تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816360694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفايي در نشست خبري :فرانسه آخرين شانس رسيدن به المپيك است / ميزبان جايزه بزرگ آسيا هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صفايي در نشست خبري :فرانسه آخرين شانس رسيدن به المپيك است / ميزبان جايزه بزرگ آسيا هستيم
رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان از برگزاري دومين دوره مسابقات جايزه بزرگ آسيا در ايران خبر داد و گفت: تاكنون 13 كشور براي شركت در اين مسابقات اعلام آمادگي كرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، كريم صفايي كه صبح امروز در يك نشست خبري شركت كرده بود در خصوص دومين ميزباني ايران در مسابقات آسيايي گفت: اين دومين بار است كه يك كشور در منطقه غرب آسيا ميزبان مسابقات جايزه بزرگ قاره كهن است. ما سال پيش براي اولين بار امتياز اين ميزباني را در اصفهان گرفتيم.

وي با بيان اينكه اين رقابتها 21 خرداد با حضور 13 كشور در تهران برگزارخواهد شد افزود: در مسابقات اصفهان به دليل جريانات سياسي و نبود اطمينان از ميزباني مناسب تنها هفت كشور آسيايي حضور پيدا كردند. گرجستان، تايوان، هنگ كنگ، هند، پاكستان، قزاقستان، تايلند، مالزي، بنگلادش و سنگاپور براي شركت در رقابتهاي تهران ويزاي خود را دريافت كرده اند. دو كشور مجارستان و نروژ از اروپا نيز درخواست كتبي خود را ارائه داده اند.

صفايي با مثبت دانستن ميزان جوايزرقابتهاي جايزه بزرگ تيرو كمان آسيا در تهران ادامه داد: در مجموع 24 هزار دلار جايزه نقدي در بخش انفرادي ريكرو و كامپوند زنان ومردان بين نفرات برترمسابقات جايزه بزرگ تهران تقسيم مي شود.

رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان تصريح كرد: تيم هند بعد از كسب قهرماني در مسابقات جام جهاني تركيه با هدف كسب تمام مدالهاي رقابتهاي جايزه بزرگ آسيا به تهران سفر مي كند. تلاش ما بر اين است تا تركيب تيم ملي طوري را با بهترين نفرات ببنديم كه بتوانيم بهترين نتيجه را در اين مسابقه كسب كنيم.

وي از انصراف دو تيم كره و چين در اين ديدارها خبر داد و گفت: كره و چين از قهرمانان تيراندازي با كمان در آسيا وجهان هستند. هرچند ما براي حضور اين دو كشور دعوت نامه ويژه اي را ارسال كرديم و حتي حاضر شديم هزينه اسكان و غذاي اين دو تيم را در تهران به طور رايگان بپردازيم اما در نهايت اين دو تيم به دليل برگزاري مسابقات داخلي از حضور در مسابقات جايزه بزرگ تهران انصراف دادند.

صفايي در ادامه با بيان اينكه از عملكرد تيراندازان در مسابقات كرواسي و تركيه رضايت نسبي دارد گفت: ما از ابتدا قصد نداشتيم در مسابقات جهاني تركيه شركت كنيم. در نهايت هم براي اينكه نماينده اي در اين رقابتها داشته باشيم تيم ملي "ب" را با حضور كمانداران اصفهاني عازم اين رقابتها كرديم كه در نهايت به يك مقام پنجم انفرادي و يك مقام ششم تيمي دست يافتند.

وي تاكيد كرد: فدراسيون از عملكرد تيم "ب" در تركيه رضايت نسبي دارد اما از نتيجه تيم "الف" درمسابقات جهاني كرواسي (يك ماه گذشته) به هيچ عنوان رضايت نداريم به همين دليل هم از اعزام اين تيم به مسابقات آنتاليا جلوگيري كرديم. درخصوص تيم اعزام نكردن تيم بانوان هم تنها مشكلات مالي و تمايل نداشتن مربيان تيم ملي باعث شركت نكردن اين تيم شده است.

صفايي با تاكيد بر اينكه فرانسه آخرين شانس كمانداران ايران و جهان براي رسيدن به المپيك است، خاطر نشان كرد: مسابقات جهاني و انتخابي المپيك تير ماه درفرانسه برگزار مي شود. سهميه تير وكمان اسلحه ريكرو بانوان در المپيك 64 نفر است كه تا اين لحظه 52 نفر نام خود را در ليست ثبت كرده اند. با توجه به حضور نداشتن كشورهاي مطرح آسيا و اروپا كمانداران زن ما شانس كسب مقام اول تا سوم مسابقه انتخابي و كسب سهميه المپيك پكن را دارند.

وي با بيان اينكه هدف فدراسيون كسب مدال در مسابقات آسيايي گوانگجوي چين است تاكيد كرد: در تمام دنيا برنامه ريزي فدراسيون هاي تيرو كمان 10 ساله است. اين در حالي است كه ما تنها چهارسال حرفه اي را پشت سر گذاشته و هنوز راه زيادي را بايد طي كنيم. براي موفقيت بايد ضمن سرمايه گذاري بيشتر روي تيراندازان اسلحه ريكرو ، سن كمانداران را پائين بياوريم.

وي از ساخت اولين سايت تيراندازي با كمان در مجموعه آزادي تهران خبر داد و اظهار داشت : قرار بود طي پنج سال بيش از 50 هزار كمان آموزشي وحرفه اي بين استانها، آموزش و پرورش و وزارت علوم و بخش هاي مختلف تقسيم شود . با اعتباراتي كه براي اين موضوع دريافت كرده ايم، اين تعداد قبضه كمان را در يك سال آينده توزيع مي كنيم تا بتوانيم زودتر از زمان برنامه ريزي شده به اهدافمان برسيم.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن