تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804591690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار رئيس دفتر سياسى حماس:دشمن صهيونيستى از مقابله با ملت فلسطين عاجز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار رئيس دفتر سياسى حماس:دشمن صهيونيستى از مقابله با ملت فلسطين عاجز شده است
رهبر معظم انقلاب اسلامى ضمن تجليل از مقاومت و ايستادگى پرصلابت ملت فلسطين، نيروهاى مقاومت و دولت حماس در مقابل فشارهاى سنگين و جنايات كم سابقه رژيم صهيونيستي، قدرت‌هاى زورگو و دوستان آن‌ها، تاكيد كردند: امروز به لطف و فضل خداوند، دشمن صهيونيستى كه به ظاهر شكست‌ناپذير بود در ضعيف‌ترين وضع قرار دارد و از مقابله با ملت بى‌پناه، تنها و در عين حال صبور و مقاوم فلسطين، عاجز شده است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اى روز گذشته در ديدار آقاى خالد مشعل رئيس دفتر سياسى حماس و هيئت همراه افزودند: درود خدا بر ملت فلسطين كه با وجود اين جنايات عجيب و فجايع بى‌نظير، همچون كوه ايستاده است.

رهبر انقلاب اسلامى با تاكيد بر اينكه “ تنها راه آزادسازى فلسطين، ايستادگى همراه با ايمان است” خاطرنشان كردند: مواضع مسئولان حماس و آقاى هنيه، نخست وزير دولت منتخب مردم فلسطين نيز بسيار شجاعانه و قاطعانه و مايه خرسندى است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اى با ابراز تاثر شديد از وضع كنونى مردم فلسطين بويژه محاصره غيرانسانى نوار غزه و كشتار هرروز زنان، كودكان و مردم بى دفاع اين منطقه افزودند: صحنه‌هاى اين فجايع، بسيار دردناك و حزن‌آور است اما ايستادگى مردم مظلوم فلسطين در مقابل رژيم غاصب صهيونيستى كه از همه نوع حمايت و امكانات اقتصادي، نظامي، سياسى و تبليغاتى برخوردار است، موجب اميد و نشانه‌اى واضح از تحقق وعده‌هاى الهى است. ايشان در همين خصوص خاطرنشان كردند: مسئله فلسطين و عجز و درماندگى دشمن صهيونيستى و قدرت‌هاى استكبارى در مقابل ملت فلسطين و همچنين پيشرفت روزافزون و فراتر از تصور ملت ايران با وجود فشارهاى فوق طاقت در سى سال گذشته، تفسير صريح وعده خداوند است كه اگر دين خدا را يارى و در اين راه ايستادگى كنيد، خداوند هم شما را يارى و پيروز خواهد كرد.

رهبر انقلاب اسلامى با تاكيد بر اينكه “ ايستادگى در راه خدا، همراه با هزينه است” افزودند: كسانى كه در اين راه گام برمى دارند و همه سختى‌ها را تحمل مى‌كنند نزد خداوند سربلند و پرافتخار خواهند بود اما افرادى كه مسيرى غير از ايستادگى انتخاب كرده‌اند، آنان نيز هزينه خود را خواهند پرداخت و نزد خداوند نيز سرافكنده و شرمسار خواهند بود.

در اين ديدار، آقاى خالد مشعل رئيس دفتر سياسى حماس ضمن تشريح آخرين اوضاع فلسطين بويژه شرايط بسيار فاجعه‌آميز نوار غزه تاكيد كرد: ملت فلسطين با وجود همه فشارها، به استقامت خود افتخار مى‌كند و در هيچ شرايطى از مقاومت،‌جهاد و حمايت از دولت مردمى حماس دست نخواهد كشيد.

وى با اشاره به روحيه وصف‌ناپذير شهادت‌طلبى در ميان جوانان فلسطينى خاطرنشان كرد: عزم و اراده مستحكم مردم فلسطين، بويژه جوانان، موجب شده است قدرت مقاومت در فلسطين به شدت افزايش يابد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن