تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816892435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

او 200 ميليون رفيق دارد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: او 200 ميليون رفيق دارد
او دوست همه است و سايتي كه او بنيان‌گذاري كرده، به معياري براي سنجش فعاليت‌هاي مشابه در فضاي شبكه تبديل شده است.
آرين درخشان- تام اندرسون را شايد كمتر بشناسيد.او يكي از بنيانگذاران وب سايت اجتماعي MySpace است كه تاكنون در سايه بوده، يا ترجيح داده كه در سايه بماند، اما با تشديد رقابت بين ماي اسپيس و سايت‌هاي مشابه، درباره بازطراحي سايت و معامله 580 ميليون دلاري با News Corp با گاردين گفت‌وگو كرده است.
او دوست همه است و سايتي كه او بنيان‌گذاري كرده، به معياري براي سنجش فعاليت‌هاي مشابه در فضاي شبكه تبديل شده است.
به بياني مي‌توان گفت كه با وجود MySpace، تام اندرسون محبوب‌ترين مرد دنياست. به كمك او صنعت موسيقي رشد كرده و فعاليت‌هاي اندرسون موجب پيدايش روش جديدي شده كه نسل كنوني از آن طريق به برقراري ارتباط مي‌پردازد.
اما خود تام اندرسون دريافته‌ كه حتي با داشتن 200 ميليون رفيق و رييسي مثل روبرت مورداك نيز همواره خطر او را تهديد مي‌كند، نشانه‌اش نيز همين بس كه MySpace در ماه گذشته درصدر وب سايت‌هاي پرطرفدار قرار نداشت. زنگ خطر براي MySpace در انگلستان، مدتي است كه به صدا درآمده است. اين وب سايت اجتماعي محبوب دو رقيب بسيار سرسخت در اين كشور با نام‌هاي Facebook و Bebo دارد و اگرچه موفقيت‌هاي ماي اسپيس نسل جديد را به اين گونه وب سايت‌ها مشتاق كرد اما آمار ComScore نشان مي‌دهد كه هم‌اكنون فيس بوك در سطح جهان 4/116 ميليون كاربر يگانه دارد؛ يعني 3/1 ميليون بيش از MySpace.
اندرسون تاييد مي‌كند كه پس از رشد عظيم MySpace – كه او در سال 2003 به همراه كريس دي ولف بنيان‌ نهاد – و سپس فروش آن در سال 2005 به موسسه News Corp به مبلغ 580 ميليون دلار، امروز زنگ بيدار باش براي اين وب سايت موفق اجتماعي به صدا درآمده و اين شركت در سه سال گذشته تحت فشار بوده است.
اندرسون مي‌گويد: ما فكر مي‌كرديم به قله رسيده‌ايم. البته عقب گرد نكرده بوديم اما رشدمان كند شده بود. فكر مي‌كرديم هر كس كه قرار بوده به MySpace بيايد، تا حالا آمده است. ما خيلي ساده پيش رفته بوديم و تا رسيدن به قله مانعي پيش پاي خود احساس نكرديم.
ماي اسپيس 0/2
اما داستان MySpace با موفقيت‌هاي ابتدايي‌اش به پايان نرسيد و رقبا يكي يكي به اين سايت نزديك و نزديك‌تر شدند.
اوركات گوگل در برزيل و Face book در تمامي اروپا رقبايي بودند كه توانستند رداي پيشتازي را به دوش خود بيندازند. به اين ترتيب اندرسون خجول كه تاكنون بيش‌تر به توسعه محصول مي‌پرداخت و بخش كسب و كار را به همكاري دي ولف سپرده بود، مجبور شده به صحنه بيايد و به تشريح چشم‌اندازش براي آينده MySpace بپردازد.
از يك سال پيش ماي اسپيس سعي داشته از چهره در هم ريخته‌اش دور شود و به طراحي سنگين‌تر و منظم‌تري دست يابد.
اندرسون مي‌گويد: ما مرتب به اين فكر مي‌كرديم كه چگونه بايد افراد جديد را جذب كنيم. از خود مردم سوال مي‌كرديم كه به چه دليلي به ماي اسپيس نمي‌آيند. بسياري از مردم عقيده داشتند كه كاربري MySpace دشوار است، بعضي گمان مي‌كردند يك سايت موسيقي يا سايت محتوايي است. بسياري محرمانگي را موضوعي مهم مي‌شمردند و گروهي هم فكر مي‌كردند كه اين سايتي براي نوجوان‌ها است.
به اين ترتيب درون شركت، مفهوم MySpace 2.0 مطرح شد و منظور، باز طراحي سايت بود.
اين بازطراحي پس از 4 ماه با تعداد بسياري از امكانات جديد معرفي شد. هدف نيز اين بود كه سايت ماي اسپيس پوست‌اندازي كند و از سايتي ويژه خوره‌هاي موسيقي نوجوان به مكاني براي همگان تبديل شود كه هر كاري، از برقراري ارتباط گرفته تا به اشتراك‌گذاري عكس و گوش دادن به موسيقي و تماشاي تلويزيون در آن ممكن است. البته نبايد فراموش كرد كه ساير رقبا، از ياهو تا MSN، از گوگل تا فيس‌بوك و از BBC تا Netvibes نيز قصد داشته و دارند كه چنين فضايي فراهم كنند.
به هر حال MySpace جديد‌تر و تميز‌تر و حرفه‌اي تر است و مي‌تواند آگهي دهندگان را هم راضي كند، اما شايد كاربران اصلي‌اش را كه به دليل شر و شور نوجواني به سرو وضع آشفته‌اش علاقه داشتند و درست به اتاق خواب درهم ريخته نوجوانان شبيه بود، از دست بدهد.
اندرسون البته عقيده ديگري دارد: اگر آنها مي‌خواهند، باز هم مي‌توانند سروضع صفحه‌شان را به هم بريزند و شلوغ پلوغ‌اش كنند.
او مي‌افزايد: در باز طراحي، صفحه خانگي سايت شبيه My Yahoo شده، اين يك صفحه آغازين است و شما مي‌توانيد هر چيزي را كه بخواهيد به آن اضافه كنيد. اميد‌مان هم اين بوده كه صفحه‌اي خلق كنيد كه دنيايي از ابزار را براي كاربران MySpace فراهم كند و در عين حال گروه‌هاي جديد مردم را نيز جذب مي‌كند، وقتي ببينند مي‌توانند ايميل، اخبار بورس، آب و هوا و غيره را يكجا داشته باشند. به گفته اندرسون اين باز طراحي در خدمت چشم‌انداز اصلي ماي‌اسپيس است. وي مي‌افزايد: نقشه اوليه‌اي كه من براي ماي اسپيس نوشته بودم، اين بودكه ما بايد يك درگاه (پورتال) داشته باشيم؛ اما پورتالي كه مركز اصلي توجه آن پروفايل كاربران است. او بيان مي‌دارد كه تمامي رقباي بزرگ MySpace در سيليكون ولي، پيش‌تر در ايجاد شبكه‌هاي اجتماعي خود شكست خورده‌اند و رفتن به راه‌هاي ديگر مثل افزودن ابزار نقشه، خبر و كاربردهاي مختلف را ساده‌تر يافته‌اند.
اندرسون مي‌گويد: ما سعي داريم به حوزه فعاليت آنها وارد شويم و آنها نيز قبلا تلاش كرده‌اند كه وارد حوزه ما شوند و به سختي شكست خوردند
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن