تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي چهارمحال وبختياري: اعتبار دانشگاه در سال جاري150 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي چهارمحال وبختياري: اعتبار دانشگاه در سال جاري150 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني است
خبرگزاري دانشجويان ايران - شهركرد
سرويس: آموزشي

رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي چهارمحال وبختياري، گفت: 9 كد رشته در مقطع كارشناسي و38 كد رشته درمقطع كارداني در دانشگاه علمي كاربردي استان وجود دارد.

مهندس عنايت الله توكلي درگفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه چهارمحال وبختياري، افزود: جمعيت دانشجويي دانشگاه تا پايان فروردين ماه به 4 هزار و 45 نفر رسيد كه اين تعداد نسبت به سال 83 روند روبه رشدي داشته است.

وي با اشاره به مصوبات دور اول سفر رياست جمهوري به استان، گفت: به دو پروژه از 5 پروژه پيشنهادي در دور اول سفر هيات دولت به استان، اعتبار تخصيص داده شد كه هر دو پروژه در مرحله اجرا وبهره برداري هستند.

وي ميزان اعتبار دانشگاه در سال جاري را 150ميليون تومان از محل اعتبارات استاني دانست و گفت: 75ميليون تومان از اين اعتبار براي تكميل ساختمان مركزي دانشگاه در شهركرد و 75 ميليون تومان نيز براي تكميل ساختمان علمي كاربردي در فارسان اختصاص يافته است.

توكلي افزود: در سالهاي گذشته 286 ميليون تومان اعتبار براي اين دانشگاه در نظر گرفته شد كه 211ميليون تومان براي خريد زمين ساختمان مركزي و باقي آن براي ساخت و ساز و تكميل ساختمان اين مراكز هزينه شد.

رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي چهارمحال وبختياري در پايان طرح تكميل فضاي اداري با اعتباري بالغ بر400 ميليون تومان، تكميل فاز دوم ساختمان فارسان به مساحت 2 هزار و 500 متر با اعتباري بالغ بر400ميليون تومان، تجهيز كتابخانه براي دانشجويان اين مراكز با اعتباري بالغ بر 200ميليون تومان و تكميل سالن ورزشي با اعتباري بالغ بر 200ميليون تومان ،احداث سالن ويژه ورزشي مخصوص دانشجويان علمي كاربردي با اعتباري بالغ بر800 ميليون تومان را از مهمترين پيشنهادات دور دوم سفر رييس جمهور به استان دانست.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 871]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن