تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806951730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رفتن يا ماندن قطبي، مسئله اين است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رفتن يا ماندن قطبي، مسئله اين است
بر اين اساس به نظر مي‌رسد ماندن افشين قطبي با همان شرايط گذشته قطعيت يافته بود اما سرمربي پرسپوليس كه قصد ندارد در فصل آينده ليگ برتر با مشكلات فصل پيشين روبرو شود، شرايطي را براي ماندنش مطرح كرد كه رفتن يا ماندن او را در پرده‌اي از ابهام برد و تمديد قرارداد او را امري دشوار ساخت.
در حالي كه عموم رسانه‌هاي گروهي در روزهاي اخير، اخبار ضد و نقيضي درباره ماندن يا رفتن افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پيروزي (پرسپوليس) منتشر كردند، بر پايه شواهد موجود، تكليف نيمكت اين تيم به تصميمات نهايي روز شنبه، يازدهم خرداد ماه گره خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي «تابناك»، در حالي كه تنها يك هفته به آغاز ليگ برتر باقي مانده بود و تيم پرسپوليس با برنامه‌ريزي حميد استيلي، ارنج خود را براي ليگ برتر شناخته بود، افشين قطبي به همان شكل كه بحث رفتن و ماندنش دغدغه‌آفرين شده ميان دغدغه‌هاي مسئولان فدراسيون به تهران آمد و اين تيم را براي دوره‌اي طولاني در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر به پيش برد، اما از نيم ‌فصل ليگ برتر فوتبال، شاهد افزايش اختلافاتي ميان كادر فني اين تيم بوديم كه از هنگامه كسر شش امتياز از اين تيم تا پايان فصل كاملاً مشهود و روبه رشد بود. در دوره‌اي مثلث مدعيان سرمربيگري پرسپوليس با حضور مرزبان، استيلي و قطبي تكميل شده بود، اما با خروج مرزبان همچنان كشمكش قطبي و استيلي براي به دست آوردن عنوان مرد اول سرخپوشان به صورت كاملاً مشهود پيگيري شد.

با پايان ليگ برتر، ديگر مجالي باقي نمانده بود و استيلي با بيان اين موضوع كه براي سرمربيگري پرسپوليس نوبتي هم باشد، نوبت من است! و هر كس سرمربي پرسپوليس شود، ديگر نمي‌مانم، نشان داد عزم خود را براي دريافت حكم سرمربيگري پرسپوليس جزم كرده است كه در اين ميان به نظر مي‌رسد او گزينه مورد وثوق برخي اعضاي هيأت مديره پرسپوليس نيز به شمار مي‌رود، اما حبيب كاشاني كه با قطبي نتيجه گرفته و به نوعي شيفته اين مربي شده بود، براي حفظ او از هيچ تلاشي فروگذار نكرده است و به نظر مي‌رسد توانسته برخي از اعضاي هيأت مديره پرسپوليس را كه از سرمربيگري استيلي حمايت مي‌كرده‌اند، ترغيب نمايد تا گزينه نهايي‌شان براي سرمربيگري چهره‌‌اي جز افشين قطبي نباشد؛ مسئله‌اي كه باعث شد حميد استيلي به سرعت از مواضع گذشته‌‌ا‌ش عقب‌نشيني و اظهار كند: در صورت ماندن قطبي با او همكاري مي‌كنم!

بر اين اساس، به نظر مي‌رسد ماندن افشين قطبي با همان شرايط گذشته، قطعيت يافته بود، اما سرمربي پرسپوليس كه نمي‌خواهد در فصل آينده ليگ برتر با مشكلات فصل پيشين روبه‌رو شود، شرايطي را براي ماندنش مطرح كرد كه رفتن يا ماندن او را در پرده‌اي از ابهام برد و تمديد قرارداد او را امري دشوار ساخت.

قطبي كه فصل گذشته با حميد استيلي مشكل داشت، خواستار عدم حضور استيلي در كادر فني تيم پرسپوليس براي فصل آتي شد؛ چيزي كه بعيد به نظر مي‌رسد تحقق‌پذير باشد، چرا كه آن دسته از اعضاي هيأت‌مديره كه يك گام عقب‌نشيني كرده‌ و از موضع سرمربيگري استيلي كوتاه آمده‌اند، بعيد به نظر مي‌رسد حاضر شوند او مربي اين تيم هم نباشد و براي فصل آتي به طور كامل از نيمكت سرخپوشان حذف شود.

قطبي همچنين خواستار بستن ليست نفرات فصل آتي توسط خودش و اختيارات تام در اين زمينه شده است كه عموما با توجه به بار مالي كه جذب بازيكنان دارد و حساسيت ‌نحوه بستن ارنج تيم كه مي‌تواند نتايج يك فصل را تحت‌الشعاع قرار دهد، پيشتر توسط مديرعامل و در مواردي هيأت مديره نيز مورد بررسي و تأييد نهايي قرار مي‌گرفت. قطبي در شرايطي چنين شرطي قايل شده كه در صورت موافقت هيأت‌مديره، پايان حضور برخي بازيكنان در پرسپوليس كه روابط حسنه‌اي با وي ندارند، از جمله نيكبخت واحدي و شيث رضايي قطعيت خواهد يافت.

رفتن يا ماندن قطبي، مسئله‌اي است كه در صورت منتفي شدن و مخالفت هيأت‌مديره پرسوليس با شروط قطبي، روز شنبه،‌يازدهم خرداد ماه به صورت رسمي اعلام خواهد شد.
آنچه مسلم است، اگر قطبي ايران را ترك كند، خاكپور و استيلي، زوج نميكت‌نشين كادر فني سرخپوشان بيشترين شانس را خواهند داشت تا شايد يكي از آنها به عنوان سرمربي و ديگري به عنوان مربي در فصل آتي با اين تيم باشد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن