تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815220651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهلت ارسال آثار به نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي شهر تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهلت ارسال آثار به نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي شهر تمديد شد
مجتبي آقايي روزدوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: پيش از اين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره ‪ ۲۰‬خردادماه اعلام شده بود كه به دليل تعطيلات نيمه خرداد و درخواست مخاطبان، زمان ارسال آثار ‪ ۱۰‬روز ديگر تمديد شده است.

وي افزود: بر اساس تغييرات بوجود آمده مرحله مقدماتي انتخاب و داوري آثار نيمه اول تيرماه توسط ‪ ۲۰۰‬كارشناس هنري انجام مي‌شود.

آقايي ادامه داد: نخستين جشنواره و نمايشگاه بزرگ هنرهاي تجسمي شهر در مردادماه درشش گرايش عكاسي، نقاشي، پوستر، كاريكاتور، طراحي و تصويرسازي برگزار مي‌شود.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را ترويج و عينيت بخشيدن به خلاقيت‌هاي هنرمندان تجسمي جوانان در بازنمايي هنرمندانه مسائل شهري، اعتلا و تقويت بنيان‌هاي هنر شهري درعرصه هنرهاي تجسمي و تقويت فرهنگ وهنر شهري، شناسايي و معرفي استعدادها، تجربه و دستاوردهاي هنري شهروندان اعلام كرد.

وي افزود: علاقه مندان در عرصه‌هاي هنرهاي تجسمي به صورت حرفه‌اي و تجربي مي توانند آثار خود را به دبيرخانه مركزي موزه هنرهاي امام علي (ع) واقع در خيابان وليعصر (عج)، روبروي بزرگراه نياش شماره ‪ ۳۵‬ويابه فرهنگسراهاي وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ارسال كنند.

مدير موزه هنرهاي ديني امام علي (ع) با بيان اينكه انتخاب و داوري اين جشنواره در دو مرحله مقدماتي (منطقه اي) و نهايي انجام مي‌شود، اظهار داشت: به منظور بروز استعدادهاي هنرمندان و جلب توجه آنها به موضوعات ، دغدغه‌هاي مشترك كلان شهر تهران، بهره‌گيري از زبان نافذ هنرهاي تجسمي نمايشگاهي مستقل از اين جشنواره برپا و به پنج اثر برگزيده جوايز نفيسي اهدا مي‌شود.

آقايي گفت: اين جشنواره درقالب دو موضوع شهري از جمله رفتارهاي ترافيكي، حمل و نقل، خدمات شهري، خانواده،اوقات فراغت، فضاي سبز،مهاجرت، شهرنشيني و غيره و موضوع آزاد برگزار مي‌شود.

وي تاكيد كرد: هر متقاضي مجاز است در يك بخش يك رشته و حداكثر باچهار اثر در جشنواره شركت كند.

مديرهنرهاي تجسمي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران آزاد بودن تكنيك آثار و ساكن تهران بودن را از مقررات عمومي شركت در اين جشنواره عنوان كرد و گفت: در هر بخش وموضوع پنج اثر برتر برگزيده مي‌شود.

آقايي افزود: به هر يك از آثار برگزيده منطقه‌اي در بخش حرفه‌اي يك سكه بهارآزادي و دربخش تجربي نيم سكه بهارآزادي اهدا مي‌شود و در مرحله داوري نهايي در هر بخش و هر رشته پنج نفر برگزيده مي‌شوند.

وي ادامه داد: در داوري نهايي و در بخش حرفه‌اي معادل پنج ميليون ريال جايزه نقدي و در بخش تجربي معادل سه ميليون ريال جايزه نقدي اهدا مي‌شود.

ك/‪۳‬
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن