تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز حضورتيم بيم مازندران در ليگ برتر واليبال كشور صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مجوز حضورتيم " بيم مازندران" در ليگ برتر واليبال كشور صادر شد
داخلي. ورزشي. واليبال. ليگ. برتر. مجوز. حضور. مازندران.

مديرعامل باشگاه بيم مازندران از شركت اين تيم در فصل آينده ليگ برتر واليبال كشور خبر داد.

"سعيد سعيديان" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر حضور پرقدرت در ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور بيان داشت: از جانب فدراسيون واليبال مجوز شركت در فصل آينده ليگ برتر را دريافت كرديم و به اين ترتيب در فصل آينده با دو نماينده در سطح اول ورزش ايران فعاليت خواهيم كرد.

وي گفت: به رغم اينكه براي تيمداري در ليگهاي فوتبال ، فوتسال و كشتي تحت فشار هستيم اما تصميم گرفتيم تا كارمان را در واليبال آغاز كنيم و منتظر آينده باشيم تا شايد شرايط براي تيمداري در ديگر رشته‌ها ممكن شود.

وي ادامه داد: "كاظم نفرزاه" كه سرپرست سابق تيم ملي جوانان بوده عهده دار امور اين تيم در فصل جاري است و تا به حال با "صابر نريمان نژاد" ، "عليرضا جديدي" و "مهدي رنجبر" قرارداد بسته‌ايم.

وي اضافه كرد: تا روز چهارشنبه اين هفته كار عقد قرار داد با بازيكنان داخلي آغاز مي‌گردد و خودم نيز به زودي به اروپا سفر مي‌كنم تا هم با سرمربي خارجي قرارداد ببندم و هم سه بازيكن خارجي بياورم.

مديرعامل باشگاه بيم مازندران با اشاره به اينكه دو گزينه خارجي براي پست سرمربي اين تيم دارد گفت : "ايوانف" بلغاري با سابقه ‪ ۵۰‬بازي ملي در حال حاضر مربي تيم ملي اين كشور براي شركت در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن مي‌باشد و در صورتي كه بلافاصله پس از المپيك به تيم مان در بابل ملحق شود گزينه اول ما است.

"سعيديان" تصريح كرد: وي سابقه قهرماني جهان با تيم اميدهاي بلغارستان را در كار نامه‌اش دارد ضمن آنكه "كوكو" مربي ايتاليايي نيز در فهرست ما هست.

وي افزود: براي استفاده از تجربيات پيشكسوتان و بزرگان واليبال در تلاش هستيم تا در جلسه‌اي همه آنها را دور هم داشته باشيم و براي حضوري پرقدرت در ليگ برتر واليبال تصميم‌گيري كنيم.

وي اظهارداشت : با "سعيد حجازيان" و "باي محمد دوجي" از قديمي‌هاي واليبال مازندران نيز نشست جدي داشته‌ايم.

مديرعامل باشگاه بيم مازندران در پاسخ به اين سوال كه چرا به يكباره تيم واليبال را به ليگ برتر برده و از ليگ دسته اول شروع نكرده است گفت:
احساس كرديم كه بطور واقعي مردم بابل توقع و انتظار بالايي دارند و به دنبال قهرماني هستند و تصميم گرفتيم تا در ليگ برتر حضور پيدا كنيم.

وي همچنين در خصوص تيم بسكتبال بيم كه خود را براي دومين حضور در ليگ برتر آماده مي‌كند گفت: تيم را زير نظر "رادو" سرمربي صربستاني مي‌بنديم.

وي گفت: او قرار داد نهايي را با بازيكنان امضا مي‌كند و اميدوارم كه در فصل بعدي نتايج بهتري بگيريم.

تيم بسكتبال بيم مازندران فصل گذشته در رقابتهاي ليگ برتر كشور به عنوان هشتمي دست يافت.ك/‪۳‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن