تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 24 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811080978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوري المالكي خواستار استمرار كمك ها و حمايت هاي ايران از ملت عراق شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نوري المالكي خواستار استمرار كمك ها و حمايت هاي ايران از ملت عراق شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): نخست وزير عراق در ديدار با " علي لاريجاني " رييس مجلس شوراي اسلامي با تقدير و تشكر از حمايت هاي مستمر جمهوري اسلامي ايران از ايجاد امنيت و آرامش در عراق و با اشاره به بهبود اوضاع امنيتي و وجود آرامش نسبي در اين كشور ، خواستار استمرار كمك ها و حمايت هاي تهران از ملت عراق شد.


به گزارش ايرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه هاي گروهي مجلس، نوري المالكي در اين ديدار كه ظهر امروز دوشنبه در ساختمان بهارستان مجلس برگزار شد، ضمن سپاسگذاري از حمايت هاي جمهوري اسلامي ايران از ملت عراق مذاكرات خود با مقامات ايراني را خوب و سازنده توصيف كرد.
نخست وزير عراق، ايجاد انسجام و همبستگي ميان احزاب گوناگون در عراق را در روزهاي اخير مرهون تلاش هاي دولت منتخب و مردم اين كشور دانست و خاطرنشان كرد: در شرايط جاري پيام روشن ما به مردم عراق عمل بر مبناي انصاف بوده است و همين امر سبب شده كه بسياري از افراد و شخصيت ها همكاري خود با دولت را از سر گيرند.
نوري المالكي ضمن تبريك انتخاب علي لاريجاني به رياست مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: جنابعالي شخصيتي ممتاز در صحنه منطقه هستيد و در جايگاه موثري قرار گرفته ايد كه براي همه ما مبارك است.
** امنيت عراق ، امنيت كل منطقه است
برپايه اين گزارش ،رييس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با نوري المالكي خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران به عنوان كشوري پيشتاز در ارايه كمك و ياري رساندن به مردم عراق آماده هر گونه كمك و همكاري در اين زمينه است.
لاريجاني از جمهوري اسلامي ايران به عنوان كشور دوست و همسايه عراق كه همواره حامي دولت منتخب و مردمي اين كشور بوده است، ياد كرد و اظهار داشت: تهران در جهت مشاركت در بازسازي عراق و ارايه خدمات رفاهي و عمراني به مردم ستمديده اين كشور آمادگي كامل دارد.
رييس مجلس با بيان اينكه" امنيت عراق، امنيت كل منطقه است"، برقراري ثبات و امنيت در عراق را شرط لازم براي بازسازي ويرانه هاي به جا مانده از زمان صدام و دوران اشغال اين كشور دانست.
لاريجاني در بخشي ديگر از سخنان خود به توانمندي هاي ايران در زمينه هاي مختلف اقتصادي و صنعتي اشاره كرد و گفت: شركت هاي مختلف صنعتي در جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارند كه در بازسازي عراق و ايجاد پروژه هاي مشترك صنعتي در اين كشور مشاركت كنند.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي ضمن تاكيد بر ضرورت اتحاد و همبستگي تمامي احزاب ، فرقه ها ، طوايف شيعه ، سني و كرد عراقي براي اعاده آرامش و ثبات در اين كشور به نقش موثر نوري المالكي در اين راستا اشاره كرد و اظهار داشت: ديدگاه شما نسبت به آينده عراق ديدگاه كاملا روشني است كه از نظر من شما برغم برخي فراز و نشيب ها حركتي اصولي و متين و رو به جلو داريد و با توجه به شخصيتي كه از جنابعالي سراغ دارم شما مي توانيد مظهر وحدت ملي در عراق باشيد.
لاريجاني ضمن تاكيد بر اهميت و نقش مجالس در پيشبرد مناسبات و نزديكي بيشتر ميان ملت ها آمادگي مجلس شوراي اسلامي ايران را براي هرگونه همكاري و تبادل تجربيات پارلماني با مجلس عراق اعلام كرد.
سيام.1058 ** 1324
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن