تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821361896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محكوميت اقدام ضد فلسطيني صهيونيست ها در پارلمان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: محكوميت اقدام ضد فلسطيني صهيونيست ها در پارلمان اروپا
نائب رئيس پارلمان اروپا، سياست مجازات جمعي رژيم صهيونيستي در قبال ساكنان غزه و محاصره اين منطقه فلسطيني نشين را محكوم كرد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري رسمي كويت ، لووئيسا مورگانتيني ، امروز محاصره اسرائيلي غزه را محكوم و اعلام كرد : اسرائيل همچنان به سياست مجازات جمعي و غير قانوني جمعيت غير نظاميان فلسطيني ادامه مي دهد و اميد آنان به زندگي و آينده بهتر را از ميان مي برد.

اين خبرگزاري افزود: اين عضو ايتاليايي پارلمان اروپا در بيانيه اي اعلام كرد كه ديروز نمونه ديگري از اين مجازات جمعي عليه غير نظاميان فلسطيني شكل گرفت و نظاميان اسرائيلي به منطقه خضاع در شرق خان يونس هجوم بردند و يك زن هفتاد ساله فلسطيني را كشتند.

نائب رئيس پارلمان اروپا، به گزارش جديد "سازمان عفو بين الملل" اشاره كرد كه در آن اعلام شده است از آغاز سال 2008 تاكنون، بر اثر تهاجم هوايي پي درپي و ديگر حملات نيروهاي نظامي اسرائيلي ، بيش از 370 فلسطيني را كه حدود 50 تن از آنان كودك بوده اند ، به كام مرگ فرستاد و هزاران نفر ديگر را زخمي شده اند.

خانم مورگانتيني ، همچنين با اشاره به اقدام ديروز وزارت خارجه آمريكا در لغو تمام امتياز بورس تحصيلي "فولبرايت" براي دانش آموزان غزه كه در پي خودداري اسرائيل از صدور مجوز خروج آنان از نوار غزه صورت گرفت، خاطرنشان كرد: هفت دانش آموز فلسطيني به فهرست قربانيان محاصره غير قانوني ، وحشيانه و نامحدود اسرائيل افزوده و از بخت مشاركت بهتر در جامعه فلسطين محروم شدند.

نائب رئيس پارلمان اروپا ، همچنين بررسي دوباره دو قطعنامه مصوب پارلمان اروپا عليه اقدام رژيم صهيونيستي براي پايان محاصره غزه را خواستار شد.

مورگانتيني تاكيد كرد : در غير اين صورت ، مردم در غزه همچنان جان خواهند باخت و عدالت و حقوق فلسطينيان ، پس از چهل سال اشغالگري اسرائيلي ها و گذشت شصت سال از روز "نكبت" كه با اقدام حكومت هاي اسرائيلي انجام شده و با سكوت جامعه جهاني همراه شده است ، همچنان دور از دسترس خواهد ماند.

نائب رئيس پارلمان اروپا، به شليك موشك هاي مبارزان فلسطيني از غزه به سديروت اشاره كرد و گفت : اقدام گروه هايي از فلسطينيان را نمي توان با محاصره و هجوم به يك و نيم ميليون جمعيت ، پاسخ داد.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن