تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// تحقيق و تفحصي كه جوانمرگ شد// امام جمعه فراموشكار // درخواست لاريجاني از اصولگرايان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// تحقيق و تفحصي كه جوانمرگ شد// امام جمعه فراموشكار // درخواست لاريجاني از اصولگرايان
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (20 خرداد)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

تحقيق و تفحصي كه جوانمرگ شد؛ عدم قرائت نتيجه پرونده تحقيق و تفحص از شركت دخانيات اعتراضاتي را برانگيخت؛ پرونده يي كه با رد اتهامات يكي از مديران دولت خاتمي پايان يافت. قضيه تحقيق و تفحص از يكي از مديران خاتمي در آغاز كار مجلس هفتم در دستور كار مجلس قرار گرفت؛ پرونده يي كه با مطرح كردن اتهامات سنگين عليه عبدالحميد رحماني خليلي مديرعامل شركت دخانيات و معاون بازرگاني و اقتصادي دولت خاتمي آغاز شد. هزينه 350 ميليون توماني جهت تغيير دكوراسيون دفتر كار مديرعامل، كلاهبرداري ميلياردي شركت دخانيات، تضييع 5/3 ميليارد توماني حقوق دولت در خريد ساختمان و استخدام 120 نفر از نزديكان از اتهاماتي بودند كه مجلسي ها با مطرح كردن آن تحقيق و تفحص از دخانيات را آغاز كردند؛ تحقيق و تفحصي كه اگرچه در پايان عمر مجلس هفتم پايان يافت اما نتيجه آن هرگز در اين مجلس قرائت نشد چرا كه تمامي اتهامات مدير مذكور رد شد. اين در حالي است كه در آغاز مجلس هفتم تحقيق و تفحص از دخانيات با جوسازي رسانه هاي مخالف دولت خاتمي روبه رو شده بود.

اولين استيضاح مجلس هشتم؛ مجلس هشتم قصد دارد در اولين هفته هاي فعاليت خود يكي از وزراي كابينه احمدي نژاد را براي استيضاح به مجلس فرابخواند. براساس شنيده ها طرح استيضاح به زودي و پس از تكميل امضاها به هيات رئيسه مجلس تحويل مي شود. يك نماينده مجلس در اين خصوص به عصر ايران گفت؛اين استيضاح در مرحله رايزني و جمع آوري امضا قرار دارد و بلافاصله بعد از آغاز رسمي كار مجلس در رسيدگي به طرح ها و لوايح استيضاح مزبور نيز در دستور قرار مي گيرد.

درخواست لاريجاني از اصولگرايان؛ شهاب نيوز گزارش داد علي لاريجاني رئيس مجلس در نشستي كه هفته گذشته با اصولگرايان گيلان داشته است با حساس خواندن شرايط كشور خواهان تمركز تمامي جريانات و گروه هاي سياسي به ويژه جريان اصولگرايي بر منافع ملي شد.

امام جمعه فراموشكار؛ شنيديم امام جمعه مسجدالحرام جمعه هفته گذشته فراموش كرد براي اقامه نماز به اين مسجد بيايد. به گزارش مهر نماز جمعه اين هفته در مسجدالحرام با نيم ساعت تاخير اقامه شد. يكي از ائمه كه به نيابت وي نماز را اقامه مي كرد، اعلام كرد جاي نگراني نيست و امام جمعه در كمال صحت و سلامت است و تنها روز جمعه را فراموش كرده است.

احتمال از سرگيري مذاكرات لاريجاني- سولانا؛ برخي منابع خبري از احتمال ازسرگيري مذاكرات لاريجاني - سولانا خبر دادند. يك عضو كميسيون امنيت ملي مجلس هفتم در گفت وگو با عصر ايران با بيان خبر فوق تاكيد كرد؛ البته اگر هم لاريجاني بار ديگر وارد عرصه مذاكرات هسته يًي شود، با هماهنگي شوراي عالي امنيت ملي ايران خواهد بود و طبيعي است در موضوع مذاكرات هسته يي با توجه به اينكه پاي منافع ملي در ميان است چندان اهميتي ندارد چه كسي مذاكره را انجام بدهد بلكه اين مهم است كه حقوق كشور پايمال نشود.

پاسخ به يك خبر؛ اداره روابط عمومي و امور بين الملل شركت دخانيات در واكنش به خبري، جوابيه يي به شرح زير ارسال كرده است؛ احتراماً نظر به درج خبر با عنوان «بازداشت يكي از مديران دخانيات ايران» در ستون پيدا و پنهان در صفحه 4 آن روزنامه در تاريخ 12/3/87 به اطلاع مي رساند؛ «هيچ يك از مديران فعلي شركت دخانيات ايران بازداشت نشده اند و اين خبر مربوط به يكي از مديران اسبق اين شركت بوده و پرونده آن هم در حال حاضر در دادسراي مبارزه با مفاسد اقتصادي در حال بررسي است. گفتني است امروز مبارزه با رانت و فساد مالي از اولويت هاي كاري مديريت شركت دخانيات ايران است كه اين امر بر مقوله توليد نيز ارجحيت دارد و تمام مديران زحمتكش اين شركت با جديت تمام در اين راستا تلاش مي كنند.» لذا خواهشمند است در راستاي اصل امانتداري خبر و اطلاع رساني صحيح متن تكذيبيه فوق در همان صفحه درج گردد.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن