تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شايد از پرسپوليس برويم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شايد از پرسپوليس برويم


فوتبال- كريم اعظمي:
حبيب كاشاني دوشنبه شب در گفت‌وگوي تلفني با يكي از بخش‌هاي خبري سيما از پذيرفته شدن استعفايش توسط رئيس سازمان ورزش خبر داد

ولي علي سعيدلو رئيس هيأت‌مديره پرسپوليس در تازه‌ترين مصاحبه‌اش از استعفاي مديرعامل ابراز بي‌اطلاعي كرد تا گمانه‌زني رسانه‌ها و پخش اخبار ضدونقيض در مورد اين باشگاه همچنان ادامه داشته باشد.

كاشاني ظهر روز دوشنبه در جلسه‌اي 2ساعته با علي‌آبادي در مورد آخرين وضعيت باشگاه و مشكلات پرسپوليس با او صحبت كرد و با ابراز گلايه و نگراني از شرايط به‌وجود آمده در اقدامي غيرقابل پيش‌بيني استعفا داد.

كاشاني در مصاحبه‌هاي مختلف از پذيرفته شدن استعفايش خبر داد ولي گويا هيأت‌مديره پرسپوليس با جدايي مديرعامل مخالف است.

سعيدلو: با استعفاي كاشاني مخالفت كرديم

رئيس هيأت‌مديره پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرگزاري مهر خبر استعفاي كاشاني را تكذيب كرد و گفت: «طبق اساس‌نامه باشگاه، مديرعامل در صورتي‌كه تصميم به استعفا بگيرد بايد متن استعفانامه خود را تسليم هيأت‌مديره باشگاه كند. از آنجا كه هنوز كاشاني رسماً استعفاي خود را به من و ديگر اعضاي هيأت‌مديره تحويل نداده، نمي‌توانم اظهارنظر خاصي داشته باشم، البته در جلسه دوشنبه‌شب اين موضوع مطرح شد و اعضا با استعفاي مديرعامل باشگاه مخالفت كردند.»

سعيدلو در ادامه با اشاره به جلسه دوشنبه شب افزود: «در مورد برنامه‌هاي آينده صحبت‌هاي خوبي داشتيم، در ضمن در جلسه يكشنبه‌شب هم كاشاني از استيلي به‌عنوان اصلي‌ترين گزينه سرمربيگري نام برد و اين مربي هم برنامه‌هاي خوب و مدوني را به هيأت‌مديره ارائه داد. قرار است در مورد حضور استيلي در رأس كادر فني همفكري كنيم و تصميم درستي بگيريم.»

واكنش تازه كاشاني

حبيب كاشاني در گفت‌وگو با ايسنا به نكات تازه‌اي اشاره كرد: «من تصميم خودم را گرفته بودم و با همين نيت به ديدار علي‌آبادي رفتم. برهمين اساس ديگر قصد ندارم به پرسپوليس بازگردم.»

وي درباره اظهار بي‌اطلاعي رئيس هيأت‌مديره هم واكنش نشان مي‌دهد: «من قبلاً هم يك بار در حضور اعضاي هيأت‌مديره و علي‌آبادي و يك‌بار هم به صورت شفاهي كناره‌گيري‌ام را اعلام كرده بودم و ايشان كاملاً در جريان اين موضوع قرار داشتند.»

مديرعامل مستعفي پرسپوليس درخصوص احتمال كنار رفتن استيلي از گزينه‌هاي مربيگري اين تيم گفت: «اين طور نيست. استيلي به نظر من بهترين گزينه داخلي است. فكر مي‌كنم انتخاب سرمربي مهمتر از انتخاب مديرعامل جديد پرسپوليس است.»

استعفاي دسته جمعي اعضاي باشگاه

سعيدلو از پذيرفته نشدن استعفاي كاشاني خبر مي‌دهد ولي نزديكان به مديرعامل خبر مي‌دهند كه او حاضر به بازگشت نيست و با بعضي از اعضاي هيأت‌مديره اختلاف شديدي دارد.

كاشاني در مصاحبه روز دوشنبه خود به‌خبرگزاري فارس اعلام كرد كه هيأت‌مديره مي‌خواهد خودش در انتخاب كادر فني نقش داشته باشد و حتي اين جمله راهم به‌‌ زبان آورد: «دوستان هيأت‌مديره و سازمان تربيت‌بدني نمي‌خواهند كه من در اين تيم كار كنم.»

نكته قابل توجه استعفاي دسته‌جمعي كاركنان باشگاه پرسپوليس بود كه صبح روز گذشته اتفاق افتاد. پس از كناره‌گيري كاشاني، ديگر اعضاي باشگاه در قسمت‌هاي اداري، حقوقي، انضباطي و ... استعفا دادند.

در اين استعفانامه مشترك، اعضاي باشگاه ضمن حمايت از كاشاني و تقدير از هواداران اعلام كردند كه شرايط حال‌حاضر باشگاه زمينه لازم را براي ادامه همكاري آنها فراهم نمي‌كند.

بحران جدايي ستاره‌ها

كاشاني فصل گذشته تا حد امكان تمامي حق و حقوق بازيكنان را به موقع پرداخت كرد و برخلاف سال‌هاي گذشته مشكلي در اين مورد ايجاد نشد.

با جدايي او حالا چند بازيكن كليدي پرسپوليس هم در فكر جدايي هستند، در ضمن اگر كنار رفتن كاشاني قطعي شود شايد استيلي هم شانس نشستن روي نيمكت را از دست بدهد.

عليرضا واحدي‌نيكبخت يكي از بازيكنان موثر پرسپوليس در فصل گذشته درخصوص كنار رفتن كاشاني مي‌گويد:‌ «دليلي براي استعفاي او وجود ندارد چون كاشاني تيمش را قهرمان كرد و موفق‌ترين مديرعامل ليگ‌برتر بود. پرسپوليس با جدايي او ضرر مي‌كند، درضمن من هم با جدايي او شايد براي سال آينده تصميم جديدي بگيرم.»

محسن خليلي بهترين گلزن پرسپوليس هم از احتمال جدايي‌اش خبر مي‌دهد: «يكي از دلايلي كه پرسپوليس را انتخاب كردم صداقت كاشاني بود و جدايي او اتفاق خوبي نيست.

الان نمي‌توانم در مورد فصل بعد حرف بزنم ولي احتمال جدايي‌ام از پرسپوليس وجود دارد.»

حسين كعبي مدافع ملي‌پوش پرسپوليس هم مي‌گويد: «با رفتن كاشاني حتي يك ثانيه هم نمي‌مانم، قبلاً هم گفتم كه اگر او برود، قراردادم را تمديد نمي‌كنم.»

به‌طور حتم جدايي كاشاني بحران از دست‌دادن ستاره‌هاي پرسپوليس را در پي خواهد داشت، اين درحالي است كه باشگاه با آغاز فصل نقل‌وانتقالات فقط با 2 بازيكن جديد به توافق رسيده و آنها را جذب كرده است.

بيادي: كاشاني خسته است

نايب رئيس هيأت‌مديره پرسپوليس در مورد استعفاي كاشاني مي‌گويد: «او خسته است اما عملكردش با توجه به مديريت قوي و توانمند، مورد توجه هيأت‌مديره است. البته كاشاني به راحتي نمي‌تواند پرسپوليس را ترك كند چون اين تيم در فصل آينده و با توجه به حضور در سه جام مهم، به مدير تيمي قوي نياز دارد.»

شايعه مديرعاملي بيادي يا فرخزادي

پس از استعفاي كاشاني شايعاتي درخصوص مديرعاملي حسن بيادي يا مجيد فرخزادي شنيده مي‌شود ولي هنوز هيچ منبع رسمي در باشگاه پرسپوليس يا سازمان تربيت‌بدني اين خبر را تأييد نكرده است.

فرخزادي، يكي از اعضاي هيأت‌مديره در مورد شايعه مديرعاملي‌اش مي‌گويد: «در اين مورد با من هيچ صحبتي نشده و حتي اگر پيشنهاد بدهند هم قبول نمي‌كنم چون فقط يك عضو هيأت‌مديره هستم، در ضمن تلاش مي‌كنيم تا كاشاني برگردد.»

تاريخ درج: 28 خرداد 1387 ساعت 18:20 تاريخ تاييد: 28 خرداد 1387 ساعت 20:42 تاريخ به روز رساني: 28 خرداد 1387 ساعت 19:59
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن