تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نفت: سهميه‌ سوخت وانت‌ها 15 روز ديگر اعلام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: وزير نفت: سهميه‌ سوخت وانت‌ها 15 روز ديگر اعلام مي‌شود
كاهش سهميه‌ سوخت وانت بارها در دست بررسي است و ظرف دو هفته آينده اعلام مي‌شود.
كاهش سهميه‌ سوخت وانت بارها در دست بررسي است و ظرف دو هفته آينده اعلام مي‌شود. سوخت LPG بسيارگران است لذا ترجيح مي‌دهيم كه سهميه‌ سوخت LPG به وسايل نقليه عمومي اختصاص يابد.
غلام‌حسين نوذري - وزير نفت - درباره‌ آخرين تصميم پيرامون سهميه‌ سوخت وانت‌بارها با بيان مطلب فوق، درخصوص سهميه‌ سوخت خودروهاي LPG‌سوز نيز توضيح داد: سوخت LPG بسيارگران است لذا ترجيح مي‌دهيم كه سهميه‌ سوخت LPG به وسايل نقليه عمومي اختصاص يابد. از سويي مبلغي را نيز به عنوان رايانه براي كمك به تبديل خودروهاي LPG به CNG در نظر گرفته‌ايم كه در دست بررسي است و به زودي اعلام مي‌شود.
وي در حاشيه نشست امروز هيات دولت درباره‌ حضور شركت‌هاي شل و رپسول در فاز 13 پارس جنوبي توضيح داد: به جاي فاز 13 كه در اختيار شل بود، مذاكراتي انجام داديم تا راه‌كارهاي جديدي پيشنهاد شود؛ چرا كه فازهاي مختلفي براي همكاري وجود دارد و همين تصميم درباره توتال نيز اعمال مي‌شود.
نوذري در ادامه درباره اصلاح اساس‌نامه نفت نيز گفت: تلاش وزارت نفت اين است كه اصلاح اين اساس‌نامه در پايان خرداد ماه عملي شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه عرضه سوخت گازوئيل به شكل كارتي از چه زماني آغاز مي‌شود؟ گفت: پايان خرداد ماه به عنوان آغاز عرضه‌ي كارتي گازوئيل اعلام شده است.
وزير نفت درباره‌ آخرين وضعيت بازار جهاني نفت و نوسان‌هاي آن گفت: همه شواهد نشان مي‌دهد كه نفت به اندازه كافي در بازار وجود دارد و در اين فصل كه پالايشگاه‌ها تعميراتي در پيش دارند، ميزان نوسان‌هاي عادي است. البته معتقدم كاهش ارزش دلار و مشكلات اقتصادي از عوامل اصلي وضعيت نفت در بازار است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن