تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821214176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مازندراندولت نهم در پرداخت بدهي‌ها به معلمان كوشا بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: استاندار مازندراندولت نهم در پرداخت بدهي‌ها به معلمان كوشا بوده است
خبرگزاري موج - استاندار مازندران گفت : با توجه ويژه‌اي كه دولت نهم به نظام آموزشي كشور دارد در پرداخت بدهي‌هاي معوقه به معلمان كوشا بوده است .
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران ابوطالب شفقت در سومين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان كه با حضور ساير اعضا در سالن شماره دو استانداري برگزار شد افزود : آموزش و پرورش تنها وزارتخانه ايست كه اعتبار آن در سال 86 نسبت به سال 83 دو برابر شده است كه اين نشان دهنده توجه به اين وزارتخانه بوده ولي همچنان كسري اعتبار در اين نهاد وجود دارد .
وي به اختصاص 50 ميليارد تومان اعتبار به سازمان آموزش و پرورش استان در سال گذشته اشاره كرد و اظهارداشت : هنوز حدود 70 ميليارد تومان مطالبات فرهنگيان استان پرداخت نشده است .
وي با بيان اينكه طرح ساماندهي نيروي انساني درآموزش و پرورش به معناي كاهش نياز جامعه به مدرسه در سال هاي بعد نيست گفت : ساماندهي ،كاهش هزينه ها و ارتقاء سطح آموزشي از اهداف عمده محسوب مي شود .
استاندار مازندران با تأكيد بر اينكه دانش آموزان ، پايه گذار بشريت فردا هستند گفت : آموزش و پرورش براي تحقق اين موضوع بايد نيروي انساني مفيد را به خدمت بگيرد
استاندار مازندران دربخش ديگر سخنان خود به جايگاه رفيع معلمان درجامعه اشاره كرد و افزود : معلمان همواره از احترام ويژه‌اي در جامعه برخوردار هستند و كليه طرح‌هاي آموزشي در آموزش و پرورش تنها در صورت حمايت وپشتيباني اين قشر امكان پذير است .
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در ادامه اين جلسه افزايش هزينه‌ها و مسايل نيروي انساني در آموزش و پرورش را نگران كننده خواند و اظهار اميدواري كرد با حمايت و همفكري ، مشكلات فراروي آموزش و پرورش قابل حل است .
عبدالوحيد فياضي به پرداخت ‪ ۱۱۷ميليارد ريال از مطالبات مرخصي كاركنان آموزش وپرورش مازندران اشاره كرد و افزود : مشكل كسر اعتبار در اين نهاد آموزشي تنها در صورت كمك همگان برطرف مي‌شود كه براي اين منظور بايد توسط رسانه‌ها فرهنگ‌سازي شود .
وي كمك خيرين مازندراني در سال تحصيلي ‪ ۸۷ - ۸۶ را با ‪ ۸۲ درصد افزايش نسبت به سال تحصيلي ماقبل‪ ۲۷۰ ميليارد ريال ذكركرد و از كسري اعتبار 69 ميليارد توماني اين سازمان خبر داد .
فياضي با بيان اينكه در تجميع مدارس اقماري به ويژه در روستاها بايد امكانات اياب و ذهاب و پذيرائي شبانه روزي مد نظر قرار گيرد ، افزود : با رويكرد ساماندهي نيروهاي انساني مدارس به سمت تخصصي خواهند رفت و تراكم منطقي در كلاس هاي درس را نيز شاهد خواهيم بود .
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين جلسه گفت: كيفي‌سازي آموزش‌ها، تخصصي كردن برنامه‌هاي آموزشي و افزايش امكانات نرم‌افزاري مدرسه‌ها از مهم‌ترين اهداف تراكم واحدهاي آموزشي است.
معاون پژوهش سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه اين سازمان در سال گذشته نسبت به سال 85 ، 199 آموزشگاه و سرجمع هزار و 77 كلاس در راستاي طرح ساماندهي را كاهش داده است گفت : در اين تجميع400 نيروي انساني تعديل شده و هفت ميليارد تومان هم صرفه جويي صورت گرفته است .
حسنعلي شيري مقاومت مردم را از موانع اجراي طرح ساماندهي نيروي انساني عنوان كرد و گفت : با فرهنگ سازي و توجيه مردم ، مسئولان ، شورا و ائمه جماعات مي توان اين موانع را رفع كرد
وي گفت : در سال جاري با احتساب قانون بازنشستگي پيش از موعد حدود 7 هزار فرهنگي در مازندران بازنشسته مي‌شوند.
سيد يونس حسيني مديركل امور اجتماعي و شوراها استانداري نيز با بيان اينكه موضوع تعطيلي و تجميع مدارس در اين طرح موجب ايجاد تنش در روستاها شده است تأكيد كرد : در اجراي اين طرح حتماً بايد شوراها را مطلع كرد و از فرهنگ سازي اين نهاد در بين مردم بهره برد .
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن