تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816976528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد: ايران به‌لحاظ نفوذ سياسي و معنوي قدرت اول جهان است دشمنان بدانند فشارهاي موجود در راه اراده ملت ايران اثري ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: احمدي‌نژاد: ايران به‌لحاظ نفوذ سياسي و معنوي قدرت اول جهان است دشمنان بدانند فشارهاي موجود در راه اراده ملت ايران اثري ندارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: سياسي

رييس‌جمهور گفت: امروز ساخته‌شدن ايران و پيشرفت‌هاي كشور تنها به منزله رفاه مردم و استقلال و عزت ايران نيست بلكه پيشرفت ايران، دميدن روح اميد به همه ملت‌هاي عالم است.

به گزارش ايسنا- منطقه كرمانشاه، دكتر محمود احمدي‌نژاد در افتتاح مجتمع پتروشيمي كرمانشاه اظهار كرد: ايران امروز تنها متعلق به خودش نيست، بلكه متعلق به همه جامعه بشري است و همه حركات ملت ايران و پيشرفت‌هايش زير ذره‌بين تيزبين همه ملت‌هاست و آنها مسايل ما را رصد مي‌كنند زيرا امروزه ديگر راه‌هاي مادي به پايان خود رسيده و بشريت به دنبال راه جديدي است كه نمود بارز آن را در راه و آرمان ملت ايران مي‌بينند لذا ايران بايد طوري ساخته شود كه مي‌خواهد الگوي بشريت شود.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه همه دشمني‌ها با ما به دليل همين الگوشدن ايران است، گفت: دشمن امروز حتي منافع خود را به خطر مي‌اندازد تا مانع پيشرفت ايران شود.

وي ادامه داد: تصميم آمريكا براي حضور در خاورميانه يك نوع خودكشي بود كه با آن مي‌خواست جلوي پيشرفت ايران را بگيرد و به اين دليل به اين خطر دست زد.

احمدي‌نژاد افزود: دشمنان بدانند فشارهاي موجود در راه اراده ملت ايران اثري ندارد.

وي از بحث هسته‌يي به عنوان نماد پيروزي ملت ايران در سازندگي و خط شكني در اين زمينه ياد كرد و گفت: بدون ترديد دشمنان هيچگاه نمي‌توانند با بهانه تراشي مانع حركت ملت ايران شوند، به فرض محال اگر هم موفق شوند همه درها را به روي ما ببندند، آنروز روز اول شادماني ملت ماست، چرا كه ملت در راه سازندگي و سرعت بخشيدن به آن مصمم‌تر مي‌شود.

احمدي‌نژاد گفت: دشمنان در برابر ما آرزوهاي شومي دارند و يك روز خوش را براي ما نمي‌پسندند و هر پيشرفت ملت ما باعث ناراحتي دشمن است و در طول انقلاب هر روز شاد براي ما روز غم براي آنان بوده است.

وي ادامه داد: آمريكا در طول حكومت پهلوي همه چيز ملت ما را به تاراج مي‌برد اما امروز همه چيز متعلق به خود ماست.

رييس‌جمهور كشورمان در ادامه با بيان اينكه امروز ايران قدرت اول جهان است، گفت: در سال 1366 و در اوج جنگ اگر صحبت از اين مي‌كرديم كه ايران قدرت اول جهان است و شرايط جهان در حال تغيير است، كمتر كسي باور مي‌كرد اما ايران امروز به لحاظ نفوذ معنوي و سياسي قدرت اول جهان است.

وي افزود: كسي فكر نمي‌كرد امپراطوري آمريكا به پايان برسد، اما امروز به بن بست رسيده است و ديگر حرف‌هاي آمريكا براي هيچ كس جاذبه ندارد كه اين نشان از به پايان رسيدن كار آنهاست.

رييس‌جمهور گفت: آمريكا برنامه‌ريزي كرده بود، پس از افغانستان و عراق، ايران را هدف قرار دهد، اما امروز با شرايطي مواجه شده كه چه براي رفتن و چه ماندن نيازمند ايران است.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه تهديد ملت‌ها از سوي آمريكا براي اين است كه آنها به پايان كار خود رسيده‌اند بيان كرد: به لطف خدا، نظام، ولايت و ايستادگي ملت، آمريكايي‌ها بايد به زودي دست و پاي خود را جمع و به كشورشان برگردند.

وي افزود: اين لگدپراني‌ها هم آنها را نجات نمي‌دهد زيرا سنت الهي در حال جاري شدن است و نشانه‌هاي آن هم پيداست.

احمدي‌نژاد در ادامه خاطر نشان كرد: خبرنگاري از من پرسيد كه چه كسي رييس‌جمهور آمريكا شود به نفع ايران است كه در پاسخ گفتم براي ما فرقي ندارد، مهم اين است كه دولت آمريكا، دولت آمريكاي قبلي نيست و آنچه امروز در دل دنيا مي‌درخشد، نام، راه و آرمان ملت ايران است كه فوج فوج از آن استقبال مي‌شود.

وي ادامه داد: دايره نفوذ معنوي ملت ايران محدود به دنياي اسلام نيست بلكه كل جهان را شامل مي‌شود زيرا اسلام همه بشريت را به خداپرستي دعوت كرده است.

رييس‌جمهور با بيان اينكه امروز بايد ايران را بسازيم گفت: يك ملت زماني سرافراز زندگي مي‌كند كه با توكل به خدا، استعدادهاي خود را شناسايي و در راه شكوفايي آن تلاش كند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: امروز در ايران بهترين نيروي انساني، علم و انديشه‌هاي بالا و همت‌هاي بلند را در اختيار داريم و به لحاظ طبيعي نيز ايران سرشار از استعداد است و بايد همتي صورت گيرد تا اين عوامل در كنار هم قرار بگيرند و ايران را آبادكنيم كه شدني است.

احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود گفت: خدا را سپاسگذارم كه در ايام ولادت حضرت زهرا(س) يكبار ديگر توفيق حضور در استان سرافراز، عزيز و مجاهد پرور كرمانشاه نصيبم شد تا ضمن ارادت به مردم اين ديار، در جشن به بهره‌برداري رسيدن يك خدمت مهم شركت كنم.

وي با تبريك به نتيجه رسيدن مجاهدت مسوولان مجتمع پتروشيمي كرمانشاه عنوان كرد: اين طرح در نوع خود يگانه است زيرا از اولين مجتمع‌هاي پتروشيمي كشور است كه با مشاركت و همراهي مردم به ثمر رسيده و مي‌تواند يك الگو براي كشور باشد.

احمدي‌نژاد افزود: در برنامه جديد دولت توسعه پتروشيمي‌ها بر اساس مشاركت مردم ديده شده و خوشحاليم كه مردم كرمانشاه در اين زمينه پيشگام بوده‌اند.

احمدي‌نژاد با اشاره به پيشرفت‌هاي استان كرمانشاه پس از پيروزي انقلاب گفت: هر چند اقدامات خوبي طي اين مدت در راستاي توسعه استان صورت گرفته اما هنوز به حد شايستگي و جايگاه استان نيست. ما از طرف دولت توجه و حمايتمان را از استان بيشتر مي‌كنيم و از مسوولان استان هم مي‌خواهيم عزمشان را جزم و مردم هم حركتشان را بيشتر كنند.

احمدي‌نژاد گفت: اميدوارم در سفر بعدي دولت به كرمانشاه تصميمات مناسبي براي توسعه استان اتخاذ شود.

وي، تسريع در اجراي پالايشگاه بزرگ كرمانشاه كه از مصوبات دور اول سفر رييس‌جمهور به استان بود را خواستار شد.

احمدي‌نژاد عنوان كرد: اين مجتمع با مشاركت 42 درصدي مردم راه‌اندازي شده و 61 هزار و 500 نفر سهامدار دارد كه از وزير نفت و وزير رفاه مي‌خواهيم زمينه را فراهم كنند تا صد در صد اين پروژه به مردم واگذار شود.

مجتمع پتروشيمي كرمانشاه در زميني به مساحت 295 هكتار در 25 كيلومتري شرق شهر كرمانشاه احداث شده است.

براي راه اندازي اين مجتمع حدود 600 ميليارد تومان سرمايه گذاري ارزي و ريالي شده است. توليدات اين مجتمع شامل روزانه 1200 تن آمونياك، 2000 تن توليد اوره دانه بندي و 2000 تن اوره مذاب است.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن