تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس يارلمان اروپا: تصويب معاهده ليسبون از جانب انگليس نشانه خوبي براي نشست سران اتحاديه اروپاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس يارلمان اروپا: تصويب معاهده ليسبون از جانب انگليس نشانه خوبي براي نشست سران اتحاديه اروپاست
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: هانس گرت پوترينگ، رئيس پارلمان اروپا از تصويب معاهده ليسبون توسط كشور انگليس استقبال كرده و آن را نشانه خوبي پيش از نشست بحران در اتحاديه اروپا دانست.
به گزارش روز پنج شنبه بخش آلماني گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از خبرگزاري دويچه وله آلمان، رئيس پارلمان اروپا از اقدام مجلس لردنشين انگليس مبني بر تصويب معاهده ليسبون به فاصله چند روز پس از پاسخ منفي ايرلندي ها به آن، به شدت ابراز خرسندي كرد.
يكي از سياست مداران حزب CDU آلمان نيز امروز، پنج شنبه به شبكه خبري ZDF آلمان اعلام كرد كه پاسخ مثبت انگليس نشانه خوبي براي شروع مذاكرات در اين زمينه مي باشد.
سران 27 كشور عضو اتحاديه اروپا قرار است شامگاه امروز در جستجوي يافتن راهي براي پايان دادن به بحران ايجاد شده در اين اتحاديه كه پس از برگزاري همه پرسي در كشور ايرلند و پاسخ منفي شهروندان آن ايجاد شد، با يكديگر بحث و گفتگو داشته باشند.
طبق اظهارات رئيس دوره اي اتحاديه اروپا سران اين اتحاديه بايد در مورد ايجاد يك برنامه زماني براي حل اين بحران با يكديگر مشورت كنند.
آنگلا مركل، صدراعظم آلمان نيز امروز، پنج شنبه بيانيه رسمي دولت آلمان را در پارلمان اين كشور براي اجلاس آتي سران اتحاديه اروپا ارائه داد.
پس از برگزاري همه پرسي در ايرلند، آنگلا مركل به همراه نيكلا ساركوزي، رئيس جمهور فرانسه خواستار ادامه فرايند تصويب اين معاهده توسط كشورهاي ديگر عضو اين اتحاديه شده اند.
معاهده ليسبون جايگزين قانون اساسي اتحاديه اروپا شده است، قانوني كه با راي مردم فرانسه و هلند در همه پرسي‌هاي سال ‪۲۰۰۵‬به شكست انجاميد و اين اتحاديه را با بدترين بحران جاري از زمان تاسيس آن در نيمه قرن گذشته مواجه ساخت.
معاهده فراگير ليسبون طبق برنامه قرار است از اول ژانويه 2009‬ برابر با 12 دي 87 اجرايي شود اما پيش از آن بايد به تاييد همه ‪۲۷‬كشور عضو اتحاديه اروپا برسد./110
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن