تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مركز تحقيقات كاميپوتري علوم اسلامي:شيطنت استكبار فضاي توزيع محصولات رايانه‌اي جهان تشيع را محدود كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رئيس مركز تحقيقات كاميپوتري علوم اسلامي:شيطنت استكبار فضاي توزيع محصولات رايانه‌اي جهان تشيع را محدود كرده است
گروه خبرنگاران افتخاري / محمدعلي جعفري: رئيس مركز تحقيقات كاميپوتري علوم اسلامي گفت: امروز معادلات و شيطنت استكبار جهاني غرب فضاي توزيع و گسترش محصولات رايانه‌اي جهان تشيع را به عرصه بين‌الملل محدود كرده است.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در قم، حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر «حميد شهرياري» رئيس مركز تحقيقات كاميپوتري علوم اسلامي گفت: محصولات و توليدات محققان، پژوهشگران و دانشمندان جهان تشيع غني‌ترين و جامع‌ترين خروجي‌هاي علوم و معارف اسلامي توليده شده است كه امروز توسط عده‌اي معلوم‌الحال از توزيع و تبليغ در ساير بلاد اسلامي جلوگيري مي‌شود.

دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني كشور ادامه داد: پيشرفت لحظه‌اي در دنياي الكترونيك به طور يقين اين محدوديت‌ها را در نهايت خواهد شكست و عاشقان و دلباختگان معارف حقيقي اسلام و اهل بيت(ع) در سراسر دنيا به نيازهاي واقعي خود دست خواهند يافت.

دكتر شهرياري اضافه كرد: مركز تحقيقات سالانه موظف به شركت در 15 نمايشگاه خارجي است كه به دليل همين محدوديت‌ها موفق به شركت در برخي از اين نمايشگاه‌ها نمي‌شود.

وي ادامه داد: بحمدلله استقبال از نرم‌افزارهاي اسلامي در بسياري از كشورهاي اسلامي از جمله لبنان، سوريه، بحرين و كويت چشمگير و قابل ملاحظه است ولي متأسفانه در گمركات برخي از كشورها از جمله مصر و عربستان‌سعودي جلوگيري‌هايي نيز مي‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بدون جغرافيا امكان برداشت عميق از داده‌هاي تاريخي وجود ندارد و جغرافيا دانش ما را به تاريخ گره مي‌زند.

رئيس مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي با بيان اينكه «مكان» در كنار «زمان» دو عنصر اجتهاد پويا است، اظهار كرد: پرداختن به جغرافيا افكار و عقايد ما را نسبت به معاني، مفاهيم، داده‌هاي تاريخي تغيير و تفسير خواهد كرد كه ضرورت آن نيز به خوبي ملموس است.

وي همچنين به معاونت جديدالتأسيس خدمات بازرگاني و خدمات فرهنگي اشاره كرد و گفت: با راه‌اندازي اين معاونت به دنبال پياده‌سازي راه‌كارهاي مناسب‌تر جهت بسط و گسترش حضور محصولات اين مركز در خارج از مرزهاي ايران اسلامي تو جهان اسلام باشيم.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن