تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام روحاني نژاد:مجلس و دولت توجه بيشتري به بخش فرهنگي و ديني داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام روحاني نژاد:مجلس و دولت توجه بيشتري به بخش فرهنگي و ديني داشته باشند
ساري - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي و تبليغي سازمان تبليغات اسلامي كشور با اشاره به ناچيز بودن اعتبارات فرهنگي و تبليغ ديني در كشور اظهار داشت: مجلس و دولت توجه بيشتري به بخش فرهنگي و ديني داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين روحاني نژاد، پيش از ظهر يكشنبه در نشستي خبري با رسانه هاي گروهي مازندران اظهار داشت: براي ترويج فرهنگ تبليغ در جامعه به اعتبارات بيشتري نياز است.

وي خاطرنشان كرد: متاسفانه همپوشاني فعاليتهاي دستگاههاي فرهنگي به جاي رفاقت تبديل به رقابت تخريبي شده كه بايد در اين زمينه برنامه ريزي هاي اصولي صورت گيرد.

معاون فرهنگي و تبليغي سازمان تبليغات اسلامي كشور با اشاره به اينكه فضاي فعاليت رقابتي بين دستگاههاي مرتبط فرهنگي بايد تقويت شود، تصريح كرد: سازمان تبليغات اسلامي با همه دستگاههاي فرهنگي جامعه تعامل مثبتي دارد.

روحاني نژاد با بيان اينكه ذهن جوان امروز فعال و پرسشگر است، از برگزاري 10 هزار گفتمان ديني در مساجد و دانشگاههاي كشور در سال جاري خبر داد.

اين مسئول با اعلام اينكه در حال حاضر با وجود دستگاههاي فرهنگي متعدد تنها از 10 درصد پتانسيلهاي مناسب ديني و تبليغي مساجد كشور استفاده مي شود، افزود: ساماندهي فعاليتهاي فرهنگي مساجد بايد در اولويت برنامه ريزان فرهنگي كشور قرار گيرد.

معاون فرهنگي و تبليغي سازمان تبليغات اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه مفاهيم مربوط به عفاف و حجاب، عرفان، نماز، نحله هاي انحرافي، خانواده و جوان و ... نيازهاي نسل جوان در گفتمان هاي فرهنگي عنوان مي شود، اثر گذاري هيئت هاي مذهبي را در مبارزه با تهاجمات فرهنگي غرب و گرايش جوانان به مباني ديني مهم ارزيابي كرد.

وي با بيان اينكه سازمان تبليغات اسلامي در حال حاضر متون آموزشي مرتبط با كودكان، نوجوانان و جوانان را تدوين كرده است، عنوان كرد: هفت هزار نفر در قالب هسته فرهنگي جوان و بوستان معرفت، تابستان امسال، 200 هزار نفر را تحت آموزش هاي اوقات فراغت قرار خواهند داد.

روحاني نژاد با اشاره به تجليل از تلاشگران عرصه تبليغ و اطلاع رساني در سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي بيان داشت: برنامه هاي ويژه اي در ماههاي نيايش در سراسر كشور برنامه ريزي شده است.

معاون سازمان تبليغات كشور نيز با اشاره به حضور 450 هزار جوان معتكف ديني در برنامه هاي ايام بيض پارسال گفت: 70 درصد شركت كنندگان در اعتكاف پارسال جوانان و 60 درصد آنان را زنان تشكيل مي دادند.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن