تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821271531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخيص مصلحت و دولت در دست بررسي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخيص مصلحت و دولت در دست بررسي است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور گفت كه برنامه پنجم توسعه كشور هنوز نهايي نشده و در دولت و مجمع تشخيص مصلحت نظام در دست بررسي است.


"اميرمنصور برقعي" روز چهارشنبه پس از پايان جلسه هيات دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره روند تهيه برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: تدوين اين برنامه هم اكنون در كارگروه هاي ويژه طبق روال در حال اجراست.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، برقعي با بيان اينكه جلسه كارگروه‌هاي ويژه تدوين برنامه پنجم توسعه به همراه جلسه شوراي عالي تدوين برنامه پنجم، هر هفته برگزار مي‌شود، گفت:
سياست‌هاي كلي برنامه پنجم نيز به صورت موازي در مجمع تشخيص مصلحت نظام در حال بررسي است.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري اضافه كرد: دولت پيش‌نويس برنامه توسعه پنجم را تهيه و آن را خدمت مقام معظم رهبري ارسال كرد و ايشان نيز اين برنامه را به مجمع تشخيص مصلحت فرستادند.
برقعي گفت كه قرار است مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از بررسي نهايي سياست هاي كلي برنامه پنجم توسعه، آن را براي تاييد نهايي خدمت مقام معظم رهبري ارسال كند.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور يادآور شد: دولت براي بهره گيري بهتر از زمان، به صورت موازي در كارگروه‌هاي ويژه در حال بررسي بيشتر برنامه توسعه پنجم است.
برقعي در پاسخ به سوال ديگري درباره زمان اجراي قانون مديريت خدمات كشوري نيز گفت:
اين موضوع به معاونت توسعه رياست جمهوري مرتبط است.
سيام 9139
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن