تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802755304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگو با کاپیتان استقلال (فکری)


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: گفتگو با محمود فکری کاپیتان استقلالاستقلال همیشه از حاشیه ها ضربه خورده است!

استقلال تیم بزرگی است و کاپیتانی آن هم افتخار بزرگی محسوب می شود. محمود فکری کاپیتان پرسابقه استقلال همْ قدرِ بازوبندی که بر بازویش می بنند را می داند و هم برای هواداران استقلال احترام زیادی قائل است. آنچه در زیر می خوانید گفتگوی محمود فکری است.چند سال است در استقلال بازی می کنید؟ آیا پشیمان نیستید که به استقلال بازگشتید؟من از سال 72 به تیم استقلال آمدم و سالهای خوبی را با این تیم گذراندم و اصلاً هم پشیمان نیستم که پیراهن آبی را بر تن کردم چرا که استقلال پرافتخارترین تیم آسیاست و پوشیدن پیراهن استقلال نوعی افتخار محسوب می شود.

استقلال چه زمانی به آرامش خواهد رسید؟ببینید، درگیری من با نیکبخت خیلی زود تمام شد و همانطور که گفتید استقلال نیاز به آرامش دارد و همیشه سعی من و تمام بازیکنان آن است تا این تیم پرطرفدار به آرامش برسد تا نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.در مورد درگیری خودتان با نیکبخت واحدی صحبت کنید؟درگیری خاصی نبود، هر چه بود تمام شد. این مسایل در همه تیم ها وجود دارد ولی خیلی زود هم تمام می شود و در حال حاضر هم دیگر با نیکبخت مشکلی ندارم.زیباترین گلی که به ثمر رساندی، کدام گل بود؟یک گل به استقلال رشت در سال 79 زدم و یک گل هم به پرسپولیس در سال 82 هر دو گل خیلی زیبا بود ضمن اینکه هر دو گل از فاصله نزدیک به 30 متری دروازه بود من که خودم این دو گل را هرگز فراموش نمی کنم.دوست دارید مربی تیم ملی شوید؟من هنوز تصمیمی برای بعد از فوتبالم نگرفتم ولی اگر به جرگه مربیان فوتبال پیوستم من هم مثل همه دوست دارم مربی تیم ملی باشم تا برای کشورم افتخار کسب کنم.درگیری شما با نیکبخت حقیقت داشت؟بله، ولی آنطوری که در مطبوعات درج شده بود نبود! و درگیری مختصری بود که زود هم تمام شد و در حال حاضر با نیکبخت مشکلی ندارم.استقلال کنونی از فصل گذشته ضعیف تر نشده؟نه! در فصل جاری تیم ما خیلی خوب یارگیری کرده و تا اینجای کار هم بد عمل نکرده، ولی خب بازیها خیلی سخت شده و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما همه بچه ها فقط به موفقیت تیم فکر می کنند.آیا استقلال می تواند نتایجی مثل برد 3 بر صفر مقابل شموشک را مقابل تیم های دیگر هم تکرار کند؟به آن صورت نمی توان درمورد شکست تیم ها آن هم با اختلاف 3 گل حرف زد چرا که شرایط هر بازی با بازی قبلی فرق دارد و گرنه ما دوست داریم بیشتر از 3 گل به حریفان بزنیم.

در تیم استقلال همه درگیری دارند و جدیدترین درگیری هم مربوط به شما و نیکبخت است! چرا؟خب اینگونه مسایل در همه تیم ها وجود دارد ولی در استقلال خیلی زود این قضیه را بزرگ کردند و تیم ما همیشه در کانون توجه قرار دارد تا زود این تیم را به حاشیه ببرند.بعد از کنار رفتن از فوتبال می خواهید به شغل مربیگری روی بیاورید؟به آن صورت تصمیم قطعی نگرفتم و هنوز چیزی مشخص نشده ولی شغل مربیگری هم زیاد آسان نیست و خیلی کار سختی است.

 شما به عنوان کاپیتان تیم از بازی فرزاد مجیدی راضی هستید؟ چون به نظر من خیلی بازی او برای تیم مفید نیست؟خب این نظر شخصی شماست ولی باید مربی تیم از فوتبال فرزاد راضی باشد و بگذارید او نظر بدهد اما به روی چشم من به فرزاد می گویم بهتر بازی کند!به نظر من جریان درگیری شما دروغ بود که بعضی ها آن را عنوان کردند؟نه، دروغ نبود ولی همانطور که گفتم آن درگیری اینقدرها بزرگ نبود.

شما به عنوان کاپیتان و منصوریان بازیکن قدیمی تیم، چرا آرامش لازم را به تیم بر نمی گردانید؟ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم، تا آرامش را به بازیکنان منتقل کنیم ولی بعضی وقتها خستگی و فشار روی بازیکنان است که این مسایل پیش می آید با این حال باید سعی کنیم استقلال به گفته شما به آرامش برسد.نظرتان در مورد علی دایی و زدن 103 گل او در تیم ملی چیست؟علی دایی یک از افتخارات فوتبال ایران است و جا دارد من هم به ایشان به خاطر گلزنی هایش تبریک بگویم، دوست دارم او همچنان برای تیم ملی گلزنی و افتخار آفرینی کند.چرا تیمی مثل استقلال همیشه حاشیه دارد؟تیم های بزگ حاشیه های بزرگ دارند و استقلال به خاطر همین حاشیه هاست که ضربه خورده ولی این حاشیه ها همیشگی نیست و باید ما بازیکنان خیلی حواسمان را جمع کنیم تا گرفتار حاشیه و جنجال نشویم.چرا نیکبخت با صادقی قهر است و به او پاس نمی دهد؟نه! آنها باهم قهر نیستند ضمن اینکه صادقی باید به نیکبخت پاس بدهد نه نیکبخت به صادقی!از چه سالی به استقلال آمدید و اسم تیم های قبلی خود را نام ببرید؟من از سال 72 به تیم استقلال آمدم و قبل از آن در تیم های ساحل جویبار، نساجی مازندران و در مقطعی هم فجر سپاسی به خاطر خدمت سربازی توپ زدم.

چرا از آن شوت های معروف که پ پرسپولیس زدی حالا دیگر کمتر می زنی و اصلاً در این چند بازی شوت نزدید؟اگر فرصتی پیش بیاید حتماً شوت می زنم و در این چند هفته هم شوت زدم ولی نمی دانم از بدشانسی ام است یا خوش شانسی حریفان که توپ ها گل نمی شود ولی به شما قول می دهم مقابل سایپا یک گل از راه دور بزنم.مدت قرارداد شما با باشگاه استقلال تا کی است و مبلغ قرارداد را هم می خواستم بدانم؟قرارداد من تا پایان همین فصل جاری لیگ برتر است واگر مربیان صلاح بدانند سال آینده هم برای آبی پوشان بازی می کنم و افتخار هم می کنم برای تیمی مثل استقلال بازی کنم ضمن اینکه من قرار دادم را با باشگاه استقلال سفید امضا کردم.الگوی فنی شما در خارج از کشور چه بازیکنی است؟من بیشتر از بازیهای پاتریک وی یرا در تیم آرسنال خوشم می آید.شما با بازی کردن در 90 دقیقه خسته نمی شوید؟!فوتبالیست باید خودش را برای 120 دقیقه دویدن آماده کند تا در 90 دقیقه هیچ مشکلی برای او به وجود نیاید من هیچ وقت از 90 دقیقه بازی کردن خسته نمی شوم و سعی کردم بدنم همیشه روی فرم باشد.علیرضا اکبرپور با قعله نوعی مشکل دارد که بازی نمی کند؟!بعد علیرضا اکبرپور هم به علت آسیب دیدگی نمی تواند به طور کامل برای استقلال بازی کند وگرنه هیچ اختلافی بین او و آقای قلعه نوعی وجود ندارد.چرا استقلال مثل دهه 70 با تعداد گل زیاد حریفان خود را شکست نمی دهد؟خب الان شرایط فوتبال با آن زمان خیلی فرق کرده و تیم های همه از بازیکنان خوبی سود می برند و انگیزه فراوانی هم مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند ضمن اینکه اگر توجه کرده باشید ما با 20 گل زده یکی از بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داریم.بیشتر با چه بازیکنانی صمیمی هستید؟ راستی مشکل شما با نیکبخت حل شده؟من بیشتر با علی منصوریان، سعید لطفی صمیمی هستم اما با همه بازیکنان رفیق هستم و مشکلی هم ندارم. در مورد نیکبخت هم چیزی نبود که حل شود!

چرا تیم استقلال اینقدر به هم ریخته است؟ در ضمن ما از استقلال فقط گل می خواهیم و بس؟استقلال به آن صورت مشکل ندارد و همه در خدمت تیم هستند، شما دعا کنید تا حریفان را با تعداد گلهای زیاد شکست دهیم الان هیچ تیمی ضعیف نیست و همه تیم ها برای امتیاز می جنگند.چرا به تیم ملی دعوت نمی شوید؟ مگر شما در اندازه های دیگر هافبک های ملی پوش فعلی نیستید؟من خودم هم خبر ندارم! ولی خب هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد ولی در آن مقطعی که در تیم بودم به نظر خودم خیلی خوب ظاهر شدم و بازیهای خوبی انجام دادم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 487]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن