تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816001017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجويان شهرستان بهشهر خواستار تداوم راه معمار كبيرانقلاب اسلامي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانشجويان شهرستان بهشهر خواستار تداوم راه معمار كبيرانقلاب اسلامي شدند
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام. دانشجويان. گزارش. مازندران.

جمعي از دانشجويان دانشگاههاي شهرستان بهشهر همزمان با سالگرد ارتحال امام خميني (ره) با تاكيد بر ضرورت آشنايي نسل جوان با سيره و انديشه‌هاي ايشان خواستار تداوم راه آن رهبر بزرگ معمار كبير انقلاب اسلامي شدند.

اين عده در گفت وگو با خبرنگار ايرنا تاكيد كردند: امروز نسل سوم انقلاب بيش از هر زمان ديگري بايد با انديشه‌ها و شخصيت بنيانگذار انقلاب اسلامي آشنا شوند.

"مصطفي گواهي" گفت: امروز همه ملت ايران بر اصول ، اعتقادات و ارزشهاي انقلاب و امام پايبند بوده و هميشه پيرو و دنباله رو راه آن بزرگ مرد تاريخ هستند.

اين دانشجوي كارشناسي ارشد ادامه داد: اگر انديشه‌هاي ناب و واقعي امام راحل را تبيين كنيم به جرات مي‌توان گفت كه نسل جديد ما از رهروان راستين امام راحل خواهد شد.

وي افزود: امروز ملتهاي جهان با پيروي از اين شخصيت بزرگوار براي رسيدن به آزادي ، استقلال ، آرامش و خدامحوري در كشورهايشان تلاش مي‌كنند.

اين دانشجو خاطرنشان كرد: در حال حاضر برنامه‌ريزي فرهنگي و سياسي كشور بايد به گونه‌اي باشد كه جوانان ايده‌ها و افكار بنيانگذار انقلاب اسلامي را در عمل تجربه و درك كنند.

دانشجوي ديگر نيز به بيان موقعيت امام خميني (ره) از ديدگاه عرفان و فلسفه پرداخت و گفت: ايشان ، در عرفان عملي و نظري برجسته و استاد بودند.

"ايمان يداللهي" ادامه داد: امام راحل سرفصل جديدي از ارزشهاي ديني و معنوي را در عصر كنوني آغاز كرد كه منجر به تحولات عظيمي در جهان شد.

وي كه دانشجوي رشته مكانيك است افزود: امام خميني به همه مردم جهان درس ايستادگي ، مقاومت و زير بار زور نرفتن در مقابل حكام ظالم را داد و از اين رو امروز نهضت‌هاي جهان برگرفته از نهضت خميني كبير است.

اين دانشجو گفت: ملت ايران در دوران كنوني به راحتي مي‌تواند حرفهاي خود را در مجامع بين‌المللي مطرح كند و از حقوق خويش دفاع نمايد درحالي كه در گذشته حق فرد فرد ملت در هر گوشه و كناري از جهان پايمال مي‌شد كه همه اين دستاوردها از افتخارات پيروزي انقلاب و رهبري امام خميني (ره) است.

وي اظهار داشت: جوان امروز ، تشنه افكار مترقي و بلند امام خميني (ره) است كه بايد با تجزيه و تحليل افكار و انديشه‌هاي آن حضرت مباني اعتقادي ايشان با شيوه‌هاي مناسب به نسل جوان منتقل شود.

يكي از دانشجويان دانشگاه پيام نور بهشهر به خبرنگار ايرنا گفت: امام راحل و شهدا با مبارزات خود نه تنها ارمغانهايي را به ملت ايران اهدا كردند بلكه روحيه خود باوري و مبارزه جويي در مقابل ظلم را نيز در ساير كشورها تقويت نمودند.

"حسن حامدي" ادامه داد: امام خميني (ره) چراغ هدايت مردم ايران در عصر خفقان و سياه رژيم شاه بود و با بيداري و آگاه‌سازي مردم سعي در احيا مجدد اسلام در كشور ايران داشت.

وي يكي از ويژگيهاي امام را شخصيت مبارزاتي آن حضرت دانست و افزود:
مبارزات خستگي ناپذير امام راحل همواره برگرفته از ايمان قوي و قلبي ايشان بود و در تمامي ابعاد زندگي تنها رضايت خدا و پيامبر (ص) را مد نظر داشتند.

اين دانشجو افزود: احساس مسووليت در برابر ظلم و ستم از ديگر خصوصيات امام بود كه ايشان چندين سال در مقابل ظالمي ايستادگي كردند كه كشورهاي ابرقدرت بخصوص آمريكا همواره پشتيبان آن بودند.

دانشجوي دانشگاه آزاد بهشهر نيز گفت: نسل جوانان بايد با درس گرفتن از رهنمودها و شخصيت امام و همچنين با توكل بر خدا و پيامبر اسلام (ص) با حفظ وحدت در مقابل استكبار جهاني و كشورهاي استعمارگر بايستند.

"مطهره جمشيدي" افزود: افكار امام راحل بايد به صورت موضوعي و دسته‌بندي شده در اختيار جوانان قرار گيرد تا شخصيت استثنايي و بي‌نظير امام خميني (ره) كه توانست در دنيا تحولي عظيم ايجاد كند براي جوانان شناخته شود.

وي گفت: هيچ كشوري قادر به يافتن استقلال نيست مگر اين كه خود خواهان آن بوده و در راس حكومت رهبري فقيد و عالمي پارسا چون حضرت امام خميني(ره) باشد.

وي با اشاره به اينكه حضرت امام خميني(ره) مهندسي فرهنگي خاصي مستقل از غرب و شرق ارايه كرد گفت : نهادهاي فرهنگي بايد تمامي توان و تلاش خود در گسترش و قويت عناصر فرهنگ غني اسلامي و انديشه‌هاي ناب حضرت امام خميني (قدس سره) معطوف دارند.

وي افزود: آنچه كه تاكنون كشتي انقلاب ما را از تلاطم طوفانها به ساحل امن كشانده است به تاسي از تفكر ناب حضرت امام (ره) رقم خورده است.

اين دانشجو همچنين با تاكيد بر اينكه آثار امام راحل بايد به شيوه‌اي نوين براي جوانان بيان شود گفت: پژوهشگران بايد با استفاده از آثار منتشره امام ، انديشه آن بزرگوار را به قشرهاي مختلف انتقال دهند.

يكي ديگر از دانشجويان بهشهري دانشگاه علم و صنعت اين شهر بيان اينكه زندگي امام سراسر درس و الگو بود، افزود: بايد ضمن تلاش براي نشر انديشه و تفكر امام ، عرفان و تفكر ايشان سرمشق زندگي ما قرار گيرد و همواره در جهت ساده زيستي و دوري از تجمل گرايي بكوشيم.

"حميد عموزاد" گفت: بايد تلاش شود تا تفكرات ، روحيات و روش زندگي امام راحل (ره) در جامعه بيش از پيش نشر و گسترش يابد.

وي يادآور شد: بيداري ، آگاهي مسلمانان و روحيه غلبه بر مستكبران از جمله دستاوردهاي درخشان حركت عظيم انقلاب اسلامي براي مقابله با استكبار بود.ك/‪۴‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن