تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821419486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيسي در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير: منافقين امروز سرباز يونيفرم پوش آمريكا هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيسي در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير: منافقين امروز سرباز يونيفرم پوش آمريكا هستند
خبرگزاري فارس: معاون اول قوه قضائيه گفت: منافقين كه تا ديروز بدون يونيفرم در جهت اهداف امريكا عمل مي‌كردند، امروز سرباز يونيفرم پوش آنها در عراق هستند.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس سيد ابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضائيه صبح امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير در مسجد امام خميني (ره) ستاد فرماندهي ارتش جمهوري اسلامي ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي به ويژه شهداي هفتم تير گفت: شهيد بهشتي بعنوان يك شهيد مظلوم و شخصيت ارزشمندي كه اين روزها ايام شهادت اوست خود را شاگرد مكتب فاطمه زهرا (س) مي‌دانست.
رئيسي، بصيرت و آگاهي را به عنوان يكي از ويژگي‌هاي برجسته شهيد بهشتي ذكر كرد و گفت: زماني كه منافقين با شعار قرآن روي كار آمدند، امثال شهيد بهشتي كه در زندان با آنها بودند، پي به ماهيت شان بردند و در همان زمان اعلام كردند كه اينها ماركسيست هستند در پوشش قرآن و مي‌خواهند جوانان را از مسير انقلاب منحرف كنند، ولي عده‌اي قبول نمي كردند.
وي افزود: نتيجه آن شد كه منافقين كه تا ديروز بدون يونيفرم در جهت اهداف آمريكا عمل مي‌كردند، امروز سرباز يونيفرم پوش آنها در عراق هستند.
معاون اول قوه قضائيه با تأكيد بر لزوم وجود بصيرت و آگاهي در ميان مسلمانان گفت: اينقدر كه اسلام در طول تاريخ از نفاق ضربه خورده از كفر ضربه نخورده است.
رئيسي افزود: منافقين ابتدا بهشتي را ترور شخصيت كردند، بطوري كه در هر كوچه و بازار صحبت از ايشان بود و حتي وقتي برق منزلي را در اهواز قطع مي‌كردند، مي‌گفتند كار بهشتي بوده است و چهره اين مرد را كه تمام وجودش اخلاص و عشق به خدا بود، طوري ترسيم كردند كه پس از شهادتش ، عده زيادي بر سر مزارش رفتند و عذرخواهي كردند.
رئيسي خون شهيد بهشتي را تضمين كننده ادامه مسير انقلاب دانست و گفت: در آن وضعيت حساس سياسي شايد بتوان گفت چيزي جز خون مطهر اين شهيدان نمي‌توانست انقلاب را تضمين كند.
وي افزود: شهيد بهشتي از جمله كساني بود كه جريان منافقين و بني صدر را آشكار كرد و وقتي به او گفتند كه منافقين عليه شما صحبت مي‌كنند و ناسزا مي‌گويند ايشان مي‌گفت؛ من دراين باره تا زماني كه امام(ره) اجازه نداده‌اند سكوت مي‌كنم، چرا كه ايشان نمي‌خواهند اين مسايل ميان مردم پخش شود، يعني امر بود كه باعث شد تا امام خميني (ره) بعد از شهادت ايشان بفرمايند مظلوميت بهشتي براي من از شهادت او بالاتر است.
معاون اول قوه قضائيه گفت:زماني كه در ساختمان دادگستري عده‌اي كه دل در گروه اسلام نداشتند با احكام اسلامي و حدود و قصاص مخالفت مي‌كردند، شهيد بهشتي اعلام كرد ما انقلاب كرديم تا حدود و قصاص و تعزيرات و احكام اسلامي در كشور اجرا شود.
رئيسي در قسمت ديگري از سخنان خود خطاب به ارتش جمهوري اسلامي گفت: امروز ارتش ايران از افتخار آميزترين نيروهاي مسلح جهان است كه تحت نظر ولايت فقيه و جانشين امام زمان(عج) ادامه مسير مي‌دهد.
وي گفت: بعد از آنكه رزمندگان ما با رمز يا زهرا (س) بر دشمنان خود پيروز شدند امروز شاهد هستيم كه جوانان و رزمندگان جنوب لبنان نيز با تبعيت از اين امر در جنگي مانند جنگ 33 روزه بر قوي‌ترين ارتش جهان پيروز مي‌شوند و نيروهاي اشغالگر را از جنوب لبنان بيرون مي‌كنند.
رئيسي ادامه داد: اينكه امروز جوان فلسطيني راه خوذ را انتخاب كرده و در مبارزات خود همواره قرآن را پيش رو دارد، اين به بركت وجود انقلاب اسلامي و نظام اسلامي است.
معاون اول قوه قضائيه افزود: بايد فاجعه هفتم تير درس عبرتي براي همگان باشد تا سعي كنند به بصيرتي برسند كه بتوانند دوست و دشمن را از هم تشخيص دهند تا دشمن نتواند با استفاده از راه هاي مختلف به جوانان اين مرز و بوم تأثير بگذارد.
وي گفت: پشت اين خيرخواهي‌هاي ظاهري دشمن، توطئه‌ها و ترفندهايي خوابيده است كه سعي دارد تا چهره‌هاي ارزشمند و حق طلب را بد جلوه دهد.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن