تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه علي كريمي به مهر :مسوولان تيم ملي چراغ سبزي نشان ندادند / سرباز وطن هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نامه علي كريمي به مهر :مسوولان تيم ملي چراغ سبزي نشان ندادند / سرباز وطن هستم
كاپيتان دوم تيم ملي فوتبال ايران كنار ماندنش از اين تيم را اعمال سليقه شخصي مسئولان تيم ملي عنوان كرد و با تاكيد بر اينكه"شهدا و جانبازان قهرمانان واقعي هستند" گفت: مثل هميشه به عنوان يك سرباز در خدمت تيم ملي هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، بدون شك علي كريمي خبرسازترين بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان از زمان روي كار آمدن علي دايي به عنوان سرمربي تيم ملي بوده است كه با راي فدراسيون فوتبال از حضور در اردوي تيم ملي محروم شد و با وجود درخواست رئيس جمهور و ساير مسئولان سياسي و ورزشي هنوز به اين تيم دعوت نشده است.

اين در حالي است كه مصدوميت كريمي برطرف شده و او از امروز تمرينات آماده سازي خود را در تهران از سرخواهد گرفت.

علي كريمي با ارسال نامه اي به گروه ورزشي خبرگزاري مهر حرف هايش را با مردم و علاقمندان به فوتبال در ميان گذاشته است. در ابتداي اين نامه آمده است:« الطاف مهربانانه رئيس جمهور محترم، حجت الاسلام سيدحسن خميني، دكتر علي سعيدلو، مهندس محمد علي آبادي، توجه و درخواست جانبازان و معلولين عزيز و همچنين مردم فوتبالدوست و نگران تيم ملي انگيزه هاي روحيه بخشي براي بازگشت من به تيم ملي بود.»

علي كريمي در ادامه نامه خود آورده است: « من و امثال من در مقابل قهرمانان واقعي كه همانا شهدا و جانبازان هستند هيچ منتي بر اين مردم نداريم. اينكه پوشيدن پيراهن تيم ملي نصيب من و امثال من شده ثمره جانفشاني هاي عزيزاني است كه با فدا كردن خود به ما اين فرصت را داده اند. تيم ملي جايگاه بهترين و شايسته ترين فرزندان اين آب و خاك است و ارثيه پدري هيچكس نيست. اميدوارم مسئوليني كه امروزه اين امانت بدست آنها سپرده شده بدون كوچكترين حب و بغضي بهترين ها و آماده ترين ها را براي شادي دل مردم بكار گيرند.»

هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه نامه خود كه در اختيار گروه ورزشي مهر قرار گرفته، آورده است: « بسيار خوشحالم كه امروزه برهمگان ثابت شده كنار گذاشتن من از تيم ملي كوچكترين توجيه فني و انضباطي نداشته و صرفا به سليقه شخصي گردانندگان تيم ملي مربوط مي شود. اينكه عنوان مي شود من آسيب ديده ام و در كنار تيم ملي نبوده و از تمرينات دور بوده ام صرفا در جهت مخدوش كردن افكار عمومي است زيرا من با پاي آسيب ديده به محض دعوت از سوي كادر فني تيم ملي همراه با ديگر بازيكنان به اردبيل رفتم و در كنار تيم ملي به مداواي پاي آسيب ديده پرداختم.»

كريمي در ادامه اين نامه آورده است:« بعد از پادرمياني و وساطت بزرگان و خيرانديشان و به زعم سردمداران فدراسيون فوتبال در پي درخواست رئيس جمهور محترم بخشيده شدم اما متعاقب آن هيچ چراغ سبزي را براي ورود به تيم ملي مقابل خود نديدم و كسي از من براي حضور در اردوي تيم ملي دعوت نكرد.»

كاپيتان دوم تيم ملي فوتبال كشورمان در پايان نامه خود دليل نوشتن اين مطالب را چنين عنوان كرده است: « اين توضيحات را صرفا براي آگاهي افكار عمومي نوشته ام؛ آنهايي كه هر كجا مرا مي بينند خواستار حضورم در تيم ملي مي شوند. همگان بدانند كه علي كريمي سرباز آماده به خدمت براي تيم ملي ايران است و هيچ گاه از خدمت به تيم ملي كشورش پا پس نكشيده است. ضمن تبريك پيروزي ارزشمند تيم ملي برابر امارات در جهت حفظ آرامش و دوري از حاشيه سازيها اعلام مي كنم كه مشغول تمرينات آماده سازي هستم و هر مصاحبه ايي كه پس از اين نامه از قول من منتشر شود خيالي و كذب خواهد بود.»
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن