تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812655904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاشاني: مصطفوي اهل فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: كاشاني: مصطفوي اهل فوتبال است
كاشاني گفت: مصطفوي را 17 - 18 سال است كه مي شناسم. او با فوتبال آشناست. از اهالي فوتبال است و علم اين رشته ورزشي را دارد.
حبيب كاشاني مدير عامل مستعفي باشگاه پرسوليس با تاكيد بر اينكه همچنان يك معلم است گفت: آمدن و رفتنم از باشگاه پرسپوليس ربطي به مسائل سياسي نداشت چرا كه همه مرا به عنوان يك معلم مي شناسند.
وي با ابراز خرسندي از حضور داريوش مصطفوي در باشگاه پرسپوليس، گفت: مصطفوي را 17 - 18 سال است كه مي شناسم. او با فوتبال آشناست. از اهالي فوتبال است و علم اين رشته ورزشي را دارد.
كاشاني كه چند روزي از كناره گيري اش از باشگاه پرسپوليس مي گذرد در جديد ترين گفتگوي خود حرفهاي جديدي زده است. او كه پس از انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره پرسپوليس با خبرنگاران گفتگو مي كرد در اين مورد گفت: اميدوارم اين هيئت مديره جديد در اداره باشگاه موفق باشند.
به هر حال اين انتخابي است كه صورت پذيرفته و حتما افراد منتخب نفرات اصلحي هستند كه رياست سازمان تربيت بدني سازمان تشخيص داده است مي توانند به موفقيت باشگاه پرسپوليس كمك كنند.
مديرعامل مستعفي باشگاه پرسپوليس در خصوص چگونگي جدايي خود از اين باشگاه گفت: دو سه روز پس از قهرماني تيم پرسپوليس جلسه مشتركي را با هيئت مديره باشگاه خدمت مهندس علي آبادي و معاونان ايشان داشتيم. در آن جلسه مسائل گوناگوني مورد توجه واقع شد كه در يكي از موارد ما از كاهش بودجه باشگاه اعتراض داشتيم چون سال هاي پيش با استناد به مدارك نزديك به سه ميليارد و هشتصد ميليون تومان به مديريت باشگاه كمك شده بود.
تا آن زماني كه ماخدمت آقاي علي آبادي بودم تنها 675 ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس كمك كرده بودند، البته بعد از آن جلسه علي آبادي لطف كرده 400 ميليون تومان ديگر به ما دادند.

علي آبادي گفت:«استعفا بده»
وي تاكيد كرد: مهندس علي آبادي پس از شنيدن اظهارات من تاكيد كردند كه با اين شرايط اگر تمايل داريد مي توانيد از باشگاه پرسپوليس برويد. من هم در پاسخ گفتم به آقاي سعيد لو استعفا شفاهي دادم اما خدمت شما استعفا كتبي خود را ارائه مي كنم. در همان جلسه استفعا خود را تقديم آقاي علي آبادي كردم و به سر كارم بازگشتم و منتظر پاسخ رياست مجمع باشگاه به استعفايم ماندنم.
وي افزود: من تا ساعت 12:30 منتظر ايشان بودم و تا ساعت 1:15 منتظر مهندس علي آبادي نشستم تا نوبت من شد كه در حضور ايشان موضوعات و مشكلات باشگاه را مطرح كنم كه از آن جمله مي توان به عدم برگزاري جلسات هيئت مديره، مشكلات در خصوص انتخاب سرمربي تيم ، عدم كمك يكسان به باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس و ... اشاره كردم كه ايشان پس از شنيدن صحبت هاي من تاكيد كردند كه اگر تمايل نداريد، مي توانيد از باشگاه پرسپوليس جدا شويد. من در پاسخ گفتم استعفاي كتبي خود را ماه گذشته تقديم كردم و ايشان لطف كردند و پذيرفتند.

شب پشت درب خانه بازيكنان مي خوابم
كاشاني خاطرنشان كرد: من از تك تك بازيكنان خواهش كردم كه قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس تمديد كنند. هواداران نگران نباشند من اگر بتوانم شب پشت درخانه بازيكنان مي خوابم و از آنان خواهش مي كنم امسال در پرسپوليس بمانند تا روند صعودي پرسپوليس حفظ شود.
كاشاني در خصوص جدايي عوامل قهرماني پرسپوليس از اين باشگاه گفت: البته من فكر نمي كنم كه حبيب كاشاني يكي از عوامل قهرماني پرسپوليس باشد اينكه مرا به عنوان عامل اصلي قهرماني پرسپوليس مي دانند لطف مردم است. من هواداران را عامل اصلي قهرماني تيم پرسپوليس مي دانم پس از آن بازيكنان، كادر فني و مهمتر از همه لطف خدا و ائمه اطهار مي دانم كه شامل حال ما شد و به هر حال قهرمان ليگ شديم.

دلم براي پرسپوليس تنگ مي شود
كاشاني در پاسخ به اين سئوال كه "آيا در آينده دل تان براي پرسصپوليس تنگ نمي شود؟" ، گفت: حتما دلم براي پرسپوليس تنگ مي شود، مگر مي شود پرسپوليس را فراموش كرد. پرسپوليس مانند درياست كه هر چقدر از آب آن بخوريد تشنه تر مي شويد.
وي تاكيد كرد : من به عنوان يك سرباز در پرسپوليس حضور يافتم. از من خواسته شده در پرسپوليس حضور يابم و من وظيفه خود دانستم كه در اين باشگاه مردمي قبول مسئوليت كنم. زماني هم كه به من گفتند احتياجي به حضورم در باشگاه پرسپوليس نيست به راحتي آن را پذيرفتم. من بهترين نبودم و حالا هم كه از پرسپوليس رفته ام مطمئنم از من بهتر به اين تيم مي آيد و آن را هدايت خواهد كرد.
كاشاني با رد ادعاي مسئولان سازمان تربيت بدني كه مدعي بود «محمد علي آبادي 55 دقيقه از كاشاني خواهش كرده است به باشگاه پرسپوليس بازگردد» ، گفت: اصلا چنين چيزي صحت ندارد.
وي با اشاره شان و جايگاه علي آبادي به عنوان معاون رئيس جمهور، گفت: شان آقاي علي آبادي به عنوان معاونت رياست جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني بايد حفظ شود و ما هم مقيد به اين جايگاه هستيم. جايگاهي كه قانون اساسي تعيين كرده است. جايگاهي كه براي حفظ آن دهها هزار جوان خون خود را دادند و همه موظف هستيم جايگاه را با اهميت حفظ كنيم.

سياسي نيستم، يك معلم هستم
زماني كاشاني مديرعامل باشگاه پرسپوليس شد، برخي حضور او را با مسائل سياسي مرتبط مي دانستند. "اينكه مسائل سياسي تا چه اندازه در جدايي وي از اين باشگاه نقش داشته است؟"، سوژه پرسش خبرنگار مهر از كاشاني بود كه وي در پاسخ به آن گفت: من معلم هستم. 25 سال هم هست كه در اين حرفه مشغول به كار هستم. من از روز اول كه به پرسپوليس آمدم عرض كردم كه شخصيت سياسي نيستم. سابقه ام اين را نشان مي دهم. تنها سابقه حضورم در عرصه اجتماعي به غير از مدرسه در شوراي شهر تهران بوده است.
وي اظهار كرد: دوستاني كه از من خواهش كردند به پرسپوليس بيايم نه به واسطه مسائل سياسي بلكه تنها به خاطر آگاهي از علاقه من به اين باشگاه بود. آقاي علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني و ورزش كشور يك روز تشخيص دادند كه من بيايم و امروز تشخيص داده اند كه من از تيم جدا شوم اين مسائل به هيچ عنوان به سياست ارتباط ندارد.

انگشت كوچك مصطفوي در ورزش نيستم
مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: آقاي مصطفوي ساليان سال در فوتبال بوده و بازيكن فوتبال بوده، رئيس و دبير فدراسيون بوده، من در كارهاي ورزشي انگشت كوچك ايشان هم نمي شوم.
كاشاني با حساس خواندن شرايط پرسپوليس در خصوص تعجيل هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در برگزاري پي در پي جلسات روزهاي اخير گفت: آقاي علي آبادي مدير باهوشي است. ايشان مي داند كه زمان طلاست براي اينكه زمان را هدر ندهد خيلي زود تكليف باشگاه را مشخص كردند.
وي افزود: از روز شنبه تا چهارشنبه هفته گذشته هيئت مديره باشگاه سه بار بدون حضور من تشكيل جلسه داده است. اين اولين بار است كه در تاريخ پرسپوليس چنين اتفاقي مي افتد. براساس اساسنامه اين مديرعامل است كه بايد درخواست برگزاري جلسه را مطرح و مكان و زمان آن را مشخص مي كند . من تا پيش از روز شنبه هشت بار تقاضا كردم كه جلسه هيئت مديره تشكيل شود كه نشد. بعد از آن بدون آگاهي و حضور من سه بار جلسه تشكيل مي شود و با 3 جلسه عدم حضور من، استعفايم را قبول مي كنند.
عضو پيشين هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: من پس از جدايي از پرسپوليس هيچ فشاگري ندارم. هرچه سئوال كنند جواب مي دهم.
وي با تاكيد بر اينكه امروز تيمداري مرقون به صرفه نيست، افزود: پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شده است. ما در نيم فصل دوم در17 هفته بابت تبليغات دور زمين، پخش تلويزيوني و بليت فروشي فقط 15 ميليون تومان پول گرفتيم . پس از قهرماني هيچ جايزه اي براي ما در نظر نگرفتند. در دنيا زماني كه يك تيم قهرمان مي شود در آمدي برايش متصور هستند در كشور ما اين طور نيست. با اين شرايط ديگر انگيزه اي نمي ماند.

در جلسه توديع و معارفه حضور مي يابم
كاشاني خاطر نشان كرد: ديروز آخرين مسائل حقوقي باشگاه را در نامه اي مكتوب در 6 برگ براي آقاي علي آبادي فرستادم كه شامل پروند شركت آلفا، آقاي آري هان، لومير صلاح حسن و.. بود . منتظرم اگر به هر حال رياست سازمان تشخيص دادند و مراسم توديع و معارفه اي براي مديران پرسپوليس باشد حضوم پيدا كنم و مديرعامل جديد را از شرايط باشگاه با خبر كنم. هر زمان از شبانه روز كه آقاي علي آبادي، اعضا هيئت مديره و مديرعامل باشگاه پرسپوليس بخواهند حاضرم در باشگاه حضور يابم و در خصوص شرايط باشگاه خدمت آنها پاسخگو باشم.
وي اظهار كرد: از خوردبين خواستم در جلسه با آقاي علي آبادي شركت كند و با باشگاه همكاري كند. حتي به او گفتم كه وظيفه مان اين است كه پرسپوليس را به شرايط بهتر هدايت كنيم. از استيلي هم خواستم خدمت آقاي علي آبادي برود تا متهم به رفيق بازي نشويم. مهمتر از من باشگاه پرسپوليس و هواداران هستند كه بايد براي موفقيت آن تلاش كرد.
كاشاني خاطر در خصوص اينكه چطور هيئت مديره در زمان حضور وي در باشگاه پرسپوليس با مربيگري استيلي مخالف بوده و امروز با جدايي او استيلي را به عنوان گزينه نخست سرمربيگري مدنظر دارد و ابهامات و دوگانگي كه در اين خصوص وجود دارد، گفت: از كساني كه رفتارشان ايجاد دوگانگي مي كند بپرسيد.
وي با رد اين شايعه كه نخواسته است از اعضا هيئت مديره پرسپوليس فردي جدا شود، گفت: من نخواستم كه اعضا هيئت مديره نباشد. اين مسائل در حيطه اختيار من نيست و در اختيار رياست مجمع باشگاه است . من در يك سال گذشته به جز مسائل مالي كه كمك نشد در ساير موارد مشكلي با هيئت مديره نداشتم و آنها به من اختيار تام داده بودند كه جاي تشكر دارد.
كاشاني در خصوص احتمال بازگشت دوباره اش به پرسپوليس گفت: ما هميشه حكم يك سرباز را داريم. سرباز هم وظيفه دارد هر جا كه وظيفه شد خدمت كند. تا ديروز سركلاس خدمت مي كرديم و يك سال هم خدمتگزار پرسپوليس بوديم. از اينكه دوستان لطف كردند و يك سال ما را پذيرفتند تشكر مي كنم.
وي در خصوص شايعه حضور حسين هدايتي، مديرعامل باشگاه استيل آذين در هيئت مديره پرسپوليس گفت: اين پيشنهاد با آقاي هدايتي مطرح شده بود اما يك دوست مشتركي داريم كه وي را از حضور در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس منع كرده است.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن