تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۸۵‬فيلم در روز نخست جشنواره فيلم در همدان اكران مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۸۵‬فيلم در روز نخست جشنواره فيلم در همدان اكران مي‌شود
"جعفر زمرديان" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در روز ‪ ۱۱‬فيلم در بخش‌هاي نقاشي‌هاي متحرك روز سينما، مسابقه بين‌الملل، ره آورد فجر و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال ‪ ۲۰۰۰‬اكران مي‌شود.

وي اضافه كرد: در اين خصوص مي‌توان به "لوك خوش شانس به غرب مي‌رود" ، "قفل ساز" ، "شهر مرزي" ، "نشاني" و "آواز گنجشك‌ها" اشاره كرد.

وي گفت: در تالار فجر، فيلم‌هايي در بخش مسابقه آثار ويدئويي كوتاه، بلند و نيمه بلند و با سينماگران همدان اكران مي‌شود كه از جمله آن‌ها "روزنه‌اي به بهشت" و "بچه‌هاي كوچه دوازدهم" است و فيلم "شب پره كوچك" محصول كشور چين به صورت همزمان دوبله مي‌شود.

وي همچنين گفت: سينما كانون ‪ ۲‬سانس اول خود را به بخش ويژه كودكان و نوجوانان اختصاص داده كه "شادونه و شبح سياه" و "فضانوردان" در اين بخش به نمايش در مي‌آيد.

وي افزود: در بخش مسابقه نيز آثار ويدئويي بلند، بين‌الملل و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان با نمايش "جعبه موسيقي" ، "فضانوردان" ، "بارون مياد جرجر" ، "هامون و دريا" ، "سفر به سرزمين اعداد" و "دانيل و سگهاي برتر" دنبال مي‌شود.

به اظهار وي، در تالار معلم نيز، ‪ ۷‬فيلم در بخش‌هاي ويژه كودكان و نوجوانان ، چشم انداز سينماي كودك و نوجوان هند، مسابقه سينماي ايران و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال ‪ ، ۲۰۰۰‬به روي پرده مي‌رود كه " كتوني سفيد" ، "در جستجوي قلب" و "زمزمه بودا" از آن جمله است.

زمرديان افزود: در تالار دانش آموزان نيز ‪ ۱۳‬فيلم نمايش داده مي‌شود كه مي‌توان به "بچه‌هاي كوچه دوازدهم" ساخته شاپور غريب "به اسبم دست نزن" محصول كشور آلمان كه به صورت همزمان دولبه مي‌شود اشاره كرد.

وي گفت: در مجتمع بوعلي سينا ‪ ۲‬سانس اول به مصاحبه‌هاي مطبوعاتي و نشست‌ها اختصاص يافته و ‪ ۱۱‬فيلم در ‪ ۴‬سانس باقيمانده اكران مي‌شود كه در بخش‌هاي مسابقه بين‌الملل و سينماي ايران به رقابت مي‌پردازند.

وي اضافه كرد: تالار بسيج نيز شاهد اكران ‪ ۱۲‬فيلم است و "قند تلخ" ساخته محمد عرب گرگاني و "آلوين و موش خرماها" به صورت دوبله همزمان از جمله آثار به نمايش در آمده در اين تالار خواهد بود.

بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان با حضور ‪ ۳۹‬كشور جهان و نمايش ‪ ۲۷۲‬اثر داخلي و خارجي از يكم تا پنجم تيرماه امسال در همدان در حال اجرا است.ك /‪۳‬
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن