تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح امداد تابستاني سايپا از امروز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح امداد تابستاني سايپا از امروز آغاز شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): طرح ويژه امداد تابستاني سايپا از روز شنبه(جاري) آغاز شد و به مدت سه ماه و تا پايان 31 شهريور ماه ادامه خواهد داشت.


مديرعامل امداد خودرو سايپا در مراسم افتتاح اين طرح كه با حضور "مهرداد بذر پاش" برگزار شد، گفت: طرح ويژه تابستاني سال 87 شركت امداد خودرو سايپا با استقرار 179 پايگاه روزانه و 137 پايگاه شبانه روزي در جاده هاي كشور به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.
"سعيد مار كلايي" افزود: در مدت اجراي اين طرح 429 خودرو ي امدادي نيز در داخل شهرها به امداد رساني خواهند پرداخت.
وي با اشاره به افزايش ساعات كار گروههاي امدادي اظهار داشت: گروههاي امدادي آماده ارايه خدمات به متقاضيان و خودروهاي متوقف شده از ساعت 5/6 صبح تا 24 هستند.
مار كلايي گفت: در مجموع در طول سال با احتساب روزهاي پنجشنبه و جمعه 140 روز كه 40درصد ايام سال را تشكيل مي دهد ايام ويژه محسوب مي شود كه شبكه هاي امدادي خود را متعهد به خدمات رساني به صورت ويژه در اين ايام مي دانند.
وي در مورد ويژگي هاي طرح امداد تابستاني امسال گفت: افزايش حضور خودروهاي امدادي درمسيرهاي پر تردد مانند بزرگراهها و محورهاي شهرهاي زيارتي و سياحتي، افزايش پشتيباني شبكه خدمات از لحاظ تامين قطعات يدكي از ويژگي هاي اين طرح است.
مديرعامل امداد خودرو سايپا با اشاره به موفقيت شبكه امدادي اين گروه در اجراي طرح ويژه سالگرد ارتحال حضورت امام (ره) گفت: در اين طرح استفاده از ناوگان موتورسيكلت در دستور كار قرار گرفت كه ركورد زمان انتظار 24 دقيقه به ثبت رسيده است.
مار كلايي افزود: با توجه به قابليتهاي خودروي نيسان به عنوان يك خودروي امدادي افزايش اين نوع خودرو در دستور كار شركت امداد خودرو سايپا قرار گرفته است.
وي تاكيد كرد: هدف شركت امداد خودرو سايپا كاهش زمان انتظار مشتريان است و در طرح تابستاني امسال تلاش خواهيم كرد مدت زمان انتظار را به 37 دقيقه برسانيم.
اقتصام ** 1579 ** 1558
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن