تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضاي باند سارقان مامورنما در غرب استان تهران دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعضاي باند سارقان مامورنما در غرب استان تهران دستگير شدند
سرهنگ اسماعيل هاديي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تمام ‪ ۱۰‬عضو اين باند پس از گزارشهاي متعدد مبني بر اخاذي زير پوشش ماموران انتظامي در مقابل بانكها دستگير شدند.

وي يادآور شد: اعضاي اين باند با كمين در مقابل بانكها و بنگاههاي خريد و فروش زمين و خانه ، افراد حامل پول را شناسايي و در يك موقعيت مناسب زير عنوان مامور اقدام به بازرسي بدني آنان كرده و بعد از سرقت وجوه نقد و اموال آنان متواري مي‌شدند.

وي اظهار داشت : در بررسي‌ها مشخص شد اعضاي اين باند در گروههاي دو و سه نفره با استفاده از خودروهاي مدل بالا، مبادرت به متوقف كردن خودروهاي افراد مورد نظر كرده و ضمن بازرسي بدني ابتدا سوييچ خودرو را برداشته و سپس به بهانه استعلام شماره چكها به سرعت متواري مي‌شدند.

هاديي اضافه كرد: باحضورمالباختگان دراداره اگاهي چهره نگاري ازسارقان به عمل آمد و دراختيارماموران قرارگرفت وباافزايش ماموران نامحسوس درسطح استان تهران مخصوصا مناطقي كه احتمال وقوع سرقت و اخاذي در آنها بيشتر بود ادامه داشت .

وي گفت : در اين ميان ماموران شماره ناقص پلاك يكي ازخودروها كه سارقان ازآن استفاده مي‌كردند را به دست آوردند و با استعلام و رديابي پلاك مشخص شد كه اين خودرو ريو متعلق به فردي بنام مصيب از سابقه دارهاي معروف است #‪ ;۱۶۰‬با احراز هويت اين سارق كليه پاتوقها و مخفيگاه‌هاي اين سارقان زير كنترل قرار گرفت و ‪ ۱۰‬عضو اصلي اين باند در سه شهرستان كرج ، شهريار و رباط كريم دستگير شدند.

رييس پليس آگاهي استان تهران تصريح كرد: بررسيها همچنين نشان مي‌دهد كه نزديك به ‪ ۵۰‬نفر از اعضا و اقوام نزديك اين افراد مثل پدر، مادر، برادران ، دايي و ... همگي به جرم سرقت ، كف زني و اخاذي در زندان‌هاي داخل و خارج از كشور به سر مي‌برند.

به گفته وي ، ابوذر و غلام از سركرده‌هاي اصلي اين باند اعتراف كرده اند، چون اغلب مردان طايفه ي ما فيوج به جرمهاي كف زني ، سرقت و اخاذي در كشورهاي مختلف در زندان بسر مي‌برند ما هم براي امرار معاش و تفريح خود، پس از تهيه چند دست لباس نظامي با درجه و رسته‌هاي مختلف نقشه اخاذي تحت پوشش مامور را اجرا كرديم .

آنان ابتدا دو دستگاه خودرو زانتيا و گلف را از تهران به سرقت برده و با استفاده از آنها و يك خودرو ديگر از نوع ريو كه متعلق به مصيب است اقدام به اخاذي و سرقت مي‌كردند.

اين متهمان همچنين اعتراف كردند: ابتدا با پوشيدن لباسهاي نظامي زير لباسهاي شخصي خود به بانكها مراجعه كرده و يكي از آنان با شناسايي فرد مورد نظر كه حامل پول بود، موضوع را به ديگر اعضاي باند اطلاع مي‌داد و سپس با تعقيب او در يك فرصت مناسب با لباسهاي نيروي انتظامي ، خودرو را متوقف كرده و وجوه نقد و چكهاي بانكي آنان را به سرقت مي‌بردند.

هاديي گفت : اين سارقان تاكنون به ‪ ۵۰‬فقره سرقت به عنف خود اعتراف كرده كه بيشترين سرقت در شهرستانهاي كرج ، شهريار، ساوجبلاغ ، رباط كريم ، نظرآباد اسلامشهر و ورامين بوده كه در هريك از سرقتها از چهار تا ‪۲۰‬ ميليون تومان به سرقت برده اند.

وي گفت : اين سارقان در چند فقره از سرقتهاي خود با همين شگرد منازل اتباع خارجي از جمله افغانها را مورد بازرسي قرار داده و طبق برآوردها بيش از ‪ ۲۵۰‬ميليون تومان اخاذي كرده اند.ك /‪۳‬
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن