تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815720548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمام امكانات قم براي پذيرايي زائران حرم امام (ره) آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تمام امكانات قم براي پذيرايي زائران حرم امام (ره) آماده است
قم - خبرگزاري مهر: معاون خدمات شهري شهرداري قم گفت: با توجه به همزمان شدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام و 15 خرداد با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تمامي امكانات موجود از زائران و مسافران پذيرايي مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، غلامرضا جانقربان عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قم يكي از سه شهر زائرپذير كشور است و وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمكران، نزديكي به مرقد مطهر امام خميني قم را داراي شرايط ويژه‌اي كرده است كه اين موضوع باعث شده نحوه ارائه خدمات به مسافران و زائران استان قم نسبت به ديگر شهرهاي زائرپذير متفاوت باشد.

وي با اشاره به فرا رسيدن مراسم سالگرد ارتحال امام خميني گفت: پيش‌بيني مي‌شود امسال قم پذيراي يك ميليون زائر باشد كه بر اين اساس اقداماتي صورت گرفته است تا از تمامي امكانات موجود جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران استفاده شود.

معاون خدمات شهري شهرداري قم تصريح كرد: به منظور تسريع در ارائه خدمات به مسافران و زائران پنج ستاد خدمات رساني تشكيل و در سطح شهر قم مستقر شده‌اند.

جانقربان در ادامه افزود: ايستگاه‌هاي صلواتي نيز به همين منظور در مبادي ورودي و خروجي شهر ايجاد شده كه به عرضه نان، آب آشاميدني و ميوه به زائران و مسافران اقدام مي‌كنند.

جانقربان اضافه كرد: با هماهنگي‌هاي انجام شده با معاونت حمل و نقل شهرداري مقرر شده است حمل و نقل از پارك سوارها به حرم مطهر و در رينگ اطراف حرم در ايام سالگرد ارتحال حضرت امام به صورت رايگان صورت گيرد.

معاون خدمات شهري گفت: در ايام سالگرد ارتحال امام استفاده از پاركينگ رودخانه نيز به صورت رايگان خواهد بود.

سيد عباس جوهري شهردار جمكران نيز در گفتگو با خبرنگار مهر در قم در رابطه با اقدامات صورت گرفته براي ايام سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: با توجه به اينكه امسال سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است، پيش‌بيني مي‌شود بيش از يك و نيم ميليون زائر به شهر قم و مسجد مقدس جمكران سفر كنند و شهرداري جمكران تمام توان و امكانات خود را بسيج كرده است تا ميزباني شايسته‌اي از زائران به عمل آورد.

وي افزود: راه‌اندازي دو ايستگاه صلواتي، سه مكان اطلاع‌رساني در اطراف مسجد، ايجاد 14 سرويس بهداشتي كه شش مورد آن به صورت سيار و مجهز به دوش حمام است، بازسازي و تجهيز سرويس‌هاي موجود از برنامه‌هاي شهرداري جمكران براي خدمت رساني به ميهمانان مسجد مقدس جمكران است.

شهردار جمكران ادامه داد: پيرو جلسه‌اي كه در شهرداري برگزار شد مقرر شد از برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي در معابر پرتردد سطح شهر جلوگيري شود و اين ايستگاه‌ها را به اطراف مسجد جمكران كه وسعت بيشتري دارند هدايت كنيم.

وي ايجاد پنج ايستگاه فروش آب معدني، ايستگاه‌هاي توزيع آب رايگان، خط كشي پاركينگ‌ها براي ايجاد نظم، توزيع نقشه قم و مسجد جمكران در بين زائران و اطلاع‌رساني را از ديگر برنامه‌هاي شهرداري جمكران براي پذيرايي از زائران در نيمه خرداد عنوان كرد.

سيد عباس جوهري در ادامه گفت: با توجه به اينكه تابلوهاي ترافيكي و راهنمايي در منطقه مشكلاتي داشت با همكاري نهادهاي مربوط مقرر شد از مبادي ورودي شهر تابلوهاي موجود بهسازي و تابلوهاي بيشتري نصب شود تا زائران سردرگم نباشند.

وي خاطرنشان كرد: نيروهاي خدماتي و نظارتي مسجد مقدس جمكران در طول پنج‌روز نيمه خرداد با آمادگي كامل و بدون هيچ گونه تعطيلي آماده خدمات رساني به زائران خواهند بود.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن