تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

96 درصد جمعيت كشور كارت شناسايي ملي دريافت كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 96 درصد جمعيت كشور كارت شناسايي ملي دريافت كرده اند
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون وزير كشور گفت: تاكنون 96 درصد جمعيت كشور كارت شناسايي ملي خود را دريافت كرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد محمدرضا آيت اللهي، ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديركل ثبت احوال خراسان رضوي افزود:‌ تاكنون 50 ميليون كارت شناسايي ملي صادر شده كه بالغ بر 96 درصد جمعيت كشور كارت خود را گرفته اند.

وي اظهار داشت: با توجه به تصويب رسيدن مصوبه دولت نهم براي كاربردي شدن كارت شناسايي ملي به جاي شناسنامه از اول تير ماه سال جاري، اداره ثبت احوال توانسته است 98 درصد كارتهاي ملي را براي افراد بالاي 18 سال صادر كند.

رئيس سازمان ثبت احوال با ابراز اميدواري از رقم سه درصد باقي مانده گفت: اين سه درصد باقي مانده نيز بايد با در خواست جهت صدور كارت ملي، اين رقم را به صفر برسانند.

وي خاطرنشان كرد: جايگزين شدن كارت ملي به معناي حذف شناسنامه نيست.

معاون وزير كشور تصريح كرد: شناسنامه فقط در كارهاي مهم و ضروري كه بخواهند در آن اطلاعاتي را درج يا ثبت كنند به كار مي رود.

آيت اللهي يادآور شد: با تصويب دولت نهم پايگاه اطلاع رساني جمعيت كشور با هدف مكانيزه كردن كليه اسناد موجود در اداره ثبت احوال راه اندازي شد.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر 34 دستگاه به صورت الكترونيك براي مبادله اطلاعات راه اندازي شده تصريح كرد: داشتن پايگاه پشتيبان امري ضروري است زيرا هر پايگاه اطلاعاتي بايد سايت پشتيباني براي دريافت اطلاعات اشخاص داشته باشد.

رئيس اداره ثبت احوال گفت: هر دستگاهي كه مي خواهد از اين سايت استفاده كند بايد برروي سيستم خود باركد خوان هم نصب كند تا با استفاده از باركد خوان بلافاصله اطلاعات افراد شناسايي شود.

سيد محمد رضا آيت اللهي در اين مراسم ضمن مثبت ارزيابي كردن فعاليتهاي رضا عبداللهي، مديركل اسبق ثبت احوال خراسان رضوي درطول مدت چهار سال از وي تقدير و تشكر كرد و سيد حسين نيري را به عنوان مديركل سازمان ثبت احوال خراسان رضوي منصوب كرد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن