تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813065989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فيلم «زماني براي دوست‌ داشتن» ابراهيم فروزش: «زماني براي دوست‌ داشتن» تبليغ دوست داشتن است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فيلم «زماني براي دوست‌ داشتن» ابراهيم فروزش: «زماني براي دوست‌ داشتن» تبليغ دوست داشتن است
خبرگزاري فارس: ابراهيم فروزش كارگردان فيلم «زماني براي دوست‌ داشتن» گفت: اين فيلم، اثري است كه به ما مي‌گويد، همديگر را دوست داشته باشيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، ابراهيم فروزش امروز در نشست پرسش و پاسخ فيلم «زماني براي دوست‌ داشتن» در سالن ابن‌سيناي همدان افزود: خوشحالم كه فيلم «زماني براي دوست‌ داشتن» مورد استقبال مردم همدان قرار گرفته است، چرا كه سعي كردم در اين فيلم دوست داشتن را به معناي واقعي بيان كنم.
وي با بيان اينكه بايد در سينماي كودك سعي كنيم فيلمي بسازيم كه كودكان با آن ارتباط برقرار كنند، گفت:‌ اگر فيلم ما مورد علاقه مردم قرار بگيرد و مخاطب ما پيام فيلم را دريافت كند، آن‌ وقت مي‌توانيم به ادامه كار اميدوار باشيم.
فروزش با بيان اينكه در اين فيلم شخصيت‌هاي گوناگون وجود دارد، اظهار داشت: به تمام شخصيت‌هاي اين فيلم زمان دادم و آنها هم به بهترين وجه از اين فرصت استفاده كردند و كار خود را انجام دادند.
وي با بيان اينكه مي‌توانيم روي سينماي كودك سرمايه‌گذاري كنيم، تصريح كرد:‌ اين سرمايه‌گذاري در حالي بايد صورت بگيرد كه فقط فيلم مختص به كودكان بسازيم، چرا كه فيلم‌هايي كه تاكنون در اين سينما ساخته‌ايم ارتباطي به كودك نداشته و اين سينما مهجور مانده است.
اين كارگردان سينما تأكيد كرد:‌ مردم ما درك اين را دارند كه فيلم خوب ببينند و براي آن هزينه كنند، بنابراين كارگردان‌هاي ما نبايد در اين موضع كوتاهي كنند.
وي ادامه داد: در فيلمبرداري سعي كرديم از ابزارهاي نوري پيمايشي استفاده كنيم. به همين منظور تمام خانه را كه در آن فيلمبرداري انجام مي‌شد با نورهاي مهتابي زير پوشش قرار داديم كه اين كار، هزينه‌هاي بسياري براي ما داشت و گاهي به مشكل برمي‌خورديم.
وي تأكيد كرد: فيلم «زماني براي دوست‌ داشتن» عشق ورزيدن به همديگر را نشان مي‌دهد و خيلي خوشحالم كه اين فيلم مورد پسند مردم واقع شده است.
انتهاي پيام./م
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن