تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي‌
تست دوپينگ در فينال جام حذفي فوتبال‌

دبير كل ستاد ملي مبارزه با دوپينگ گفت: از تيم‌هاي استقلال تهران و پگاه گيلان در ديدار برگشت فينال جام حذفي نمونه‌گيري دوپينگ به عمل خواهد آمد.‌

وي گفت: از تيم‌هاي پرسپوليس، سپاهان، پاس همدان، راه آهن، پگاه، برق شيراز و استقلال تهران در بازي‌هاي اخيرشان 20 نمونه تست دوپينگ گرفته شده است كه نتايج آن به زودي مشخص خواهد شد.

صعود 5 قايقران ايران به مرحله نيمه نهايي كاپ جهاني آلمان‌

مسابقات قايقراني آب‌هاي آرام،‌ كاپ دو جهاني در آلمان با صعود پنج قايق ايران به مرحله نيمه نهايي آغاز شد.

در رشته كاياك يك نفره هزارمتر مردان رضا رئيسي، كاياك يك نفره بانوان راحله محمدميرزايي، كاياك دونفره مردان احمدرضا طالبيان و احمد بداغي و پدرام دادك و اروند درويش به مرحله نهايي صعود كردند.

در رشته كاياك دو نفره بانوان نيز به دليل به حد نصاب نرسيدن تيم‌هاي حاضر در مسابقات تيم ايران با تركيب سيما عروجي و آرزو معتمدي مستقيماً راهي مرحله نيمه نهايي شد.

برپايي اردوي تيم كشتي آزاد دانشجويان از تير ماه‌

تيم منتخب كشتي آزاد براي شركت در مسابقات جهاني دانشجويان، اول تير ماه در بابلسر اردو مي‌زند.

مسابقات جهاني دانشجويان 15 تير ماه در يونان آغاز خواهد شد. اين احتمال وجود دارد كه تيم دانشجويان در مسابقات جهاني، از وجود ميثم مصطفي‌جوكار و سعيد اميري استفاده كند.

تيم ملي بسكتبال راهي استراليا شد

تيم ملي بسكتبال ايران براي برپايي سومين اردوي خارجي خود، ديشب با 16 بازيكن راهي استراليا شد.

تيم ملي با حضور در شهرهاي پرت‌آدلايد و ملبورن حداقل سه بازي تداركاتي برگزار مي‌كند. مهدي كامراني، آرن‌ داودي، جواد داوري، امير امين،

حامد آفاق، سعيد داورپناه، ايمان زندي، صمد نيكخواه‌بهرامي، بابك پاك‌نژاد، اوشين ساهاكيان، پويا تاجيك، جابر روزبهاني، حامد حدادي، اصغر كاردوست، موسي نبي‌پور و علي دورقي اعضاي تيم در اين سفر هستند.

اعضاي تيم ملي كشتي فرنگي جوانان دوشنبه انتخاب مي‌شوند

مسابقه انتخابي درون اردويي در وزن 74 كيلو، صبح ديروز بين چها كشتي‌گير برگزار شد كه برد و باخت بين همه نفرات تقسيم شد.

يدالله عرب‌جعفري توانست محمد سرخه و يوسف اخباري را شكست دهد؛ اما مغلوب جاويد رضوان شد. رضوان نيز عرب جعفري و اخباري را شكست داد؛ ولي مقابل محمد سرخه ضربه فني شد. سرخه كه اخباري و رضوان را شكست داده بود نيز به عرب‌جعفري باخت.

اين تيم، ماه آينده در مسابقات قهرماني آسيا شركت خواهد كرد.

ايران، ميزبان مسابقات و غرب آسيا

نخستين دوره مسابقات ووشو غرب آسيا آبان ماه امسال به ميزباني ايران برگزار مي‌شود.

در نخستين جلسه كميته فني غرب آسيا زمان برگزاري مسابقات غرب آسيا آبان ماه امسال در ايران تصويب و قرار شد دومين جلسه كميته فني همزمان با اين رقابت‌ها تشكيل شود.

اين رقابت‌ها در هفت وزن 56- كيلوگرم تا 85- كيلوگرم در بخش سانشو و 10 فرم تالو برگزار مي‌شود.

صعود كامپوند زنان و مردان ايران به فينال مسابقات قهرماني آسيا

دومين روز از رقابت‌هاي جايزه بزرگ تيراندازي با كمان آسيا با صعود نمايندگان كامپوند ايران در دو بخش زنان و مردان به ديدار پاياني و حذف نمايندگان ريكرو پايان يافت.

در بخش كامپوند زنان انسيه حاجي‌انزهايي و ويدا حليميان به فينال رقابت‌هاي بخش انفرادي كامپوند اين مسابقات راه يافتند. زهرا شمس و سكينه قاسم‌پور نيز ديدار رده‌بندي را برگزار خواهند كرد.

در بخش مردان نيز رضا زماني‌نژاد نماينده كامپوند كشورمان با از هنگ‌كنگ ديدار نهايي را انجام خواهد داد. منصور كردي با كاماكار از هند براي كسب عنوان سومي رقابت خواهد كرد.

اعزام تيم ملي جودو به اردوي بلاروس‌

تيم ملي جودو بزرگسالان ايران با هدف حضور در اردوي تداركاتي بلاروس، بامداد امروز عازم اين كشور شد.

مسعود حاجي آخوندزاده (60- كيلوگرم)، آرش ميراسماعيلي (66- كيلوگرم)، علي معلومات (73- كيلوگرم)، حامد ملك‌محمدي (81- كيلوگرم)، حسين قمي (90- كيلوگرم) و محمدرضا رودكي (100+كيلوگرم) به عنوان شش ملي‌پوش اعزامي به المپيك در اردوي بلاروس حضور دارند.

صعود به نانگاپاربات؛ افتخاري ديگر براي هيماليانوردي ايران‌

براي نخستين‌بار كوهنوردان ايراني، قله 8 هزارمتري نانگاپاربات را هدف قرار داده و راهي هيماليا مي‌شوند.

نانگاپاربات‌‌ ‌‌(Nanga Parbat) به عنوان نهمين قله در بين 14 قله 8 هزار متري جهان با ارتفاع 8125 متر در ايالت بالتيستان پاكستان قرار دارد.

اين قله براي نخستين بار در سال 1953 از سوي يك هيأت آلماني، اتريشي صعود شد و نخستين انساني كه بر اين قله پاي نهاد، هرمان بول اتريشي بود.

حضور تيم واليبال پيكان همراه با ملي‌پوشان در جام باشگاههاي آسيا

تيم واليبال پيكان كه براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا آماده مي‌شود از فردا با اضافه شدن بازيكنان ملي‌پوش وارد دور جديد تمرينات خود مي‌شود.

علاوه بر محمد سليماني كه مدتي است از ليگ باشگا‌ه‌هاي امارات رهايي پيدا كرده و در ايران به سر مي‌برد، محمد موسوي عراقي، عليرضا نادي، سعيد معروف، پيمان اكبري و فرهاد نظري‌افشار كه از تيم ملي واليبال را در مسابقات زيرگروه المپيك 2008 پكن در ژاپن همراهي كردند نيز از فردا به اردوي خودروسازان ملحق مي‌شوند.

چهاردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا از 26 تيرماه در آلماتي قزاقستان آغاز شده و تا 3 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.




 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن