تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816896993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرماندار شهرستان بناب: آب شرب بناب در فصل تابستان جيره‌بندي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار شهرستان بناب: آب شرب بناب در فصل تابستان جيره‌بندي مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون فرماندار شهرستان بناب گفت: در صورت ادامه مصرف بي رويه آب، در فصل تابستان آب شرب در اين شهرستان جيره‌بندي خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ولي الله فرج الهي امروز در نشست كارگروه بهداشت و درمان و تامين اجتماعي بناب، با بيان اين كه در ماه‌هاي اخير ميزان آب‌هاي زيرزميني شهرستان به صورت چشمگيري كاهش يافته است از مسئولان استاني خواست با اختصاص اعتبار ويژه براي بحران كم آبي بناب چاره انديشي كنند.
وي با اشاره به تصميمات مهم كميته بحران آب شهرستان، از مردم شهرستان خواست به منظور كاهش اثرات خشكسالي و جلوگيري از كمبود و قطعي آب شرب ضمن جداسازي اتصالات و شيرهاي آب اقدام كنند تا آب بيشتري هدر نرود.
معاون فرماندار بناب همچنين با اظهار نگراني از خطرات و پيامدهاي زيستي و بهداشتي آبياري مزارع و صيفي‌جات با آب فاضلاب كميته اي را براي جلوگيري از اين نوع تحلفات با مسئولان شبكه بهداشت و درمان تشكيل داد و مقرر شد با حكم قضايي تمامي موتورهاي آبياري متخلف جمع آوري و محل آبياري آهك‌گذاري شود.
فرج الهي از حل مشكل فاضلاب كوي لاله و كوي فرهنگيان 4 خبر داد و اظهار داشت: براي اين امر مبلغ 2 ميليارد ريال توسط آب و فاضلاب شهر اختصاص يافت و تا يك هفته ديگر عمليات لوله گذاري و پوشش نهر تازه كند به طول يك كيلومتر توسط شهرداري آغاز خواهد شد.
براساس اين گزارش، مدير شبكه بهداشت و درمان بناب نيز در اين جلسه با تشريح اهميت و جايگاه پزشك خانواده در سيستم بهداشت و درمان جامعه گفت: با وجود اين كه در تمامي روستاهاي بناب پزشك خانواده مستقر شده و آماده ارائه خدمات است اما متاسفانه به علت عدم آگاهي و آشنايي مردم با مزايا و خدمات اين طرح از رسانه ها و خصوصاٌ رسانه ملي خواست در خصوص آموزش همگاني، معرفي و آگاهي دادن به مردم درباره پزشك خانواده برنامه ريزي و همكاري لازم را انجام دهند.
كيومرث مرزپور همچنين از پيشرفت فيزيكي 90 درصدي ساختمان بخش سي تي اسكن بيمارستان امام خميني (ره) بناب و بهره برداري از آن در آينده نزديك خبر داد و با بيان اين مطلب كه اين بخش از ضروريات مورد نياز منطقه است، افزود: براي خريد دستگاه سي تي اسكن 6 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه برآورد شده و 3 ميليارد ريال آن از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان اختصاص يافته است و مابقي اعتبار از محل خودياري و كمك هاي مردمي و خيرين تامين خواهد شد.
وي گفت: با خريد و راه اندازي بخش سي تي اسكن در بناب ضمن جذب پزشكان متخصص داخلي و جراح مغز و اعصاب و نيز اسكن بيماران تصادفي مصدومين مغزي و بيماران سكته هاي مغزي، از اعزام بيماران مغز و اعصاب به مركز استان و ساير شهرها كه مستلزم هزينه و زمان چشمگيري مي باشد جلوگيري خواهد شد.
انتهاي پيام/ص
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن