تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805017118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان رضوي
خبرگزاري فارس: حضور هنرمندان گنابادي در جشنواره فيلم و عكس بم، ارتقاي راه و ترابري نيشابور، كليد خوردن فيلم كوتاه بخوان و غبارروبي امامزاده سيد مرتضي در كاشمر عناوين اخبار كوتاه خراسان رضوي است.


سرپرست انجمن سينماي جوان گناباد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گناباد گفت: فيلمسازان و عكاسان شهرستان گناباد در هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان منطقه يك كشور در بم، حضوري پررنگ و موفق را در سه بخش فيلم و فيلمنامه و عكس تجربه مي‌كنند.
محمد برادران با اشاره به آغاز اين جشنواره از جمعه ابراز داشت: در اين جشنواره از شهرستان گناباد از بين 14 فيلم ارسالي، شش فيلم، از بين عكس‌هاي ارسالي دو عكس و از ميان فيلمنامه‌هاي ارسالي دو فيلمنامه پذيرفته شده است كه آمار پذيرفته شده‌ها در هشتمين جشنواره منطقه‌اي بم و بين آثار ارسالي از استان‌ها و شهرهاي ديگر كم نظير است.
وي گفت: هشتمين جشنواره منطقه‌اي بم به مدت چهار روز از 24 خرداد آغاز به كار كرد كه آثار پذيرفته شده بين 10 استان كشور و شهرستان‌هاي مختلف اين استان‌ها مورد نقد و بررسي قرار خواهد گرفت.
يكي از اين فيلم‌ها توسط خبرنگار فارس در گناباد توليد شده است.

* ارتقاي راه و ترابري نيشابور
در مراسمي، اداره راه و ترابري نيشابور به معاونت اداره ‌كل راه و ترابري خراسان رضوي ارتقا يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از راه و ترابري خراسان رضوي، در اين مراسم كه با حضور مدير كل اداره راه و ترابري خراسان رضوي و مسئولان و مديران شهرستان برگزار شد، جواد نجار به عنوان معاون مدير كل و رئيس اداره راه و ترابري نيشابور معرفي شد.
در اين مراسم مدير كل راه و ترابري خراسان رضوي گفت: با اين تحول بخش زيادي از مسئوليت‌هاي مدير كل و معاونان تخصصي به معاونت در شهرستان ها تفويض مي‌شود.
آيت هاشمي‌نسب بر ضرورت ارتقاي خدمات‌دهي در ادارات راه و ترابري شهرستان‌ها تاكيد كرد و افزود: يكي از محورهاي ضروري براي افزايش خدمات‌دهي توجه بيشتر به راه‌هاي روستايي است.
وي ادامه داد: با تلاش‌هاي صورت گرفته و حمايت مجلس شوراي اسلامي، طول بزرگراه‌ها در اين استان به 661 كيلومتر افزايش يافته است.
هاشمي‌نسب افزود: بر اين اساس رتبه خراسان رضوي در برخورداري از بزرگراه به جايگاه دوم در كشور ارتقا يافته است.
وي با اشاره به اين كه سالانه هزار كيلومتر به شبكه راه‌هاي خراسان رضوي اضافه مي‌شود، گفت: يكي از دستاوردهاي افزايش بزرگراه در استان كاهش ميزان تصادفات و تلفات جاده‌اي بوده است.
وي افزود: بر اساس آمارهاي موجود پارسال ميزان تلفات جاده‌اي در استان 8/19درصد كاهش داشت و خراسان رضوي جزو چهار استاني بود كه در كاهش مرگ و مير جاده‌اي در كشور نقش موثري داشت
مديركل راه و ترابري خراسان رضوي ادامه داد: همچنين بر اساس آمارهاي موجود، آمار فوت‌شدگان ناشي از تصادفات جاده‌اي در خراسان رضوي نوروز امسال نسبت به نوروز سال پيش، 52 درصد كاهش داشت.

*كليد خوردن فيلم كوتاه بخوان
ساخت فيلم كوتاه بخوان به كارگرداني و نويسندگي خليل برزگر در مشهد كليد خورد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي، ساخت اين فيلم به تهيه‌كنندگي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي تهران و مجري طرح شركت سينمايي آبا فيلم توس در مشهد آغاز شد.
داستان اين فيلم در خصوص پسر جوان مسيحي است كه رشته تئاتر مي‌خواند و از كودكي فلج بوده و با توسل به ائمه اطهار شفا گرفته است.
او كه پدر و مادرش را در زلزله از دست داده، تحت تأثير نمايشي كه در خصوص بعثت حضرت محمد (ص) است، قرار گرفته و به دين مبين اسلام روي مي‌آورد.

*غبارروبي امامزاده سيدمرتضي در كاشمر
ضريح آرامگاه امامزاده سيدمرتضي در شهرستان كاشمر در فضايي معنوي غبار‌روبي و عطر‌افشاني شد.
اين مراسم معنوي كه با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعي از مسئولان ادارات و گروهي از مردم و زائران برگزار شد، پس از جمع‌آوري نذورات، ضريح امامزده سيد مرتضي در فضايي كه با مديحه‌سرايي مداحان همراه بود، با گلاب ناب شستشو داده شد.
امامزاده سيد مرتضي از پسران امام هفتم و برادر امام رضا (ص) است كه مدفن اين بزرگوار در شمال شهر و در فاصله پنج كيلومتري اين شهر واقع شده و همه روزه پذيراي خيل عظيمي از زائران و مجاوران است.
انتهاي پيام؛/م
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن