تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي دومين هفته پياپي اينديانا جونز4 در صدر قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: براي دومين هفته پياپي "اينديانا جونز4" در صدر قرار گرفت
براي دومين هفته پياپي فيلم "اينديانا جونز و پادشاه جمجمه بلورين" صدر نشين گيشه سينماهاي جهان شد.


به گزارش سرويس هنري برنا به نقل از ورايتي، فيلم "اينديانا جونز و پادشاه جمجمه بلورين" به كارگرداني "استيون اسپيلبرگ"براي دومين هفته پي در پي پرفروش فيلم سينماهاي جهان شد.

براساس اين گزارش چهارمين قسمت از مجموعه "اينديانا جونز" با نام "اينديانا جونز و پادشاه جمجمه بلورين" به كارگرداني "استيون اسپيلبرگ" با فروش 5/71 ميليون دلار در 8439 سينما در60 كشور جهان، براي دومين هفته پياپي پرفروش ترين فيلم بازار بين‌المللي شد و با اين فروش استثنايي به عنوان موفق ترين فيلم سال 2008 معرفي شده است.

كمدي رومانتيك "جنسيت و شهر" اثر "مايكل پاتريك كينگ" در هفته اول نمايش در بازار بين‌المللي توانست به فروشي 2/39 ميليون دلاري دست پيدا كند. اين فيلم در هفته اول نمايش در 13 كشور و 3537 سينما نمايش داده شد. كمدي رمانتيك "جنسيت و شهر" با 3/18 ميليون دلار بيشترين فروش را در بريتانيا داشت و در آلمان نيز 8/7 ميليون دلار فروخت.

فيلم دنباله اي "وقايع‌نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين" دومين قسمت مجموعه پرفروش "نارنيا" به كارگرداني"اندرو آدامسن" نيز در سومين هفته نمايش به فروشي معادل 8/16 ميليون دلار دست يافت. اين فيلم در 4500 سينما و در 19 كشور نمايش داده شد.

فيلم "آنچه در وگاس اتفاق افتاد" با بازي "كامرون دياز" و" اشتن كوچر" اين هفته فروشي معادل1 /12 ميليون دلار داشت. اين فيلم در 61 كشور جهان و 3900 سينما نمايش داده شد و مجموع فروش خود را در سطح بين‌المللي به 4/95 ميليون دلار رساند كه 30 ميليون دلار بيشتر از عملكرد اين فيلم در آمريكا است.

فيلم "مرد آهني " با بازي "رابرت داوني جونير" كه تا اين هفته عنوان موفق‌ترين فيلم بازار خارج از آمريكا را در سال 2008 در اختيار داشت، در 5000 سينما هشت ميليون دلار ديگر فروخت و مجموع فروش خود را به 243 ميليون دلار رساند. با احتساب بازار آمريكاي شمالي فروش جهاني اين فيلم 520 ميليون دلار شده است.

فيلم "اسپيد ريسر" لري و اندي واچووسكي اين هفته نيز ناموفق بود و تنها سه ميليون دلار فروش داشت. مجموع فروش اين فيلم پرهزينه تنها 2/34 ميليون دلار شده است. كمدي رمانتيك "نديمه" به كارگرداني پل وايلند نيز در 1895 سينما 9/3 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش بين المللي خود را به 6/30 ميليون دلار رساند.

تريلر "21" با نقش‌آفريني "كوين اسپيسي" و "لارنس فيشبرن" در 1250 سينما با سه ميليون دلار فروش ديگر 53 ميليون دلاري شد.
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن