تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با اختصاص 80 ميليارد ريال از سوي دولت؛ بيمارستان شهيد بهشتي قم تا پايان شهريور 87 تجهيز و افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با اختصاص 80 ميليارد ريال از سوي دولت؛ بيمارستان شهيد بهشتي قم تا پايان شهريور 87 تجهيز و افتتاح مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دولت در راستاي توجه ويژه به امر سلامت و گسترش عادلانه امكانات بهداشتي و درماني در سطح كشور، ‌٨٠ ميليارد ريال براي تجهيز و تكميل بيمارستان شهيد بهشتي شهرستان قم اختصاص داد و تاكيد كرد به گونه‌اي نسبت به تجهيز اين بيمارستان اقدام شود كه در شهريور سال جاري بهره‌برداري شود.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت هيات وزيران در جلسه‌اي كه در مركز استان قم تشكيل شد وزارت بهداشت ، ‌درمان و آموزش پزشكي را موظف كرد با هماهنگي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور نسبت به اختصاص مبلغ هشتاد ميليارد ريال به ترتيب مبلغ پنجاه ميليارد ريال از محل اعتبارات وزارت بهداشت ، ده ميليارد ريال از محل اعتبارات استان و ‌مبلغ پنج ميليارد ريال از محل اعتبارات نهاد رياست‌جمهوري و مبلغ پانزده ميليارد ريال از محل اعتبارت وزارت نفت طي سال ‌١٣٨٧ براي تجهيز بيمارستان شهيد بهشتي اقدام كند به نحوي كه اين بيمارستان در حد اعتبارت فوق در شهريور سال ‌١٣٨٧ افتتاح و بهره‌برداري شود.

بر اساس اين مصوبه، وزارت بهداشت ، ‌درمان و آموزش پزشكي هم‌چنين موظف شد ضمن اختصاص مبلغ يازده ميليارد ريال براي انجام مطالعه و احداث پرديس دانشگاه علوم پزشكي قم و تجهيز مراكز بهداشتي درماني پرديسان و جمكران نسبت به تجهيز و تامين پنج دستگاه آمبولانس در پنج پايگاه اورژانس شهري و جاده‌اي و اختصاص معادل مبلغ يك ميليون يورو براي تجهيز مراكز درماني قم اقدام كند.

بر اين اساس وزارت بهداشت موظف است سه دستگاه ميدل باس براي رفت و آمد دانشجويان استان تخصيص دهد و يك مركز درماني در منطقه نيروگاه قم نيز احداث كند.

هم‌چنين وزارت بهداشت مكلف شده است مطالعه احداث بيمارستان سي و دو يا شصت و چهار تختخوابي در منطقه نيروگاه ،راه‌اندازي واحد اهداكنندگان خون مخصوص بانوان در قم و احداث يك واحد سالن ورزشي سرپوشيده را پي‌گيري و اجرا كند.

اين مصوبه در تاريخ ‌١ / ‌٣ / ‌٨٧ از سوي معاون اول رييس‌جمهور براي اجرا ابلاغ شده است.

دولت در راستاي توجه ويژه به امر سلامت و گسترش عادلانه امكانات بهداشتي و درماني در سطح كشور، ‌٨٠ ميليارد ريال براي تجهيز و تكميل بيمارستان شهيد بهشتي شهرستان قم اختصاص داد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن