تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812485219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد مهدي هاشمي (2):براي برگزاري رايانه اي انتخابات بعدي قول قطعي نمي دهم / طبل انتخابات رياست جمهوري را زودهنگام به صدا در نياوريد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سيد مهدي هاشمي (2):براي برگزاري رايانه اي انتخابات بعدي قول قطعي نمي دهم / طبل انتخابات رياست جمهوري را زودهنگام به صدا در نياوريد
سرپرست وزارت كشور به رسانه ها گفت : طبل انتخابات رياست جمهوري را زودهنگام به صدا در نياوريد چون به ضرر كشور است .

به گزارش خبرنگار مهر، سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور در ادامه نخستين نشست خبري خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوالي در مورد عدم تاييد دور دوم انتخابات در چند حوزه انتخابيه، گفت : تاييد انتخابات از وظايف شوراي نگهبان است.

هاشمي در مورد اصلاح قانون انتخابات كه وزير سابق كشور بر انجام آن تاكيد كرده بود گفت : اصلاح قانون انتخابات در دستور كار من هم هست و كاري كه جناب پورمحمدي شروع كرد را پيگيري مي كنم.

وي در مورد برگزاري كامل انتخابات رياست جمهوري به صورت الكترونيكي گفت: تلاش ما بر اين است كه از حداكثر امكانات موجود اين مسئله را انجام داده اما هنوز نمي توانيم قضاوتي در اين مورد داشته و الان هم نمي توانم قول قطعي دهيم.

هاشمي گفت: بايد نقاط ضعف اين روش را برطرف كنيم.

سرپرست وزارت كشور در مورد اتمام بودجه واردات بنزين و مشكلات مربوط به آن گفت: در اينكه بودجه بنزين كم است هيچ شكي نيست واين بودجه پاسخگوي سهميه هاي فعلي نيست. دو راهكار در اين مورد وجود دارد اول كاهش سهميه و دوم افزايش بودجه واردات بنزين كه اين موضوع به صورت بينابيني انجام مي شود.

وي افزود: ما فعلا روي اصلاح سهميه ها كار مي كنيم و ممكن است در بخشي از سهميه ها اصلاحاتي انجام شود و مذاكراتي را در اين مورد با مجلس خواهيم داشت.

هاشمي با بيان اينكه نرخ بنزين و سوخت وارداتي به شدت افزايش يافته است، گفت: به خاطر سهميه بندي الان ما يك تجربه خوبي داريم و مي دانيم چه سهميه اي براي كدام بخش مناسب است و فكر مي كنيم بتوانيم سهميه ها را مديريت كنيم.

سرپرست وزارت كشور در مورد طرح انتقال پايتخت گفت: يكي از موضوعاتي كه از قديم در دستور كار بوده و هيچ وقت از دستور كار خارج نشده و فقط كمرنگ شده موضوع انتقال پايتخت است. در اين دولت هم اين موضوع مجددا مطرح شد و پيش بيني هايي هم صورت گرفته است .

هاشمي گفت : در موضوع مسكن و اشتغال و براي از بين بردن محدوديت هاي تهران، انتقال پايتخت به يك گزينه مورد بررسي و تجديد نظر كلي قرار دارد و كارگروهي در اين موضوع مشغول است كه اميدواريم به نتايج خوبي هم برسيم . ممكن است بخشي از پايتخت منتقل شود يا كل آن خروج شركت ها هم از تهران در همين راستا بود و ممكن است طرح هاي مشابهي هم ارائه شود.

وي در پاسخ به سئوالي در مورد تغيير پروانه مافي فرماندار شميرانات و ارتباط تغييرات انجام شده با انتخابات رياست جمهوري ، گفت: اولا خواهش مي كنم طبل انتخابات رياست جمهوري را زودهنگام به صدا در نياوريد چون به ضرر كشور است و مسائل مختلفي تحت شعاع قرار مي گيرد كه صحيح نيست.

هاشمي افزود: مسئله جابجايي يك اصل است خانم مافي از مديران خوب و كارآمد مجموعه بودند و مدتي قرار بود كه اين جابجايي انجام شود و ازكارهاي معوقه بود. موضوع تغيير ايشان تصويب شد و ابلاغ هم شد اما براي جايگزيني ايشان هنوز تصميم قطعي گرفته نشده و در آخرين صحبت قرار شد كه فعلا فرمانداري شميرانات با سرپرستي اداره شود تا بعدا فرماندار آن تعيين شود.

وي در مورد تعامل شهرداري با وزارت كشور در مورد حمل و نقل عمومي گفت: تبصره 13 در قانون بودجه سال 85 و 86 بود و ما ستاد حمل و نقل، مديريت سوخت را جايگزين ستاد تبصره 13 كرديم كه همان تركيب را دارد. طبعا بخش عمده اي از كارها بر عهده وزارت كشور است و دربحث حمل و نقل تعامل تقويت خواهد شد.

سرپرست وزارت كشور گفت: بودجه حمل و نقل درون شهري و برون شهري بيش از 500 درصد افزايش يافته است و در مورد تهران حداقل دو برابر شده است و فكر مي كنيم شرايط بهتر از گذشته خواهد شد.

خبرنگاري از هاشمي در مورد برنامه ريزي هاي وزارتخانه متبوعش براي انتخابات رياست جمهوري آتي سئوال كرد كه وي گفت: برنامه ما براي انتخابات رياست جمهوري هنوز به تصويب نرسيده است.

وي در مورد رد يا قبول اعتبارنامه برخي از نمايندگان، گفت: تصويب اعتبار نامه ها در اختيار ما نيست و موضوعي است كه خود مجلس بررسي خواهد كرد.هاشمي مجددا تغييرات در وزارت كشور را با بحث انتخابات رياست جمهوري بدون ارتباط دانست.

سرپرست وزارت كشور در مورد تحقق شعار تمركز زدايي در دولت نهم، گفت: در اين مورد ما توجه خاصي به روستاها كرديم و دهياري ها به عنوان يكي از محورهاي اصلي تمركز زدايي توسعه يافت و در طول اين مدت توفيقات زيادي داشتيم بيش از شش هزار دهياري تصويب شد و ما در حال حاضر در روستاهاي بالاي 80 خانوار دهياري ايجاد كرديم. وي افزود: ما روستا را يكي از اولويت هاي كار خود قرار داديم و بودجه خوبي را هم در اين مورد تصويب كرديم.

هاشمي با بيان اينكه بالاترين سرانه بودجه عمراني در كشور براي استان ايلام تصويب شده است، گفت: سرانه بودجه عمراني در استان ايلام 320 هزار تومان است و پايين ترين بودجه عمراني هم در تهران و اصفهان وجود دارد.

وي در توجيه اين تقسيم بندي گفت: ما استانهاي مرزي، محروم و كوچك را در اولويت فعاليت هاي عمراني قرار داديم استانهايي مثل ايلام و بوشهر يا مثلا در استان قزوين كارهايي را انجام داديم كه باعث شد بسياري از كساني كه در سالهاي اخير مهاجرت كردند دوباره به استان خود برگردند كه اين طرح تاثيرات بسيار مثبتي داشته است.

سرپرست وزارت كشور از ساخت 300 هزار واحد مسكوني در روستاها و ترميم بافت فرسوده در آنها خبر داد.

هاشمي درمورد زمان ومكان استرداد گروه تروريستي عبدالمالك ريگي گفت: نمايندگاني را دراين مورد مشخص كرديم هماهنگي ها انجام شده و اميدواريم در هفته جاري انجام شود برادر ريگي هم جزء اين گروه است.

وي در پاسخ به سئوالي در مورد تفاوت تغييرات با جابجايي در وزارت كشور گفت: اينها دو مسئله است، جابجايي يك اصل است و مصوب است كه يك نفر در يك مسئوليت بيش از چهار سال نماند، حداكثر يك دوره مسئوليت وي تمديد شود.

سرپرست وزارت كشور با تجليل از عملكرد پورمحمدي گفت: آقاي پورمحمدي يكي از موفق ترين وزراي كشور بودند وكارهاي ارزشمندي انجام دادند و كارهايشان را پيگيري مي كنم و هم اكنون نيزبا ايشان دربسياري از كارها مشورت مي شود، از نظرات ايشان استفاده مي شود وايشان با دولت تعامل وهمكاري دارند، ما به عنوان يكي ازسرمايه هاي دولت به ايشان احترام مي گذاريم.

خبرنگاري از هاشمي سئوالي كرد: اگر قرار است شما كارهاي پورمحمدي را انجام دهيد چرا ايشان عوض شد كه وي گفت: همين را مي گويم كه ايشان هم به بخشي از جابجايي ها معتقد بودند اما تصميمات ايشان دچار آفت تاخير شده بود.

وي در پايان گفت: اين را از من يادگاري داشته باشيد كه آفت تصميم سه چيز است: تاخير، ترديد و تغيير.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن