تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812587693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به نوشته روزنامه «واكيت» فرمانده آينده ارتش تركيه يك يهودي خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به نوشته روزنامه «واكيت» فرمانده آينده ارتش تركيه يك يهودي خواهد بود
خبرگزاري فارس: روزنامه «واكيت» در تركيه با چاپ عكس هايي از فرمانده نيروهاي زميني اين كشور كه او را در حال عبادت در مقابل ديوار ندبه واقع در فلسطين اشغالي نشان مي دهد، هويت وي را زير سوال برد.


به گزارش خبرگزاري فارس ، روزنامه مستقل «واكيت» اقدام به انتشار تصاويري بي سابقه از يكي از بزرگ ترين ژنرال هاي تركيه نمود كه سوالات بسياري را حول محور او ايجاد نمود.اين تصاوير «ژنرال ايلكر باش بوغ »فرمانده نيروي زميني اين كشور را در حال عبادت در مقابل ديوار ندبه واقع در فلسطين اشغالي نشان مي دهد.روز نامه «واكيت» با استناد به اين عكس ها هويت ژنرال مذكور را زير سوال برده و نسبت به تسط يهودي تبار ها بر ارتش تركيه هشدار داد.
اين در حالي ست كه روزنامه هاي لاييك تركيه از چاپ اين عكس ها خودداري نمودند. همچنين بنا بر همين گزارش سايت خبري «خبر وقتيم تركيه»، در رابطه با انتشار اين تصاوير و سكوت روزنامه «حريت»(بزرگ ترين روزنامه تركيه با مشي شديد ضد اسلامي) در مقابل آن نوشت: روزنامه «حريت» كه زماني به منظور تبليغات منفي عليه «رجب طيب اردوغان» عكس وي را كه در كنار «گلبدين حكمتيار» رئيس جمهور سابق افغانستان نشسته به صورت جنجالي منتشر ساخته بود، در رابطه با انتشار عكس هاي ژنرال «ايلكر باش بوغ» فرمانده نيروي زميني تركيه در كنار ديوار ندبه(عبادتگاه ويژه يهوديان) بهانه‌ تراشي كرد. اين روزنامه در حاليكه مجاهدان افغاني را كه از كشور خود در برابر آمريكايي هاي اشغالگر دفاع مي‌كنند «اسلامگراي تندرو» مي خواند، رسما اعلام كرد كه تصميم به عدم چاپ عكس فرمانده نيروهاي زميني تركيه در كنار «يهوديان تندرو» كه به نسل كشي مردم فلسطين مشغولند گرفته‌ است.
بنابراين گزارش، خبر و عكس‌هاي چاپ شده در روزنامه «واكيت» چاپ تركيه تحت عنوان «اين دولتمرد كيست؟» در مدتي كوتاه موضوع بحث داغ اقشار و محافل مختلف در اين كشور شد. در اين ميان «طغرل اوزكوك» مدير انتشار روزنامه حريت طي سرمقاله‌اي كه در شماره ديروز اين روزنامه چاپ شد، به روزنامه «واكيت» كه با چاپ عكسهاي ژنرال «باش بوغ» در مقابل ديوار ندبه يهوديان موجب برپايي اين جنجال شد، شديدا حمله نمود.
در اين گزارش به نقل از «طغرل اوزكوك» مدير مسوول روزنامه «حريت» آمده است: «عكسهاي كذايي به دست ما هم رسيد. 2 عكس متعلق به ژنرال ايلكر باش بوغ درون پاكت پستي قرار داشت كه ژنرال را با يك باراني و يك كلاه گپ به سر نشان مي داد. فرمانده نيروي زميني جلوي ديوار ندبه ايستاده و دستهايش را به ديوار تكيه داده بود.»
اوزكوك سپس ضمن حمله به روزنامه «واكيت» نوشت: معلوم است گروهي كه قصد دارند مانع فرماندهي ژنرال ايلكر باش بوغ بر ستاد مشترك ارتش تركيه شوند وارد عمل شده و «سرويس‌دهي» به رسانه‌ها را آغاز كرده‌اند. مطمئن بودم كه روزنامه‌هاي ديگر هم از اين سرويس‌دهي بهره برده‌اند. عكسها به روزنامه‌هاي مليت و استار هم ارسال شده بود.ليكن ما تصميم به عدم انتشار آن ها گرفتيم. رسانه‌هاي ديگر هم همين تصميم را گرفته بودند. حتي محافل رسانه‌اي نزديك به دولت نيز از انتشار عكسها خودداري كردند. تخمين ما اين بود كه اين عكسها در روزنامه‌اي خاص چاپ خواهد شد كه البته درست حدس زده بوديم. حتي بسياري از روزنامه‌هاي اسلامگرا نيز اعتنايي به آن نشان ندادند.
حال سوال ما اين است: آيا ما در تركيه قرن 21 مي‌توانيم اجازه انتشار اين گونه عكس‌ها را بدهيم؟ من از انتشار دهندگان اين عكس ها مي‌پرسم: چه اشكالي دارد كه ژنرال باش بوغ جلوي ديوار ندبه چنين عكسهايي بگيرد؟ اصلا بگوييد ببينم، اشكال كار كجاست ؟ خود من هم به آن مكان رفتم و همان كارها را انجام داده‌ام. به ما آموخته شده كه اسلام آخرين دين است و پيامبران دينهاي پيش از خود را به رسميت مي شناسند مي‌شناسند.»
به گزارش فارس «ژنرال ايلكر باش بوغ» فرمانده فعلي نيرو زميني تركيه در حال حاضر مهمترين كانديداي تصدي پست فرماندهي ستاد مشترك ارتش (بالاترين منصب نظامي تركيه)اين كشور مي باشد كه احتمالا در ناه آگوست فرمانده فعلي آن بازنشسته خواهد شد.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن