تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با به‌روي صحنه‌آمدن دو نمايش «ماچيسمو» و «پاي پياده»؛ «غلتشن‌ها» و «تبرئه شده» از تئاترشهر خداحافظي كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با به‌روي صحنه‌آمدن دو نمايش «ماچيسمو» و «پاي پياده»؛ «غلتشن‌ها» و «تبرئه شده» از تئاترشهر خداحافظي كردند
خبرگزاري فارس: تالارهاي نمايشي مجموعه تئاتر شهر اين هفته در حالي به كار خود ادامه مي‌دهند كه نمايش‌هاي «تبرئه شده» و «غلتشن‌ها» هفته به اجراي خود پايان دادند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مجموعه تئاتر شهر، در اين هفته نمايش «كانال كميل» نوشته «سيد‌حسين فدايي حسين» به كارگرداني كوروش زارعي ساعت 30/19 در تالار اصلي به روي صحنه خواهد رفت.سيدجواد هاشمي، حسين مسافر آستانه، مهدي فقيه، علي سرابي، سيد‌مهدي ميرغياثي و كوروش زارعي بازيگران اين نمايش هستند.
همچنين تالار قشقايي اين هفته ميزبان علاقه‌مندان تئاتر با اجراي نمايش «روياي نيمه شب پاييز» نوشته نغمه ثميني و كارگرداني كيومرث مرادي است.
در اين نمايش كه ساعت 30/19 در تالار ياد شده اجرا مي‌شود، امير جعفري، پانته‌آ بهرام، سعيد چنگيزيان و مسعود حجازي‌مهر به عنوان بازيگر حضور دارند.
در كارگاه نمايش هم نمايش «ماكاندو» نوشته آرش پارساخو به كارگرداني آزاده انصاري، ساعت 20 به روي صحنه مي‌رود.
بنابراين گزارش، سيامك صفري، افسانه ماهيان، فرزين محدث، رامين سياردشتي، مرضيه ايمان خاني، فرزانه عاقلي، نسيم ياقوتي و نعيما كرمي بازيگران و بازي دهندگان اين اثر نمايشي هستند.
بر اساس اين گزارش، از اوائل هفته آينده نيز دو نمايش «ماچيسمو» نوشته و به كارگرداني «محمد يعقوبي» و «پاي پياده» نوشته «اسلاومير مروژك» به كارگرداني «داوود دانشور» به ترتيب در تالارهاي چهارسو و سايه اجرا مي‌شود.
بر اساس اين خبر، آمار تماشاگران نمايش‌هاي روي صحنه در تالارهاي مختلف مجموعه تئاتر شهر طي روزهاي گذشته اعلام شد.
نمايش «كانال كميل» به كارگرداني كوروش زارعي كه اجراي خود را از 31 ارديبهشت در تالار 579 نفري اصلي آغاز كرده است تاكنون (10 خردادماه) با مجموع 10 اجرا چهار هزار و 469 تماشاگر داشته است.
نمايش «روياي نيمه شب پاييز» به كارگرداني كيومرث مرادي كه از 3 خردادماه در تالار 115 نفري قشقايي آغاز به كار كرده است، با 7 اجرا ميزبان 899 تماشاگر بوده است.
كارگاه نمايش 66 نفري هم كه از تاريخ 31 خردادماه ميزبان نمايش «ماكوندو» به كارگرداني آزاده انصاري بوده تا امروز با 12 اجرا 505 تماشاگر داشته است.
همچنين «تبرئه شده» عنوان ديگر نمايشي است كه از سوم ارديبهشت ماه به كارگرداني منيژه محامدي در تالار 122 نفري چهارسو به روي صحنه رفته است. اين نمايش با دو هزار و 803 تماشاگر پس از 33 اجرا به اجراي خود پايان داد.
نمايش «غلتشن‌ها» به كارگرداني حميد پورآذري كه از 10 ارديبهشت در تالار 103 نفري سايه آغاز كرده است با 27 اجرا و سه هزار و 541 تماشاگر به اجراي خود پايان داد.
انتهاي پيام/
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن