تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اطلاع‌رساني ضعيف روابط عمومي وزارت نيرو و توانير درباره خاموشي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اطلاع‌رساني ضعيف روابط عمومي وزارت نيرو و توانير درباره خاموشي‌ها
خبرگزاري فارس: در حاليكه نقاط مختلف تهران همواره با خاموشي برق مواجه مي‌شود روابط عمومي وزارت نيرو هيچ اطلاع‌رساني در خصوص ميزان خاموشي‌ها و دلايل خاموشي‌ها ارائه نمي‌كند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، شب گذشته باز هم نقاط مختلف تهران با خاموشي برق مواجه شد و تلاش خبرنگار فارس براي جويا شدن در خصوص دليل خاموشي‌ها و ميزان كمبود توليد برق از وزارت نيرو راه به جايي نبرد.
مدير روابط عمومي وزارت نيرو نيز با علم به اينكه وزير نيرو تاكيد كرده است بايد دلايل خاموشي برق را به اطلاع عموم برساند و آنها را به صرفه‌جويي تشويق كند همواره سكوت خبري خود را ادامه مي‌دهد.
از روز گذشته تاكنون خبرنگار فارس براي پيدا كردن دليل خاموشي ها،ميزان خاموشي ها و اينكه خاموشي برق تا چه زماني ادامه خواهد داشت با تمام روابط عمومي هاي شركتهاي برق ،توانير و به خصوص وزارت نيرو تماس گرفت اما متاسفانه هر كدام از اين روابط عمومي ها از دادن اطلاعات خودداري كردند.
شب گذشته باز هم شهروندان تهراني در جنوب تهران، مركز شهر و شرق با خاموشي چند ساعته مواجه بودند.
برخي از مشتركان برق در تماس با خبرگزاري فارس عنوان مي كردند كه هر روز قطعي برق داريم اما نمي دانيم چرا فقط قطعي هاي برق براي مشتركان پايين شهر اجرا مي شود.
آنان مي گويند:صرفه جويي 10 درصدي را بايد از واحدهاي تجاري و واحدهاي مسكوني بالاي شهر بخواهيم چرا كه ما پايين شهريها مگر چقدر لوازم برقي داريم كه بخواهيم آنها را خاموش و يا استفاده نكنيم.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن