تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815492083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس فارس:طرح ارتقا امنيت اخلاقي در فارس اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس پليس فارس:طرح ارتقا امنيت اخلاقي در فارس اجرا مي شود
شيراز - خبرگزاري مهر: سردار علي مويدي از اجراي طرح ارتقا امنيت اخلاقي طي چند روز آينده در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، سردار مويدي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اجراي اين طرح به عهده گشتهاي پليس امنيت اخلاقي آموزش ديده خواهد بود، افزود: در هر گروه دو پليس خواهر و يك پليس برادر وظيفه اجراي طرح را انجام خواهند داد.

وي خاطرنشان كرد: در راستاي اجراي طرح ارتقا امنيت اخلاقي، اكيپهاي گشت افرادي را كه به هر نحوي از جمله پوششهاي نامناسب مرد و زن موجبات مخدوش شدن عفت عمومي را فراهم مي آورند مورد ارشاد و راهنمايي قرار خواهند داد.

رئيس پليس فارس متذكر شد: هدف از اجراي اين طرح تذكر و ارشاد افراد خاطي بوده و اگر در اين مابين تشخيص داده شود كه فردي با هدف تخريب عفت عمومي به اين عرصه ورود كرده در بخش هايي غير از ارشاد قرار خواهد گرفت.

سردار مويدي خاطرنشان كرد: در خلال اجراي طرح اگر ماموران احساس كنند فردي شرايط اصلاح شدن و بازگشت به جامعه را دارد به مراكز مورد تائيد نيروي انتظامي براي شركت در دوره هاي آموزشي نيز ارجاع داده مي شود.

وي با بيان اينكه در شهرستان شيراز نقاط آسيب پذيرتر و مظاهرعلني فساد بيشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت، افزود: در ابتداي اجراي طرح گروه هاي گشت را پرسنل متخصص و آموزش ديده نيروي انتظامي تشكيل مي دهند و در مراحل بعدي در صورت نياز از همكاران بسيج نيز با تعريف خاصي از وظايف استفاده مي شود.

فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تشريح وضعيت برخي از وقوع جرايم در استان فارس گفت: در حوزه مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاكنون حدود 15تن و 250كيلوگرم مواد مخدر در سطح استان فارس كشف شد كه نسبت به مدت مشابه سالهاي گذشته با افزايش چشمگير كشفيات مواجه هستيم.

سردار مويدي گفت: علت اين افزايش را مي توان در توسعه و رشد كارهاي اطلاعاتي و پنهان نيروي انتظامي و افزايش كشت در كشور افغانستان دانست.

وي همچنين با اشاره به وقوع قتل در استان فارس نيز تاكيد كرد: بيش از 60 درصد قتلهاي استان فارس خانوادگي است و در اين خصوص فعاليتهاي فرهنگي مي تواند در كاهش وقوع اين دسته ازجرائم تاثير زيادي داشته باشد.

سردار مويدي با تاكيد بر اينكه در اين حوزه نيز برخي خلاهاي قانوني احساس مي شود، افزود: دستگاه هاي فرهنگي استان طي اين مدت كاركرد مناسبي داشته اند اما كارشناسان و مسئولان كشوري هم نسبت به فعاليت بيشتر در اين حوزه تاكيد دارند.

رئيس پليس فارس همچنين با اشاره به تبعات و مشكلات خشكسالي در استان فارس درحوزه هاي مختلف آسيب هاي اجتماعي گفت: خشكسالي در استان فارس سومين سال خود را سپري مي كند از اين رو در اين مواقع با فرآيند بيكاري روستاييان و در پي آن مهاجرت به شهرها نيز مواجه هستيم.

سردار مويدي متذكر شد: اين مهاجرت به طور طبيعي زمينه بروز برخي از آسيب ها را فراهم مي كند كه پليس استان فارس در اين خصوص وارد عمل شده و با قاطعيت برخورد خواهد كرد.

وي در بخش ديگري از اين نشست با اشاره به مسئله اراذل و اوباش گفت: در اين خصوص يگان هاي امداد نيروي انتظامي استان طي سال جاري تقويت شده و با اين پديده به صورت قاطع برخورد مي شود.

فرمانده انتظامي استان فارس عنوان كرد: پليس اجازه نخواهد داد كساني كه در گذشته تحت تعقيب قرار گرفته اند مجدد چهره امنيت را مخدوش كنند.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن