زمین نیامده. اختیار دست ایشان است، من هم ناراحت نمی شوم. کریم گفت: من هیچ وقت نگفتم که بازیکن سفارشی نیستم و هیچ اعتراضی هم نکرده ام و تأکید می کنم که دوست ندارم به خاطر دعوت شدنم به تیم ملی، ایجاد حاشیه کنم چرا که تیم ملی در این مقطع بیش از هر چیزی نیاز به آرامش دارد.شماره شش پرسپولیس که علیرغم شایستگی ها و آمادگی اش از چشمان برانکو پنهان مانده، می گوید: ناراحت نیستم که به تیم مل دعوت نشده ام، بلکه خوشحال هم می شوم که تیم ملی چه با من و چه بدون من به جام جهانی برود و چون صعود تیم ملی به جام جهانی به موجب خوشحالی مردم و سربلندی فوتبال ایران می شود و عدم صعود تیم ملی نیز برعکس آن حالت را ایجاد می کند.

باقری گفت: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و معتقدم که برانکو صلاح خودش و تیم ملی را بهتر از هر کسی می داند. کریم که چهار سال پیش از بازی در تیم ملی خداحافظی کرده بود، حالا برای عضویت در تیم ملی اعلام آمادگی کرد و نسبت به عضویت در تیمهای خارجی نیز بی میل نیست. کریم به موضوعی اشاره کرد که تا به حال آن را فاش نکرده است. او می گوید: در دو سال گذشته نتوانستم در پرسپولیس همان بازیکنی باشم که مربیان و مردم انتظار داشتند. دلیل خوب بازی نکردن من هم به مسایل متعددی بر می گشت که قبلاً به آن اشاره کرده بودم. به همین دلیل در دو سال گذشته به فکر بازی کردن در تیمهای خارجی نبودم، اما حالا چرا. اتفاقاً یک پیشنهاد خارجی هم دارم!کریم وقتی با اصرار ما مواجه شده، در پاسخ گفت: از یک تیم اروپایی پیشنهاد دارم. البته آنها دعوتنامه ای برای باشگاه پرسپولیس ارسال نکرده اند بلکه موضوع را با خودم در میان گذاشته اند و برای فصل بعد خواهان من هستند. این پیشنهاد را در پایان فصل بررسی می کنم ضمن آنکه اگر پیوستنم به این تیم اروپایی قطعی شد، باید از پرسپولیس رضایتنامه بگیرم چرا که تا دو سال دیگر با پرسپولیس قرار دارم. البته فعلاً به این موضوع فکر نمی کنم و تمرکزم را از دست نمی دهم.

باقری در پایان گفت: دعوت نشدن به تیم ملی موجب نمی شود که انگیزه و روحیه ام را از دست بدهم و سعی می کنم در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول ظاهر شوم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 529]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن